Kan ik me voorstellen.. Maar wie weet komt Pavement met de ietsquote:Op woensdag 16 april 2014 00:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, je moest eens weten hoeveel dm's en pb's ik daarover heb gekregenIk denk wel (niet overdrijven nu) honderd vijftig twintig vijftien. En nog nooit een mailtje met tieten voor een handtekening
Sabine is ook honderd jaar geledenquote:Op woensdag 16 april 2014 00:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, over mijn blauwe vinkjeLeer toch eens begrijpend lezen, doos
Wist jij het wel dan?quote:
Ik weet er denk ik een paar. Maar kan er nu even niet opkomen. Als er maar geen smerige dubbele boodschappen in ozewiezewosewiese.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:26 schreef dieenebart het volgende:
[..]
How nice![]()
Weet je zeker ook niet waar Repelsteeltje over gaat? En tientallen andere sprookjes en kinderliedjes? Man man, er wordt een berg vuiligheid over ons uitgestrooid zonder dat we het weten...
Bijna geen idee meer wie het zou zijn maar omdat Bart dan nog wel een beetje ...quote:
Trots op jequote:
tetten en Pavement, daar kan ik mij nou niets bij voorstellenquote:Op woensdag 16 april 2014 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.. Maar wie weet komt Pavement met de iets
Twee weken geleden nog gezien!quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 00:31 schreef sacha het volgende:
[..]
tetten en Pavement, daar kan ik mij nou niets bij voorstellen
Oh.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, over mijn blauwe vinkjeLeer toch eens begrijpend lezen, doos
Dat is leuk maar op fok lijkt me het vermoeiendquote:Op woensdag 16 april 2014 00:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Twee weken geleden nog gezien!En Ruud, Martin, Willem, Anouk en Cyrille. En we hebben het alleen maar over 'honderd jaar geleden' gehad
Zegt recent slachtofferquote:Op woensdag 16 april 2014 00:31 schreef sacha het volgende:
[..]
tetten en Pavement, daar kan ik mij nou niets bij voorstellen
gaat liesje hem zo verwijderen, heeft ze ook weer eens wat te doen dan een beetje slap ouwehoeren in de SCquote:
Dom stuk vretenquote:Op woensdag 16 april 2014 00:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
gaat liesje hem zo verwijderen, heeft ze ook weer eens wat te doen dan een beetje slap ouwehoeren in de SC
Valt eigenlijk wel meequote:Op woensdag 16 april 2014 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is leuk maar op fok lijkt me het vermoeiend
Aflevering 2 gezien? Whhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Echt? Oh dan durf ik wel!
Hoooooiii
Fuck nee, vergeten... (zit er nog niet helemaal in)quote:Op woensdag 16 april 2014 00:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Aflevering 2 gezien? Whhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut.![]()
Hoe ben je met aluminiumfolie?quote:Op woensdag 16 april 2014 00:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Echt? Oh dan durf ik wel!
Hoooooiii
Dan zeg ik niks. Wel bijblijven.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Fuck nee, vergeten... (zit er nog niet helemaal in)
Ja, weetikveul. Simpele en vrij nieuwe users. van die halfies die eerst vragen waarom ik een vinkje heb, en een half uur later of ik 'die ene Bart' ben van tv. Die kids zijn 12 ofzoquote:Op woensdag 16 april 2014 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh.
Jij schrijft gewoon ingewikkeld. (Moet nu gelijk denken aan hele lappen verhalen die je wel eens de SC in gooide, geen idee meer waar dat over ging.)
Maar ze vroegen dan dus waarom je een vinkje had? Watvoor Noobs waren dat dan?
Ik ook nog niet, heb net als jij alle boeken gelezen.. Hoorde dat de purple wedding gister wasquote:Op woensdag 16 april 2014 00:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Fuck nee, vergeten... (zit er nog niet helemaal in)
Dat is niet meer zo mag ik hopenquote:Op woensdag 16 april 2014 00:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Valt eigenlijk wel meeIk vind het lastiger om op straat ineens geconfronteerd te worden met mensen die iets wauwelen over ' de Brik Brothers op tv, weetjewel' terwijl ze hun shoppingpartner aanstoten. Vroeger rende ik wel eens weg
Konden ze me toch niet inhalen met die uitgezakte dikke lijven...
Niets mis mee toch .. Experimenteel ondernemen ..quote:Op woensdag 16 april 2014 00:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
gaat liesje hem zo verwijderen, heeft ze ook weer eens wat te doen dan een beetje slap ouwehoeren in de SC
quote:Op woensdag 16 april 2014 00:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ook nog niet, heb net als jij alle boeken gelezen.. Hoorde dat de purple wedding gister was
Oh cool! Die die die!quote:Op woensdag 16 april 2014 00:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ook nog niet, heb net als jij alle boeken gelezen.. Hoorde dat de purple wedding gister was
ja Jezus, zie ik er soms uit als Donald Duck?quote:Op woensdag 16 april 2014 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat je er beter uit ziet op een gifje ...
quote:Op woensdag 16 april 2014 00:39 schreef sacha het volgende:
[..]
ja Jezus, zie ik er soms uit als Donald Duck?
Nee, ze zijn allemaal gaan fitnessenquote:
Ik vond hem tof en twijfelde even. Maar ook al was hij nog zo tof, het mag niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:40 schreef Joezi het volgende:
[..]![]()
![]()
je verziekt de COS! dit was een kunstwerk!
Trusten Sasquote:Op woensdag 16 april 2014 00:39 schreef sacha het volgende:
[..]
ja Jezus, zie ik er soms uit als Donald Duck?
Eigenlijk ben je net een beul.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond hem tof en twijfelde even. Maar ook al was hij nog zo tof, het mag niet.
Ja.quote:
Ja dat was ook wel te verwachten. Altans hadden jullie daar niet eens weet van. Nu loopt het anders ze willen dat juist lijkt welquote:Op woensdag 16 april 2014 00:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, ze zijn allemaal gaan fitnessen
Klopt, tegenwoordig kan ik vrij normaal over straat. Heeft wel een paar jaar geduurd, hoor. Ruud heeft dat nog steeds - wel in afgezwakte vorm. Vlak na BB konden we écht niet over straat. Verkeersopstoppingen, mensen die hun auto midden op de weg lieten staan om een foto te maken of een handtekening te vragen.
Tering, daar kan ik wel een week SC mee vullen...
Heeft je ook wel geraakt toch?quote:Op woensdag 16 april 2014 00:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, ze zijn allemaal gaan fitnessen
Klopt, tegenwoordig kan ik vrij normaal over straat. Heeft wel een paar jaar geduurd, hoor. Ruud heeft dat nog steeds - wel in afgezwakte vorm. Vlak na BB konden we écht niet over straat. Verkeersopstoppingen, mensen die hun auto midden op de weg lieten staan om een foto te maken of een handtekening te vragen.
Tering, daar kan ik wel een week SC mee vullen...
Hij was wel Masterlijk inderdaad. HeisenDerekquote:Op woensdag 16 april 2014 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond hem tof en twijfelde even. Maar ook al was hij nog zo tof, het mag niet.
Dan moet je me niet quoten he?quote:Op woensdag 16 april 2014 00:42 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik vroeg het eigenlijk niet aan jou
Heeft die gozer uren aan lopen sleutelen. Wordt zo van tafel geveegd, onze artistieke vrijheid is in het geding.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij was wel Masterlijk inderdaad. HeisenDerek
Ik lees daar soms een beetje. En dan ga ik me daarna in een hoekje zitten schamen. Maar echt volgen doe ik het niet dus compleet gemist.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja.
Hij is in deze reeks volgens mij ook een aantal keer voorbij gekomen.
GC / Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 82
Snoeihard! Was achteraf geen toffe tijd.quote:
Bummerquote:Op woensdag 16 april 2014 00:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heeft die gozer uren aan lopen sleutelen. Wordt zo van tafel geveegd, onze artistieke vrijheid is in het geding.![]()
2 dagen mee bezig.. Echt walgelijk he! We moeten weer in actie komen, dit gaat gewoon te ver! Een fucking ON TOPIC gif wordt nu zelfs verwijderd!quote:Op woensdag 16 april 2014 00:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heeft die gozer uren aan lopen sleutelen. Wordt zo van tafel geveegd, onze artistieke vrijheid is in het geding.![]()
Paar week geleden nog 'horeca' aan een collega moeten uitleggenquote:Op woensdag 16 april 2014 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik lees daar soms een beetje. En dan ga ik me daarna in een hoekje zitten schamen. Maar echt volgen doe ik het niet dus compleet gemist.
Misschien hebben ze er toch iets van geleerd.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat was ook wel te verwachten. Altans hadden jullie daar niet eens weet van. Nu loopt het anders ze willen dat juist lijkt wel
Hij komt er zo in, iedereen ligt te woelen in bed omdat Derek straks in Utopia komt. Jij zit je daar voor uit te sloven om die jongeman een waardig welkom te geven, komen die FOK-drones langs om orders op te volgen.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
2 dagen mee bezig.. Echt walgelijk he! We moeten weer in actie komen, dit gaat gewoon te ver! Een fucking ON TOPIC gif wordt nu zelfs verwijderd!
Kom op zeg, ik ben er om het weer net iets meer naar basisch te trekkenquote:Op woensdag 16 april 2014 00:48 schreef Burner82 het volgende:
Ik weet alweer waarom ik nooit in de SC kom. Het zuurgehalte ligt hier nog hoger dan in de cos...
Lager. Alles onder de pH-waarde 7 is een zuur, alles boven de 7 is een base.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:48 schreef Burner82 het volgende:
Ik weet alweer waarom ik nooit in de SC kom. Het zuurgehalte ligt hier nog hoger dan in de cos...
Het zijn andere type mensen die weten dat de camera's er zijn er zich ook bewust zijn dat mensen kijken.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Misschien hebben ze er toch iets van geleerd.
Kan ik me wel voorstellen. Verder is het een hele menselijke gedachte natuurlijk maar jij doelt specifiek op BB en de tijd erna neem ik aan.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Snoeihard! Was achteraf geen toffe tijd.
Op het moment zelf had ik het niet zo door; ik leefde van fotoshoot tot tv-opnames tot iets-anders-met-camera's. Tussendoor was er nauwelijks tijd om na te denken.
Tijdens die reünie hoorde ik vrij vaak: 'Als ik het opnieuw/anders zou mogen doen...' En dat denk ik zelf ook regelmatig. Nog steeds, vijftien jaar na dato.
Doeiquote:Op woensdag 16 april 2014 00:48 schreef Burner82 het volgende:
Ik lees gewoon letterlijk, kan ik ook niet helpen.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, jij snapt er gewoon wéér geen kut van
Yup. Ik had het de eerste twee jaar zeker anders moeten aanpakken. Toen was er een hoop geld te verdienen geweest als ik wat slimmere beslissingen had genomen. Maar ja, ik was eigenwijs en dacht dat ik het allemaal wel wist. Ik natuurlijk al 23.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen. Verder is het een hele menselijke gedachte natuurlijk maar jij doelt specifiek op BB en de tijd erna neem ik aan.
Ja, maar dat wisten ze bij 'De Bus' al. De eerste keer dat ze bij een benzinestation kwamen, gingen ze in de roddelbladen kijken.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zijn andere type mensen die weten dat de camera's er zijn er zich ook bewust zijn dat mensen kijken.
De bus was wel leuk btwquote:Op woensdag 16 april 2014 00:55 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, maar dat wisten ze bij 'De Bus' al. De eerste keer dat ze bij een benzinestation kwamen, gingen ze in de roddelbladen kijken.
Om heel eerlijk te zijn, denk ik niet dat er mensen tussen zitten die bij de eerste of de tweede BB zouden zijn gecast.
LOL! Ja broekie! Ergens lijkt het nog zo kort geleden ook.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:54 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Yup. Ik had het de eerste twee jaar zeker anders moeten aanpakken. Toen was er een hoop geld te verdienen geweest als ik wat slimmere beslissingen had genomen. Maar ja, ik was eigenwijs en dacht dat ik het allemaal wel wist. Ik natuurlijk al 23.
ik schat je op 4.5quote:Op woensdag 16 april 2014 00:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Lager. Alles onder de pH-waarde 7 is een zuur, alles boven de 7 is een base.
Hoe lager de zuurgraad, hoe zuurder iets is.
Jammer Bart, Hij heeft het niet over PH. Als het zuurgehalte te laag is, smaakt de wijn flets. Is het zuurgehalte te hoog, dan smaakt de wijn zuur en wrang.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Lager. Alles onder de pH-waarde 7 is een zuur, alles boven de 7 is een base.
Hoe lager de zuurgraad, hoe zuurder iets is.
En jij bent azijnquote:Op woensdag 16 april 2014 00:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jammer Bart, Hij heeft het niet over PH. Als het zuurgehalte te laag is, smaakt de wijn flets. Is het zuurgehalte te hoog, dan smaakt de wijn zuur en wrang.
Heldquote:
Alsof de SC een wijntje isquote:Op woensdag 16 april 2014 00:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jammer Bart, Hij heeft het niet over PH. Als het zuurgehalte te laag is, smaakt de wijn flets. Is het zuurgehalte te hoog, dan smaakt de wijn zuur en wrang.
Je kan niks zeggen maar tochquote:
quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 01:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Yo brother in crime! Net te laat voor gifjesgate part 26!
Even aan het DM-en met Liesje, we mogen weer giffers plaatsen als iemand cunnilingus bij haar doet. Neem jij deze taak op je? Do it for the homey's!quote:
Uiteraard neem ik er eentje voor 't team. Maar mocht ik niet terug komen, pak dan mijn geweer op en blijf schieten.quote:Op woensdag 16 april 2014 01:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Even aan het DM-en met Liesje, we mogen weer giffers plaatsen als iemand cunnilingus bij haar doet. Neem jij deze taak op je? Do it for the homey's!
quote:Op woensdag 16 april 2014 01:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Uiteraard neem ik er eentje voor 't team. Maar mocht ik niet terug komen, pak dan mijn geweer op en blijf schieten.
nee nee, ik heb alles gehoordquote:Op woensdag 16 april 2014 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zei dat ik niet wist wat het is. En dat is nog steeds zo.
quote:Op woensdag 16 april 2014 01:30 schreef Joezi het volgende:
[..]![]()
Respect, u gonna need this ones
[ afbeelding ]
Ik weet het inmiddels. En nee, dat is niet echt mijn dingetje.quote:Op woensdag 16 april 2014 01:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee nee, ik heb alles gehoord
[ afbeelding ]
oh pfiew, dat beweerde iemand van de oude gard.. Hoe kunnen we dan dingen terug verdienen?quote:Op woensdag 16 april 2014 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet het inmiddels. En nee, dat is niet echt mijn dingetje.
Dat lijkt me heel sterk, namen en rugnummers graag?quote:Op woensdag 16 april 2014 01:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
oh pfiew, dat beweerde iemand van de oude gard.. Hoe kunnen we dan dingen terug verdienen?
Beschuldig je me nou van trollen met dit voorbeeld? Ik irriteer me aan isalabiela en uit dat en laat me meeslepen net zoals de rest dat bij anderen doet! Als er 100 keer voorbij komt dat ze zo goed kan zingen ofzo, dat is pas trollen!quote:Op woensdag 16 april 2014 01:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel sterk, namen en rugnummers graag?
Door gewoon eens een tijdje normaal mee te doen, in plaats van steeds weer grenzen op te zoeken en als we ze houden je gaat stampvoeten. Echt. misschien haal je hier je kick uit, maar het kan zoveel leuker, origineler.. Zelfs als troll. FOK heeft ook gewoon bekende trollen die het wel leuk doen, horen er ook bij. Maar 15 keer roepen dat Isa, vals is tot er eindelijk iemand een keer hapt, en dan nog niet eens op de inhoud van je post maar op de herhaling... Meh, het kan veel leuker, ook voor jou.
En hiermee moedig ik trollen niet aan maar ik zei het je al eens eerder, maak er eens een uitdaging van voor jezelf. Ga eens met mensen in discussie. Moet je wel argumenten hebben natuurlijk. Hard werken hoor, protrollen.
Ja joh, en ik neem nog de moeite zo uitgebreid op je te reageren ook.quote:Op woensdag 16 april 2014 02:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Beschuldig je me nou van trollen met dit voorbeeld? Ik irriteer me aan isalabiela en uit dat en laat me meeslepen net zoals de rest dat bij anderen doet! Als er 100 keer voorbij komt dat ze zo goed kan zingen ofzo, dat is pas trollen!
Omdat ik een andere mening heb dan de kudde is het trollen?quote:Op woensdag 16 april 2014 02:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja joh, en ik neem nog de moeite zo uitgebreid op je te reageren ook.
Pak jij even wat rust. Je hebt het verdiend.quote:Op woensdag 16 april 2014 02:07 schreef Joezi het volgende:
Ik word hier een beetje verdrietig van, ik ga wat rust pakken.
We hebben het hier eerder over gehad, toen kon je wel een beetje serieus reageren. Toen gaf je ook openlijk toe dat je aan het trollen was met Billy en Ruud geloof ik. Sterker nog, je vraagt Jian vanavond nog om tips.quote:Op woensdag 16 april 2014 02:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Omdat ik een andere mening heb dan de kudde is het trollen?
Fixed.quote:Op woensdag 16 april 2014 02:13 schreef Specularium het volgende:
Leave Liesje Joezi alone!
[ afbeelding ]
Een trol (mv.: trollen, uit het Engels: troll (mv. trolls)) in een internetomgeving is een persoon die op fora, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare emotionele reacties (bijvoorbeeld woede, irritatie, verdriet, of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon) van andere mensen uit te lokken,[1] desinformatie geeft - en dit als informatie laat overkomen - of in een rol kruipt en een vertekend beeld van zichzelf geeft. Bijvoorbeeld door leuzen uit te roepen die geen betrekking hebben op de eigen mening.quote:Op woensdag 16 april 2014 02:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben het hier eerder over gehad, toen kon je wel een beetje serieus reageren. Toen gaf je ook openlijk toe dat je aan het trollen was met Billy en Ruud geloof ik. Sterker nog, je vraagt Jian vanavond nog om tips.Maar nee, je zoekt geen grenzen op en trollt niet.
quote:
Nee jij bent gewoon zo. Sterkte ermee. Slaap lekker.quote:Op woensdag 16 april 2014 02:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Een trol (mv.: trollen, uit het Engels: troll (mv. trolls)) in een internetomgeving is een persoon die op fora, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare emotionele reacties (bijvoorbeeld woede, irritatie, verdriet, of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon) van andere mensen uit te lokken,[1] desinformatie geeft - en dit als informatie laat overkomen - of in een rol kruipt en een vertekend beeld van zichzelf geeft. Bijvoorbeeld door leuzen uit te roepen die geen betrekking hebben op de eigen mening.
ik distantieer mij hiervan![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 02:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal ik je eerst gewoon iets te drinken aanbieden?
Haha effe teruggelezen, ouwe nostalgicus.quote:
Ach wees blij, anders was het helemaal een dooie boel.quote:Op woensdag 16 april 2014 02:28 schreef liesje1979 het volgende:
Nee jij bent gewoon zo. Sterkte ermee. Slaap lekker.
Leestekens. Ze bestaan niet voor niets.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:48 schreef Joezi het volgende:
Ach wees blij anders was het helemaal een dooie boel
Zoiets? ^^quote:Op woensdag 16 april 2014 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leestekens. Ze bestaan niet voor niets.
Een vraagteken is een begin. Een schamel begin, maar alle begin is moeilijk. Zeker voor net-niet-trolletjes.quote:
Ik had die andere daarboven ook verbeterd. Ik ben ook maar 3 maanden bezig, wat vind jij een goede troll dan?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een vraagteken is een begin. Een schamel begin, maar alle begin is moeilijk. Zeker voor net-niet-trolletjes.
Een goede troll is een subtiele troll. Dat kun je jezelf imo niet aanleren, verspilde moeite en het beoogde effect blijft pijnlijk uit. Maar als jij er plezier uit haalt, moet je vooral doorgaan. Dit is ook jouw Utopia.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:57 schreef Joezi het volgende:
Ik had die andere daarboven ook verbeterd. Ik ben ook maar 3 maanden bezig, wat vind jij een goede troll dan?
Tja, kan er niks aan doen. Ik ben ook wel tegendraads. Als een hele groep elkaar napraat ga ik er altijd tegenin. Ik kies ook vaak een kant, mening, om een discussie uit te lokken.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een goede troll is een subtiele troll. Dat kun je jezelf imo niet aanleren, verspilde moeite en het beoogde effect blijft pijnlijk uit. Maar als jij er plezier uit haalt, moet je vooral doorgaan. Dit is ook jouw Utopia.
Eigenlijk ben je een heel gek mens, hè?quote:Op woensdag 16 april 2014 15:06 schreef Joezi het volgende:
Tja, kan er niks aan doen. Ik ben ook wel tegendraads.
Nee hoor mijn geest is net zo ziek als die van jou, alleen wat anders.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je een heel gek mens, hè?
Oh mooi. Eens kijken vanavond, dank voor de tip.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:22 schreef Copycat het volgende:
Disana!
Vandaag begint Fargo, the series op Netflix. Ben erg benieuwd.
Ik heb m al binnen, netflix loopt 24 uur achterquote:Op woensdag 16 april 2014 15:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh mooi. Eens kijken vanavond, dank voor de tip.
Ik heb geen haast. En wie wat bewaart, die heeft watquote:Op woensdag 16 april 2014 15:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb m al binnen, netflix loopt 24 uur achter
Mij bevalt het prima. Niet duur, makkelijk te bedienen, veel aanbod, prima ondertitels. Veel gerieflijker dan downloaden.quote:
Zit je er een jaar aan vast, of kun je maandelijks opzeggen? En hebben ze ook films?quote:Op woensdag 16 april 2014 16:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Mij bevalt het prima. Niet duur, makkelijk te bedienen, veel aanbod, prima ondertitels. Veel gerieflijker dan downloaden.
Je kunt maandelijks opzeggen en ze hebben ook films. Ik denk dat Cc je wel kan vertellen hoe je ook aan de Amerikaanse Netflix kunt komen; heb je nog meer aanbod.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zit je er een jaar aan vast, of kun je maandelijks opzeggen? En hebben ze ook films?
Okay, maar eens een maand proberen. Maar ik kijk opzich niet meer zoveel, wil ook niet verslaafd worden aan 10 series te gelijkquote:Op woensdag 16 april 2014 16:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt maandelijks opzeggen en ze hebben ook films. Ik denk dat Cc je wel kan vertellen hoe je ook aan de Amerikaanse Netflix kunt komen; heb je nog meer aanbod.
Ik zie dat ze nog steeds het aanbod hebben van 1 maand gratis proberen. Gewoon doen, dan kun je eens goed rondneuzen.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay, maar eens een maand proberen. Maar ik kijk opzich niet meer zoveel, wil ook niet verslaafd worden aan 10 series te gelijkDat Utopia is ook al uit de hand gelopen
Weer 5 euro per maand, daar had ik ook eens een gratis tooltje voor, zodat je een Amerikaanse IP kreegquote:Op woensdag 16 april 2014 16:36 schreef Copycat het volgende:
Unblock-Us kun je vrijblijvend een week gratis uitproberen. Daarmee heb je toegang tot het wereldwijde Netflix-netwerk.
Ik kijk amper nog reguliere televisie.
Vijf dollar. Iets van ¤3,65. Plus alle Netflixcontent, niet alleen de Amerikaanse.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:53 schreef Joezi het volgende:
Weer 5 euro per maand, daar had ik ook eens een gratis tooltje voor, zodat je een Amerikaanse IP kreeg
Maar nog wel de spetterende tv-uitzendingen van Utopia toch?quote:Op woensdag 16 april 2014 16:36 schreef Copycat het volgende:
Unblock-Us kun je vrijblijvend een week gratis uitproberen. Daarmee heb je toegang tot het wereldwijde Netflix-netwerk.
Ik kijk amper nog reguliere televisie.
geen Derekquote:Op woensdag 16 april 2014 17:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar nog wel de spetterende tv-uitzendingen van Utopia toch?
Waaaaaat. Dus die 2 aannemers zitten erin?quote:Op woensdag 16 april 2014 17:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
geen Derekgeen Meth
geen aardappellikeur
Ja 2 saaie drollen... had 100den Derekgifjes voorbereidquote:Op woensdag 16 april 2014 17:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Waaaaaat. Dus die 2 aannemers zitten erin?
Ik was al bezig met de spandoeken voor Derek. Wordt Utopia nog saaier, hoe is het mogelijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja 2 saaie drollen... had 100den Derekgifjes voorbereid
Had ik ook gehoopt. Dennis dan maarquote:Op woensdag 16 april 2014 17:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
geen Derekgeen Meth
geen aardappellikeur
Kijk dat moeten we hebbenquote:Op woensdag 16 april 2014 18:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmmm ja Dennis kan agressiever worden denk ik
DGK! DGK! Para Brother.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op woensdag 16 april 2014 18:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik helemaal een hoed maken vannacht...
Ja dat snap ik waar zijn de pic'squote:
Ohhh die cossen vervuilen weerquote:
Ja haha tofquote:
Ik bedoel dat ik mijn topic niet meer snel zagquote:
Wat voor topic heb jij tegenwoordig?quote:Op woensdag 16 april 2014 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik mijn topic niet meer snel zag
Ik ga er over nadenken ..quote:Op woensdag 16 april 2014 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
UTO / Post hier met je alu hoedje Ik zeg doen
Chuuf hoeft niks te bedekkenquote:
Manu Chao luister ik alleen van april tot septemberquote:
Chuuf is rete coolquote:
dat idee heb ik ookquote:
Oei je wekelijkse kutdag? Ik moet ook wat vroeger beginnen van mn werkquote:Op donderdag 17 april 2014 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet 6:30 op. En dat is kut als je gemiddeld rond een uur of 1400 moet werken.
Ik begin altijd om 9uur maar de laatste tiet 10.00 op sommige dagen das best fijnquote:Op donderdag 17 april 2014 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet 6:30 op. En dat is kut als je gemiddeld rond een uur of 1400 moet werken.
1 voetje op de vloerquote:Op donderdag 17 april 2014 00:03 schreef Pavement het volgende:
Ik moet eauk vroeg maar heb net iets teveel gezopen om te gaan liggen
quote:
Ik heb deze week zelfs 2x de VSO.quote:Op donderdag 17 april 2014 00:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oei je wekelijkse kutdag? Ik moet ook wat vroeger beginnen van mn werk
neem je dan een pammetje vannacht?quote:Op donderdag 17 april 2014 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb deze week zelfs 2x de VSO.
Maar normaal gesproken alleen op donderdag inderdaad.
Dan moet jee 8 uur op ofzo? Kan je nog mooi 8 uur slapen.quote:Op donderdag 17 april 2014 00:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik begin altijd om 9uur maar de laatste tiet 10.00 op sommige dagen das best fijn
de laatste tiet?quote:Op donderdag 17 april 2014 00:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik begin altijd om 9uur maar de laatste tiet 10.00 op sommige dagen das best fijn
ik woon ongeveer 15min van mn werk af, en geen snelweg ofzeau door het boeren land en bos.quote:Op donderdag 17 april 2014 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan moet jee 8 uur op ofzo? Kan je nog mooi 8 uur slapen.
broodje kaas schijnt vetter te zijn dan een kroketjequote:Op donderdag 17 april 2014 00:15 schreef Pavement het volgende:
broodje kaas of de vetpan aan, das mijn dilemma nu
jij hebt heul geen rollator en als je m had had je er 200pk opzittenquote:Op donderdag 17 april 2014 00:15 schreef sacha het volgende:
[..]
was net weer met mijn rollator op weg naar 40+
klopt, maar kaas is zeau lekkerquote:Op donderdag 17 april 2014 00:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
broodje kaas schijnt vetter te zijn dan een kroketje
nee, maar via een route op actieve topics kwam ik daar ooit en vind de mensen wel kekke, en de tetten van sas der UIquote:Op donderdag 17 april 2014 00:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
En makkelijker toch!
Waarom zit jij altijd in de 40+? val je op Granny's?
en 40+ is heul geen grannyquote:Op donderdag 17 april 2014 00:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
En makkelijker toch!
Waarom zit jij altijd in de 40+? val je op Granny's?
quote:Op donderdag 17 april 2014 00:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Inodder moet vroeg naar bed elke dagwe miss you homey!
5.45 is ook KUTquote:Op donderdag 17 april 2014 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ik mis stiekem de avonddiensten bij vorige baas... om 15uur beginnen is toch soms helemaal niet vervelendquote:Op donderdag 17 april 2014 00:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik heb vroeger als soort bijbaan in de horeca gewerkt ook als kok, toen moest ik om 14.00 beginnen maar ik kon dan niet echt genieten van mn vrije tijd voor 14.00quote:Op donderdag 17 april 2014 00:28 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik mis stiekem de avonddiensten bij vorige baas... om 15uur beginnen is toch soms helemaal niet vervelend
quote:Op donderdag 17 april 2014 00:15 schreef Pavement het volgende:
broodje kaas of de vetpan aan, das mijn dilemma nu
Simpel...quote:Op donderdag 17 april 2014 00:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
broodje kaas schijnt vetter te zijn dan een kroketje
sesam bol met kaas zit al in de magnetronquote:
Ik sliep dan gewoon van 7 tot 14 ofzo...quote:Op donderdag 17 april 2014 00:30 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik heb vroeger als soort bijbaan in de horeca gewerkt ook als kok, toen moest ik om 14.00 beginnen maar ik kon dan niet echt genieten van mn vrije tijd voor 14.00
Ik eet dat ook zo op, duur die kaas... eehhh kan dat wel in de magnetron? wordt toch kleffe hap?quote:Op donderdag 17 april 2014 00:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
sesam bol met kaas zit al in de magnetron![]()
vanmorgen ff 300 gram kaas op de markt gehaald, van die pittige belegen maar toch romig, is nu al op
Duur en ongezondquote:Op donderdag 17 april 2014 00:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
sesam bol met kaas zit al in de magnetron![]()
vanmorgen ff 300 gram kaas op de markt gehaald, van die pittige belegen maar toch romig, is nu al op
aight, maar jij had echte nachtdienst. Ik werkte tot 00.00 zo iets, dan naar huis ff fokken of gamen of zoiets en dan viel ik om. Meestal 10.00 wakker en dan kon ik gewoon niks leuks doen omdat ik wist dat ik nog moest gaan werken. Soort van zelf remming om iets leuks te doenquote:Op donderdag 17 april 2014 00:35 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik sliep dan gewoon van 7 tot 14 ofzo...
kaas is zeau fekking lekker, maar wel echte mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ik vreet dat aan de lopende bandquote:Op donderdag 17 april 2014 00:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik eet dat ook zo op, duur die kaas... eehhh kan dat wel in de magnetron? wordt toch kleffe hap?
Wellicht combi magnetron/grill standje?quote:Op donderdag 17 april 2014 00:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik eet dat ook zo op, duur die kaas... eehhh kan dat wel in de magnetron? wordt toch kleffe hap?
Nee hoor, ook middag/avond dienst.... 15-23quote:Op donderdag 17 april 2014 00:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
aight, maar jij had echte nachtdienst. Ik werkte tot 00.00 zo iets, dan naar huis ff fokken of gamen of zoiets en dan viel ik om. Meestal 10.00 wakker en dan kon ik gewoon niks leuks doen omdat ik wist dat ik nog moest gaan werken. Soort van zelf remming om iets leuks te doen
quote:
http://www.documentairenet.nl/ hier staan vaak wel leuke op themaquote:Op donderdag 17 april 2014 00:44 schreef Pavement het volgende:
weet iemand nog een goeie docu die terug te vinden is op youtube,
[..]
RON!quote:Op donderdag 17 april 2014 00:44 schreef Pavement het volgende:
weet iemand nog een goeie docu die terug te vinden is op youtube,
[..]
TOP!quote:Op donderdag 17 april 2014 00:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
http://www.documentairenet.nl/ hier staan vaak wel leuke op thema
telesonische afdekzaag!quote:
Ik vind schietspelletjes niks, je voelt je kapot geschoten?quote:Op donderdag 17 april 2014 01:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol GTA echt een spel voor jou, lekker mensen kapot schieten
Muis (van een computer) is ook zo'n woord. Multiple User Input System.. lol staat veel gelul in zie ikquote:Op donderdag 17 april 2014 01:48 schreef Inodder het volgende:
Damn... beetje verdwaald in de Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! serie.... moet eigenlijk echt slapen
nee hoor ik heb een kogelvrij vestquote:Op donderdag 17 april 2014 01:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind schietspelletjes niks, je voelt je kapot geschoten?
Wie heeft je dat wijs gemaakt?quote:Op donderdag 17 april 2014 01:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Muis (van een computer) is ook zo'n woord. Multiple User Input System..
Anti-psychotica volstaat niet?quote:
huh hoe weet jij daarvan?quote:Op donderdag 17 april 2014 01:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Anti-psychotica volstaat niet?
ah op die fiets...quote:Op donderdag 17 april 2014 01:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat las ik snel even in Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt lol, veel onzein dus
Je hebt de kenmerken.quote:
Ik schijn het wel te zijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 01:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tja kan er ook niet veel aan doen, jij lijkt me ook niet helemaal 100
Ik gelukkig nog maar rond de 30quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 02:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]![]()
Is er werkelijk niemand in je nabije omgeving die gehoor geeft om je schreeuw om aandacht? Lijkt me vervelend voor je, ik leef echter niet mee.
Nee dat constante gekanker van jou? dat is gezondquote:Op donderdag 17 april 2014 02:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]![]()
Is er werkelijk niemand in je nabije omgeving die gehoor geeft om je schreeuw om aandacht? Lijkt me vervelend voor je, ik leef echter niet mee.
Welk gekanker? Wie is 'iedereen' in jouw beleving? Waar wek ik de schijn dat ik perfect ben of zou zijn?quote:Op donderdag 17 april 2014 02:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee dat constante gekanker van jou? dat is gezondIedereen afzeiken, kijk eens hoe perfect ik zelf ben mensen...
Ik heb wel een zwak voor kleine jongetjes die om hun moeder roepenquote:
Op de bewoners van de kutprogramma en gebruikers hier die een andere mening hebben.. Ik doe het nog voor de grap, jij met een ziek serieus toontje. NARCISTquote:Op donderdag 17 april 2014 02:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Welk gekanker? Wie is 'iedereen' in jouw beleving? Waar wek ik de schijn dat ik perfect ben of zou zijn?
Je moeder slaapt en je komt hier janken? Poor boy.quote:Op donderdag 17 april 2014 02:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Op de bewoners van de kutprogramma en gebruikers hier die een andere mening hebben.. Ik doe het nog voor de grap, jij met een ziek serieus toontje. NARCIST
Altijd weer die moeder erbij halen, het laagste van het laagste.. TOKKIE!quote:Op donderdag 17 april 2014 02:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je moeder slaapt en je komt hier janken? Poor boy.
Poezelig de barmhartige.quote:Op donderdag 17 april 2014 02:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb wel een zwak voor kleine jongetjes die om hun moeder roepen
Integendeel, ik heb niks met jankende jongetjes.quote:
Waar heb je wel wat mee?quote:Op donderdag 17 april 2014 02:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Integendeel, ik heb niks met jankende jongetjes.
Wat is het tegenovergestelde van crie babys?quote:
Van die houthakker-types?quote:Op donderdag 17 april 2014 02:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat is het tegenovergestelde van crie babys?
Brrrr!quote:
Neuh.quote:Op donderdag 17 april 2014 02:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat zijn de meest mannelijke mannen.
Ach niemand is goed genoeg voor haar...narcist is a bitch... nou misschien jij wel BaBu!quote:Op donderdag 17 april 2014 02:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oké. Als je maar toegeeft dat Yip-Man een baas is.
MMA?quote:Op donderdag 17 april 2014 02:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oké. Als je maar toegeeft dat Yip-Man een baas is.
Neequote:
Nee!quote:
Nee, ik post in mijn slaap..quote:Op donderdag 17 april 2014 02:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ach valt wel mee hoor, nog wakker? Ik moet ook weer vroeger werken vanaf volgende week..
nou je ligt al wel in bed te fokkenquote:Op donderdag 17 april 2014 02:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nee, ik post in mijn slaap..![]()
Oei sterkte... It can be a bitch
quote:Op donderdag 17 april 2014 02:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh wacht, dit ken ik, dit is wat Robin ook doet toch.
loop niet zo te flirten met dat oude verlepte krengquote:Op donderdag 17 april 2014 02:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh wacht, dit ken ik, dit is wat Robin ook doet toch.
Ik doe niks. Handen op m'n rug.quote:Op donderdag 17 april 2014 02:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
loop niet zo te flirten met dat oude verlepte kreng
Niet flirten met zijn moeder, oud en verlept.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 02:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet flirten met zijn moeder, oud en verlept.
quote:
Och de moeder weer... laag.. TOKKIEquote:Op donderdag 17 april 2014 02:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet flirten met zijn moeder, oud en verlept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |