Maak.Me.Gekquote:Op woensdag 16 april 2014 13:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee. Die eerste. Lekker een vrouw met pit. Lekker pittig kapseltje. Hip montuurtje. En stoere kleding
U bent de wanhoop nabij?quote:Op woensdag 16 april 2014 13:31 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga me maar opgeven voor alle datingshows die er zijn denk ik.....
was het maar waar, dan was er iig nog iets nabijquote:
http://www.rtl.nl/adam-zkt-eva/#!/quote:Op woensdag 16 april 2014 13:31 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga me maar opgeven voor alle datingshows die er zijn denk ik.....
Fokkers maken te veel indruk en worden niet toegelatenquote:Op woensdag 16 april 2014 13:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/adam-zkt-eva/#!/
You can thank me later
ik ben de uitzondering die de regel bevestigd....ik kan zelfs gewoon rustig voor 22u uitgezonden worden. niets te zienquote:Op woensdag 16 april 2014 13:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Fokkers maken te veel indruk en worden niet toegelaten
die 30cm he... dat doet't'mquote:Op woensdag 16 april 2014 13:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Fokkers maken te veel indruk en worden niet toegelaten
haha, als wij op het witte zandstrand gaan liggen zijn we onzichtbaarquote:Op woensdag 16 april 2014 13:39 schreef Pandaplint het volgende:
Ik doelde op die zolderkamergebleekte huid
Ik ben een pandaquote:Op woensdag 16 april 2014 13:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, als wij op het witte zandstrand gaan liggen zijn we onzichtbaar
Je ziet dan slechts plukjes haar liggenquote:Op woensdag 16 april 2014 13:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ik niet in m'n verenpakquote:Op woensdag 16 april 2014 13:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Dat heb ik altijdquote:Op woensdag 16 april 2014 13:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehh.....quote:Op woensdag 16 april 2014 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je ziet dan slechts plukjes haar liggen
Max 2quote:
Het kan dus wel!quote:Op woensdag 16 april 2014 13:49 schreef Etcetera het volgende:
Een heus-echt-daadwerkelijk Dokter Pop verzoekje
Aliens, kom me maar halen! ik wil weg van deze planeet. voor mij hoeft het allemaal niet meer!quote:Samantha en Michael zijn binnenkort weer te zien in een nieuwe realityserie en wel onder de titel Samantha & Michael: Doe effe paranormaal!, zo heeft RTL5 bekendgemaakt.
© ANP Kippa. In de serie is te zien hoe de twee samen een eigen bedrijf beginnen, namelijk een wimper- en tandenbleeksalon. Ook is te zien hoe bij Barbie, na een dramatische familiegebeurtenis, haar paranormale gevoelens boven komen drijven. Ze gaat op een zogenoemde paranormale zoektocht.
De nieuwe serie is vanaf 26 april te zien.
quote:Op woensdag 16 april 2014 13:55 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-realityserie.dhtml
[..]
Aliens, kom me maar halen! ik wil weg van deze planeet. voor mij hoeft het allemaal niet meer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |