Maak.Me.Gekquote:Op woensdag 16 april 2014 13:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee. Die eerste. Lekker een vrouw met pit. Lekker pittig kapseltje. Hip montuurtje. En stoere kleding
U bent de wanhoop nabij?quote:Op woensdag 16 april 2014 13:31 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga me maar opgeven voor alle datingshows die er zijn denk ik.....
was het maar waar, dan was er iig nog iets nabijquote:
http://www.rtl.nl/adam-zkt-eva/#!/quote:Op woensdag 16 april 2014 13:31 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga me maar opgeven voor alle datingshows die er zijn denk ik.....
Fokkers maken te veel indruk en worden niet toegelatenquote:Op woensdag 16 april 2014 13:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/adam-zkt-eva/#!/
You can thank me later
ik ben de uitzondering die de regel bevestigd....ik kan zelfs gewoon rustig voor 22u uitgezonden worden. niets te zienquote:Op woensdag 16 april 2014 13:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Fokkers maken te veel indruk en worden niet toegelaten
die 30cm he... dat doet't'mquote:Op woensdag 16 april 2014 13:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Fokkers maken te veel indruk en worden niet toegelaten
haha, als wij op het witte zandstrand gaan liggen zijn we onzichtbaarquote:Op woensdag 16 april 2014 13:39 schreef Pandaplint het volgende:
Ik doelde op die zolderkamergebleekte huid
Ik ben een pandaquote:Op woensdag 16 april 2014 13:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, als wij op het witte zandstrand gaan liggen zijn we onzichtbaar
Je ziet dan slechts plukjes haar liggenquote:Op woensdag 16 april 2014 13:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ik niet in m'n verenpakquote:Op woensdag 16 april 2014 13:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Dat heb ik altijdquote:Op woensdag 16 april 2014 13:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehh.....quote:Op woensdag 16 april 2014 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je ziet dan slechts plukjes haar liggen
Max 2quote:
Het kan dus wel!quote:Op woensdag 16 april 2014 13:49 schreef Etcetera het volgende:
Een heus-echt-daadwerkelijk Dokter Pop verzoekje
Aliens, kom me maar halen! ik wil weg van deze planeet. voor mij hoeft het allemaal niet meer!quote:Samantha en Michael zijn binnenkort weer te zien in een nieuwe realityserie en wel onder de titel Samantha & Michael: Doe effe paranormaal!, zo heeft RTL5 bekendgemaakt.
© ANP Kippa. In de serie is te zien hoe de twee samen een eigen bedrijf beginnen, namelijk een wimper- en tandenbleeksalon. Ook is te zien hoe bij Barbie, na een dramatische familiegebeurtenis, haar paranormale gevoelens boven komen drijven. Ze gaat op een zogenoemde paranormale zoektocht.
De nieuwe serie is vanaf 26 april te zien.
quote:Op woensdag 16 april 2014 13:55 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-realityserie.dhtml
[..]
Aliens, kom me maar halen! ik wil weg van deze planeet. voor mij hoeft het allemaal niet meer!
Fixedquote:
Ik noem hem toch niet naar een automerk.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Fixed
Chevrolet is weer goedgekeurd
Mulder & Scully move overquote:Op woensdag 16 april 2014 13:55 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-realityserie.dhtml
[..]
Aliens, kom me maar halen! ik wil weg van deze planeet. voor mij hoeft het allemaal niet meer!
<-- u riepquote:
nee, dat is Hank uit Calidinges. die heeft niks met Mulder en Scully te makenquote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat is Hank uit Calidinges. die heeft niks met Mulder en Scully te maken
I look like fucking a FBI agent. dan heb je toch een heel ander beeld ineens...quote:Op woensdag 16 april 2014 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"I look like a fucking FBI agent"
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
I look like fucking a FBI agent. dan heb je toch een heel ander beeld ineens...
Wat een heldquote:Op woensdag 16 april 2014 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"I look like a fucking FBI agent"
kapot gedraaid rotnummer vind ik dat...quote:Op woensdag 16 april 2014 14:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat een held
Toch maar eens californication proberen
Een stom spel.quote:
Bazenserie!quote:Op woensdag 16 april 2014 14:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat een held
Toch maar eens californication proberen
Afstudeerstage?quote:
Nee, maar wel een stage van 1+ jaar (mei 2013 - juni 2014). We zijn ook nog niet klaar, maar dat hoefde ook niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:08 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Afstudeerstage?
In ieder geval gefeliciteerd.
Gefeliciteerd!quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 15:27 schreef Pino112 het volgende:
Spijt heb je morgen maar.
Ja als ik weer een dag naar Skymeuk moet luisteren.
twitter:MartijnKonings twitterde op woensdag 16-04-2014 om 15:27:07Handig: Lijst van Facebookvrienden die je per direct zou moeten ontvolgen. https://t.co/2uDfirsqae reageer retweet
whut? die armzalige mosselrockers vergelijken met 1 van de grootste livebands op dit moment? makers van topplaten als Origin of Symmetry en Showbizz? #ivhnwquote:
3 mensenquote:Op woensdag 16 april 2014 15:34 schreef Pino112 het volgende:
twitter:MartijnKonings twitterde op woensdag 16-04-2014 om 15:27:07Handig: Lijst van Facebookvrienden die je per direct zou moeten ontvolgen. https://t.co/2uDfirsqae reageer retweet
Scooters zit toch nog in Leeuwarden?quote:Op woensdag 16 april 2014 15:35 schreef 3rdRock het volgende:
waarom heb ik geen 3fm hier? ik wil ook Scootah!
Ik moet mijn stiefvader ontvriendenquote:
correct geloof ik. ben er nooit geweest ofzo maar de naam komt me bekend voor.....quote:Op woensdag 16 april 2014 15:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Scooters zit toch nog in Leeuwarden?
Het gebeurde net..quote:Op woensdag 16 april 2014 15:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
whut? die armzalige mosselrockers vergelijken met 1 van de grootste livebands op dit moment? makers van topplaten als Origin of Symmetry en Showbizz? #ivhnw
wie deed dat????quote:
Godverdomme.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:40 schreef SilentChaos het volgende:
Godverdomme, wat is Het Feest van Sinterklaas in Den Haag toch een bazentent
Het afvoerputje van Den Haag
[ afbeelding ]
Die kop van die vent![]()
Welke vent? De linkse of de middelste?quote:Op woensdag 16 april 2014 15:40 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Je pa was weer op stap?quote:Op woensdag 16 april 2014 15:40 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op woensdag 16 april 2014 15:51 schreef SilentChaos het volgende:
VerdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had nog zo gezegd; geen foto's!
VerdommeGodverdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VerdommeZulk soort foto's zijn er van mij in overvloede. Gelukkig voornamelijk uit de tijd dat er nog geen digitale camera's waren, dus ze zullen niet gauw op Facebook e.d. opduiken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
ik gaat ff een skennertje kopuhquote:Op woensdag 16 april 2014 15:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zulk soort foto's zijn er van mij in overvloede. Gelukkig voornamelijk uit de tijd dat er nog geen digitale camera's waren, dus ze zullen niet gauw op Facebook e.d. opduiken...
Wacht... Ff dia-negatieven scannenquote:Op woensdag 16 april 2014 15:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zulk soort foto's zijn er van mij in overvloede. Gelukkig voornamelijk uit de tijd dat er nog geen digitale camera's waren, dus ze zullen niet gauw op Facebook e.d. opduiken...
opa vertelt uit eigen werkquote:Op woensdag 16 april 2014 15:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Camera obscura ftw!quote:Op woensdag 16 april 2014 15:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wacht... Ff dia-negatieven scannen
Staat je wereld wel op z'n kopquote:
Verdommequote:
Gezien de in de jaren '90 geconsumeerde aantallen alcoholische versnaperingen sta ik er vaker goed rechtop op dan je zou denken...quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 16:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gezien de in de jaren '90 geconsumeerde aantallen alcoholische versnaperingen sta ik er vaker goed rechtop op dan je zou denken...
quote:Op woensdag 16 april 2014 16:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gezien de in de jaren '90 geconsumeerde aantallen alcoholische versnaperingen sta ik er vaker goed rechtop op dan je zou denken...
man man manquote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 16:13 schreef SilentChaos het volgende:
Sander
"Plankjes in elkaar gegodverd"Zo klussen m'n pa en ik ook altijd
Het vervangen van m'n badkamermeubel was helemaal een "gegodver" en "geshit"quote:
maar IKEA wel met jouquote:Op woensdag 16 april 2014 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
IKEA is ook gemaakt om door vrouwen inelkaar te zetten.
Ik heb nooit problemen met Ikea.
Ik heb daar nooit problemen mee.quote:
Krijg nog trouw elke maand spam van hen, dus denk het niet.quote:
Zie mijn bericht dat Ikea voor vrouwen gemaakt is.quote:
Ik ook niet. Ik kan dhz-technisch echt niks, geeneens een fietsband plakken, maar voor een Benno cd-rek draai ik m'n 2 linkerhanden niet om.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
IKEA is ook gemaakt om door vrouwen inelkaar te zetten.
Ik heb nooit problemen met Ikea.
Ik heb een paar weken geleden nog een kast in elkaar gezet zonder te vloekenquote:Op woensdag 16 april 2014 16:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook niet, want ik haal daar nooit iets.
No wayquote:Op woensdag 16 april 2014 16:20 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zie een lesbische relatie ontstaan hier
Kijk eens aan
quote:Op woensdag 16 april 2014 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
No way![]()
Ik heb niets tegen lesbo's, maar ik hoef er geen onderdeel van te zijn.
Ja ik weet, ontkennen is zinloos ben ik bang.quote:
Eens. Met electronica ben ik een echte vent en pleur de handleiding zo ver mogelijk weg en ga lopen kutten tot het werkt of stuk is, maar dat haal ik me bij IKEA-spul niet op de hals.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens moet je bij Ikea bouwpakketten ook de handleiding gebruiken en niet denken dat je een handige man bent en het zonder kan.
Daarbij moet Ikea ook zonder geweld en brute kracht in elkaar gezet worden.
Bij elektronica is het ook heel simpel: Als je de handleiding nodig hebt om het apparaat te gebruiken, dan is het een kut apparaat met een slechte interface!quote:Op woensdag 16 april 2014 16:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eens. Met electronica ben ik een echte vent en pleur de handleiding zo ver mogelijk weg en ga lopen kutten tot het werkt of stuk is, maar dat haal ik me bij IKEA-spul niet op de hals.
Je bent zelf een slechte interface!quote:Op woensdag 16 april 2014 16:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bij elektronica is het ook heel simpel: Als je de handleiding nodig hebt om het apparaat te gebruiken, dan is het een kut apparaat met een slechte interface!
*obligatoire mag-ik-eens-een-keertje-kijken?-post*quote:Op woensdag 16 april 2014 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ik weet, ontkennen is zinloos ben ik bang.
Klopt, anders had ik wel een vriendin gehadquote:Op woensdag 16 april 2014 16:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je bent zelf een slechte interface!
Dan had je wel inherface gemogen ja.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt, anders had ik wel een vriendin gehad
quote:Op woensdag 16 april 2014 16:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan had je wel inherface gemogen ja.
KILL IT WITH FIRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ik heb maar snel verder geklikt.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
KILL IT WITH FIRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zo dat lucht op. Ik heb een haat-liefde verhouding met mijn thesis.
Ik krijg altijd van die baggervoorstellen.quote:
Ik zet hem meestal op 'radio' en dan krijg je dat inderdaad.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ik krijg altijd van die baggervoorstellen.
"Heb je Good Life van Jacqueline Govaert al gehoord? Probeer het eens."
Oh nu ik het zo doorscroll hebben ze het in de nieuwe versie flink verbeterd. Eerst zat er allemaal dingen tussen van "Je hebt naar Blaudzun geluisterd. Misschien vind je Miss Montreal ook leuk.' Uh wtf. NEE.
Gemistquote:
Bring it all backquote:Op woensdag 16 april 2014 18:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gemist
Welke was het? Ga ik het wel youtuben voor het idee.
+1 en Bring it all back kan ik volgens mij ook nog wel woord voor woord meezingen.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb genoten van hun serie toen
Ik was al verbaasd dat ik op het twitteraccount van 3fm las dat het huiskamerconcert vandaag was.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:55 schreef alors het volgende:
HOOR JE DAT LUNA? MORGEN KENSINGTON BIJ DOMIEN!
twitter:3FM twitterde op woensdag 16-04-2014 om 18:50:56Klaar voor het huiskamerconcert van @kensingtonband? Straks live bij @Domien! http://t.co/t68LtKf4MD #3FM reageer retweet
Dat hoorde ik gisteren al ja.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:55 schreef alors het volgende:
HOOR JE DAT LUNA? MORGEN KENSINGTON BIJ DOMIEN!
Ga je soppend naar de radio luisteren?quote:
Sowiesoquote:Op woensdag 16 april 2014 19:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga je soppend naar de radio luisteren?
quote:Op woensdag 16 april 2014 18:58 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik was al verbaasd dat ik op het twitteraccount van 3fm las dat het huiskamerconcert vandaag was.twitter:3FM twitterde op woensdag 16-04-2014 om 18:50:56Klaar voor het huiskamerconcert van @kensingtonband? Straks live bij @Domien! http://t.co/t68LtKf4MD #3FM reageer retweet
6 seizoenen op Netflixquote:Op woensdag 16 april 2014 14:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bazenserie!
Seizoen 1
Zwartgallig, heerlijk
De kant vast ook niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:24 schreef Pino112 het volgende:
Eerst was het me nog niet opgevallen maar als je er op gaat letten wel. Die MT5 raakt noch wal
Sowieso doen!quote:Op woensdag 16 april 2014 19:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
6 seizoenen op Netflix![]()
Binnenkort serieus kijken!
Ik zou hem doenquote:Op woensdag 16 april 2014 19:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sowieso doen!
Hank Moody is een baas
Sorry, ik ben gierend scherp vandaag. Geen idee waaraan ik dat heb verdiend ook maar ik geniet ervanquote:
Dat begrijp ik bestquote:
Elke keer als ik voorbij zip op de tv en het programma is op dan is hij of iets met drugs aan het doen of iets met seks.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:13 schreef SilentChaos het volgende:
Volgens mij hebben jullie de serie niet helemaal begrepen dan
Kijk het eens serieus en ontdek de diepe laag, de diep ongelukkige man die hank moody heetquote:Op woensdag 16 april 2014 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Elke keer als ik voorbij zip op de tv en het programma is op dan is hij of iets met drugs aan het doen of iets met seks.
ik heb alleen de pilot ooit gezienquote:Op woensdag 16 april 2014 20:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kijk het eens serieus en ontdek de diepe laag, de diep ongelukkige man die hank moody heet
Seizoen 1 en 2 zijn geniaalquote:Op woensdag 16 april 2014 20:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik heb alleen de pilot ooit gezien
En ik vond het toen tof, maar tijdgebrek en vergeten daarna!
seizoenen daarna zijn minder goed?quote:Op woensdag 16 april 2014 20:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Seizoen 1 en 2 zijn geniaalDiepere laag and what not
En alle muziekreferenties![]()
![]()
"You once spent an entire class raving on how much you hate Coldplay"
- Still one of my favorite lectures...![]()
![]()
ZIjn wel leuk, vermakelijk, maar het donkere randje is er dan een beetje vanaf... Ik hou erg van de weergave van de ellende waar hij inzit en hoe hij daar mee omgaat... dat wordt een beetje overschaduwd door andere dingen in latere seizoenen...quote:Op woensdag 16 april 2014 21:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
seizoenen daarna zijn minder goed?
Knockin'? Bazentrackquote:Op woensdag 16 april 2014 21:54 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Double vision![]()
![]()
" nooit van gehoord"
Zeker een bazentrack! maar er was iemand die een berichtje aan 3FM had gestuurd die er blijkbaar nog nooit van gehoord hadquote:
Dat kan toch?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zeker een bazentrack! maar er was iemand die een berichtje aan 3FM had gestuurd die er blijkbaar nog nooit van gehoord had
Alleen als je heel jong bentquote:
Dacht je niet op een gegeven moment: "Ik wou dat het af was?"quote:Op woensdag 16 april 2014 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Net 45 minuten lang de afwas lopen doen.
Manmanman.
Voor het begon al.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dacht je niet op een gegeven moment: "Ik wou dat het af was?"
Jouw inieminumiteit tegen woordgrapjesquote:
Ik negeer ze gewoonquote:Op woensdag 16 april 2014 22:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jouw inieminumiteit tegen woordgrapjes
Voortaan kun je beter gewoon op je plek blijven staan wanneer je aan het afwassen bent. Scheelt ook dweilen na afloop.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Manmanman.
Verdommequote:Op woensdag 16 april 2014 22:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Voortaan kun je beter gewoon op je plek blijven staan wanneer je aan het afwassen bent. Scheelt ook dweilen na afloop.
Je kan ook gewoon 1 wijnglas gebruiken op 1 avond en die bijvullen.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Manmanman.
Volgende keer gewoon wegwerpflessen en -glazen kopen.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Manmanman.
Je kan nog beter uit de fles drinken zoals een normaal iemandquote:Op woensdag 16 april 2014 22:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon 1 wijnglas gebruiken op 1 avond en die bijvullen.
Godverquote:Op woensdag 16 april 2014 22:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Voortaan kun je beter gewoon op je plek blijven staan wanneer je aan het afwassen bent. Scheelt ook dweilen na afloop.
Oh heeft ze dan 45 flessen staan afwassen?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je kan nog beter uit de fles drinken zoals een normaal iemand
Verdomme. Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Lekker met zo'n pijpenreiger.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh heeft ze dan 45 flessen staan afwassen?
WAT EEN TOLERANTIE!!!1
Geeft het niveau hier wel weer aan.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:13 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom lachen jullie het meest om posts die ik zelf eigenlijk te slecht vind om te posten
Ja met opzet.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:16 schreef SilentChaos het volgende:
Zei je nou "pijpen" Muis?
Jup, Pino heeft gelijk
T'is de droogheid waarmee ik het in m'n hoofd oplees (a la mijn pa)....quote:Op woensdag 16 april 2014 22:13 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom lachen jullie het meest om posts die ik zelf eigenlijk te slecht vind om te posten
Ik denk dat ik jou erop zetquote:
Je moest toch eens weten.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
T'is de droogheid waarmee ik het in m'n hoofd oplees (a la mijn pa)....
Even afgezien dat het bij muis dus nat werd
Gast.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou erop zet
godverdomme, het is niet eens vrijdag
Er zit nu een Portugees met een woordenboek op z'n schoot te fokkenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:18 schreef SilentChaos het volgende:
Volgens mij is Muis vergeten uit te loggendeze praat ben ik niet gewend van haar
Uhm nee.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:18 schreef SilentChaos het volgende:
Volgens mij is Muis vergeten uit te loggendeze praat ben ik niet gewend van haar
Wel een baas danquote:Op woensdag 16 april 2014 22:19 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Er zit nu een Portugees met een woordenboek op z'n schoot te fokken
muis met haar opgezette poesquote:Op woensdag 16 april 2014 22:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou erop zet
godverdomme, het is niet eens vrijdag
Je emoticon zegt alles al, ik heb niets toe te voegen.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel een baas danHij is best Portu"geestig"
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waarom gebruiken zij altijd zoveel autotune. Zo zondequote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik kan niet slapenquote:
Ik ken trouwens een briljante cover van Somebody that I used to know van Gotye. 5 mensen die op 1 gitaar spelenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:27 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Waarom gebruiken zij altijd zoveel autotune. Zo zonde
2012 belde.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ken trouwens een briljante cover van Somebody that I used to know van Gotye. 5 mensen die op 1 gitaar spelen
Moet je ff googelen is echt zo vet
Daar kun je verschillende dingen tegen doen...quote:
Nou voor jou danquote:Op woensdag 16 april 2014 22:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar kun je verschillende dingen tegen doen...
Ik had het over je slaap "probleem"quote:Op woensdag 16 april 2014 22:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou voor jou dan
Miranda LambertDat accent bij "mamma rocked the babies that night"....
Ik hou er van
Had je het nou serieus over fappenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had het over je slaap "probleem"
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Had je het nou serieus over fappen?
manmanman
Warme melkquote:Op woensdag 16 april 2014 22:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Dat heb ik nooit gezegd, dat maak jij er weer van.
Ik dacht meer aan een boek lezen, kopje kruidenthee, beker warme melk etc.
365 verhaaltjes voor het slapengaan is niet zo intellectueel hoor...quote:Op woensdag 16 april 2014 22:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Warme melk
Kruiden gay
Boek lezenzo intellectueel ben ik niet joh
Bedankt voor je tip, wat grappig!!quote:Op woensdag 16 april 2014 22:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ken trouwens een briljante cover van Somebody that I used to know van Gotye. 5 mensen die op 1 gitaar spelen
Moet je ff googelen is echt zo vet
Nee, da`s een schande!quote:
quote:
Stiekem barst ik van de humor, maar dat laat ik slechts sporadisch zien. Daarin moet je niet overdrijvenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
Voor een vrouw heb jij best veel humor
* SilentChaos duikt weg
Slaap lekker Muisjequote:Op woensdag 16 april 2014 22:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben weg, heb genoeg computeruurtjes gehad vandaag.
Daag
Slaap lekker voor die gene die kunnen slapen
Godverquote:Op woensdag 16 april 2014 22:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Stiekem barst ik van de humor, maar dat laat ik slechts sporadisch zien. Daarin moet je niet overdrijven![]()
Net heel snel een koffie-schilder-woordgrapje op Twitter gegooid, zomaar uit den losse polsch. Automatisme als ik goed in m'n vellen hang
Slaapsequote:Op woensdag 16 april 2014 22:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben weg, heb genoeg computeruurtjes gehad vandaag.
Daag
Slaap lekker voor die gene die kunnen slapen
Een liefde die ik nog nooit zo plat-onisch heb ervarenquote:Op woensdag 16 april 2014 23:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Godver
Nou weeti k weer waarom wij zo van elkaar houden
Zit je nou weer m'n tieten belachelijk te makenquote:Op woensdag 16 april 2014 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Een liefde die ik nog nooit zo plat-onisch heb ervaren
Een tikje maar!quote:Op woensdag 16 april 2014 23:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zit je nou weer m'n tieten belachelijk te maken?
quote:
Verder hou ik veel van je, dat weet je. Niet iedereen kan dikke tetten hebben natuurlijk.quote:
De bal is rond.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:34 schreef ChatGirl het volgende:
Het was vanavond weer van een hoog niveau lees ik?
En dat voor een woensdagquote:
Ik heb de laatste tijd geen besef van dag en tijd meerquote:
he Chat! alles jofelnootje?quote:
Ja hoor. Behalve dat ik honger hebquote:
tip: eet iets!quote:Op woensdag 16 april 2014 23:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja hoor. Behalve dat ik honger heb
Goed plan. Bammetje nutellaquote:
dat is een optie! of een plak ontbijtkoek met pindakaasquote:
1. Ik heb geen ontbijtkoekquote:Op donderdag 17 april 2014 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is een optie! of een plak ontbijtkoek met pindakaas
dan zou ik het maar niet eten als ik jou was. je moet geen dingen doen die je niet wilquote:Op donderdag 17 april 2014 00:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
1. Ik heb geen ontbijtkoek
2. Pindakaas is vies
Trustequote:Op donderdag 17 april 2014 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga maar eens naar bed. morgen/vandaag zullen jullie me hier niet zien. moet de hele dag in overleg en 's avonds moederziel aleen naar de film
trusten
Huhuhuhuhuehuehuequote:Op donderdag 17 april 2014 06:26 schreef Pino112 het volgende:
Witte donderdag.
Inb4 woordgrapjes van SC.
lol zaad allesquote:Op donderdag 17 april 2014 06:26 schreef Pino112 het volgende:
Witte donderdag.
Inb4 woordgrapjes van SC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |