quote:inderdaad, goeie tip
Op maandag 14 oktober 2002 16:26 schreef Twoflower het volgende:
Zet een glas water klaar!
[Dit bericht is gewijzigd door F1908 op 14-10-2002 16:28]
edit : tegelijk gepost...sowwie..
[Dit bericht is gewijzigd door korens911 op 14-10-2002 16:28]
quote:Deel een (liggend) a4 in op 2 kolommen, waarvan de eerste ong 1 kwart van het papier in beslag neemt. Hier zet je steekwoorden in, en de werkelijke tekst staat in het kolom ernaast. (zorg dat ze dus op dezelfde hoogte staan). In eerste instantie let je dus op de steekwoorden, mochten je daar niet genoeg aan hebben, kijk dan wat verder rechts ervan.
Op maandag 14 oktober 2002 16:25 schreef troje het volgende:
Aanstaande vrijdag moet ik dus een vrij belangrijke presentatie geven. Ik denk niet dat het in het honderd zal lopen maar het is toch alweer een paar jaar geleden dat ik voor het laatst een goeie presentatie heb gegeven.
Heeft iemand nog goeie praktische tips?
Succes
Ik zou van te voren even oefenen.
Wat belangrijk is: even voor de spiegel oefenen met articuleren!
Succes iig. O ja: Genoeg deo onder je oksels, zelfs bij routinepresentaties had ik soms het zweet eronder staan, alleen maar omdat je zo druk bezig bent.
quote:Meeste tips zijn al genoemd. Verder:
Op maandag 14 oktober 2002 16:25 schreef troje het volgende:
Aanstaande vrijdag moet ik dus een vrij belangrijke presentatie geven. Ik denk niet dat het in het honderd zal lopen maar het is toch alweer een paar jaar geleden dat ik voor het laatst een goeie presentatie heb gegeven.
Heeft iemand nog goeie praktische tips?
quote:Je kunt ook je handen in je zakken steken of een beetje aan je kruis krabben.
Op maandag 14 oktober 2002 19:17 schreef Aernout het volgende:
Het is vaak slim om een pen oid in je hand te hebben als je niet weet waar je je handen kwijt moet.
He, het werkte voor Herben...
Succes ermee!
Als je iets in je handen hebt, ga daar dan niet mee spelen, dus niet klikken met de pen die je in je hand zou kunnen hebben (zie tip hierboven)
Blijf rustig maar niet saai, wees zelf enthousiast...
quote:Als je er dan maar niet mee gaat spelen ofzo, dat leidt af.
Op maandag 14 oktober 2002 19:17 schreef Aernout het volgende:
Het is vaak slim om een pen oid in je hand te hebben als je niet weet waar je je handen kwijt moet.
quote:Of irritant klikken
Op woensdag 16 oktober 2002 18:03 schreef freako het volgende:[..]
Als je er dan maar niet mee gaat spelen ofzo, dat leidt af.
quote:nou het werkt ook voor president Bush. Tijdens het handschudden met een israelische minister een hand in de zak laten. dat doe je toch niet en zeker niet als de camera in de buurt is.
Op maandag 14 oktober 2002 19:41 schreef k_man het volgende:[..]
Je kunt ook je handen in je zakken steken of een beetje aan je kruis krabben.
He, het werkte voor Herben...
quote:Shit, dat mis ik omdat ik meteen wegzap als Bush op tv komt.
Op donderdag 17 oktober 2002 08:36 schreef bassieVL het volgende:[..]
nou het werkt ook voor president Bush. Tijdens het handschudden met een israelische minister een hand in de zak laten. dat doe je toch niet en zeker niet als de camera in de buurt is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |