Goedzakken zijn het, die Russen.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:14 schreef meth1745 het volgende:
[..]
In dat conflict kan je moeilijk beweren dat Rusland de enige of hoofdschuldige was, beide zijden hebben clustermunitie gebruikt, burgers aangevallen etc..
De Russen waren sterker, maar dat was het enige verschil. En Georgië begon het conflict met een massale artilleriebeschieting van Tskhinvali.
Precies, net als in Tsjetsjenië.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goedzakken zijn het, die Russen.
Nee, ik zeg dat er wel betere voorbeelden te vinden zijn, als je Russische oorlogsmisdaden of human rights abuses zoekt.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goedzakken zijn het, die Russen.
Vreemd dat Rusland dat al niet eerder gedaan heeft, al sinds 1990 is het onafhankelijk van Moldavië.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:10 schreef SureD1 het volgende:
Ontopic dan maar weer
http://www.volkskrant.nl/(...)enning-Rusland.dhtml
Leuk, iedereen zn eigen landje.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:10 schreef SureD1 het volgende:
Ontopic dan maar weer
http://www.volkskrant.nl/(...)enning-Rusland.dhtml
quote:Op woensdag 16 april 2014 18:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
I'm confused, can anyone help me?
We were also told by very serious-looking Western politicians and media ’experts’ that the Crimea referendum wasn’t valid because it was held under “military occupation.” But I’ve just been watching coverage of elections in Afghanistan, held under military occupation, which have been hailed by leading western figures, such as NATO chief Anders Fogh Rasmussen as a “historic moment for Afghanistan”and a great success for “democracy.” Why is the Crimean vote dismissed, but the Afghanistan vote celebrated? I’m confused. Can anyone help me?
quote:Op woensdag 16 april 2014 18:19 schreef speknek het volgende:
Omdat Afghanistan een failed state was zonder werkende democratie. Als de NAVO hier zou binnenvallen en verkiezingen organiseerde stond natuurlijk niemand te juichen. Zo moeilijk is het niet.
Wel hele artikel lezenquote:
Hij is niet confused maar zwakzinnig of erger, kwaadaardig.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
I'm confused, can anyone help me?
We were also told by very serious-looking Western politicians and media ’experts’ that the Crimea referendum wasn’t valid because it was held under “military occupation.” But I’ve just been watching coverage of elections in Afghanistan, held under military occupation, which have been hailed by leading western figures, such as NATO chief Anders Fogh Rasmussen as a “historic moment for Afghanistan”and a great success for “democracy.” Why is the Crimean vote dismissed, but the Afghanistan vote celebrated? I’m confused. Can anyone help me?
Ben ik een Amerikaan?quote:Op woensdag 16 april 2014 17:54 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat er wel betere voorbeelden te vinden zijn, als je Russische oorlogsmisdaden of human rights abuses zoekt.
gaat trouwens flink offtopic, krijgen we zo meteen al de oorlogsmisdaden van de NAVO en de VS in Irak, Lybië, Servië.
Of de "School of the Americas"
Ook de rest van het artikel staat vol met drogredenen.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Wel hele artikel lezen
Een boot en 2 F16's... het kan er ook nog maar net af... Oh wacht, de rest is wegbezuinigd.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:46 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Nederland heeft een fregat voor de Baltische zee en F16's aangeboden.
Ahaquote:Op woensdag 16 april 2014 18:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Ook de rest van het artikel staat vol met drogredenen.
De homorechten in Rusland zijn verslechterd, in Saoedie-Arabië waren ze al nooit goed (en zijn er geen olympische spelen gehouden). Dat niemand vrijwillig met Rusland in een militaire unie stapt is een gevolg van zijn onbetrouwbaarheid en niet een teken van het tegenovergestelde, etc.
Het is inderdaad te triest voor woorden.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een boot en 2 F16's... het kan er ook nog maar net af... Oh wacht, de rest is wegbezuinigd.
Gelukkig hebben we nog wel een tankdivisie.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:34 schreef CornflakesXL het volgende:
[..]
Het is inderdaad te triest voor woorden.
Een RT artikel helemaal lezenquote:Op woensdag 16 april 2014 18:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Wel hele artikel lezen
Ja man inderdaad. Nederland moet gewoon minder geld uitgeven aan uitkeringen en aan de zorg, zodat oudjes ergens kunnen creperen en armoede, en dus criminaliteit, weer hoogtij viert. In ruil voor dat krijgen we een aantal mooie vliegtuigjes, bootjes en tanks, puur en alleen gemaakt om te vernietigen. Dat zal ze leren.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:34 schreef CornflakesXL het volgende:
[..]
Het is inderdaad te triest voor woorden.
Er is gewoon onnodig veel bezuinigd op defensie. Putin kan zijn gang gaan.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:53 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Ja man inderdaad. Nederland moet gewoon minder geld uitgeven aan uitkeringen en aan de zorg, zodat oudjes ergens kunnen creperen en armoede, en dus criminaliteit, weer hoogtij viert. In ruil voor dat krijgen we een aantal mooie vliegtuigjes, bootjes en tanks, puur en alleen gemaakt om te vernietigen. Dat zal ze leren.
We leven niet meer in de Middeleeuwen.
`quote:Op woensdag 16 april 2014 16:19 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hebben wij bindende verdragen met Oekraine afgesloten dat wij verplicht zijn hen te helpen? Of hebben wij bindende verdagen met Hongarije, Roemenie, Polen, etc. afgesloten dat als een land hun buurland, dat geen NAVO-lid is, binnenvalt, dat wij dan verplicht zijn hen te helpen?
Ahh goedpraten vanwege emotionele gebeurtenissen in het verleden. Laten we de joden ook maar meteen alle duitsers vergassen.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:30 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Nadat ik je dat woord een keer heb zien gebruiken, heb ik opgezocht wat het betekent en ik raad aan dat jij dat ook doet, want je gebruikt het wel erg vaak onrechtmatig. Wat wij in Libië gedaan hebben, betekent niet dat wat Rusland hier doet goed is, maar het kan ons juist helpen om te begrijpen waarom Rusland deze foute dingen doet, zoals het stoken.
Afghanen hebben gemerkt dat Rusland's hulp en investeringen nuttig zijn, wat van de VS en z'n partners niet altijd gezegd kan worden.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:25 schreef Pharmacist het volgende:
Toch nog een link tussen Afghanistan en on-topic
Afghan president Hamid Karzai backs Russia's annexation of Crimea
Dat is dan wel rijk van een man die daar zit door de investeringen van de VS en z'n partners.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:07 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Afghanen hebben gemerkt dat Rusland's hulp en investeringen nuttig zijn, wat van de VS en z'n partners niet altijd gezegd kan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |