Het is: 'No pain, no gain.'quote:Op woensdag 16 april 2014 00:10 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Hehe nu ben ik de taalnazi.
Maar uhm ik weet niet of iedereen of me heen dat ook zo vind
Je kan het ze vraguh.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:10 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Hehe nu ben ik de taalnazi.
Maar uhm ik weet niet of iedereen of me heen dat ook zo vind
Daarom vroeg ik het ook. Enfin. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:12 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Het is: 'No pain, no gain.'
Rond is inderdaad ook een vorm...quote:Op woensdag 16 april 2014 00:14 schreef nattermann het volgende:
Sowieso, moeten sporten om in vorm te blijven
Of gewoon "normaal" eten. Ook een manier.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:15 schreef blek het volgende:
Er is dus wat mis met je kringspier
[..]
Rond is inderdaad ook een vorm...
Van normaal eten is nog nooit iemand gespierd geworden anders.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:16 schreef nattermann het volgende:
[..]
Of gewoon "normaal" eten. Ook een manier.
Gespierd wordenquote:Op woensdag 16 april 2014 00:18 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Van normaal eten is nog nooit iemand gespierd geworden anders.
Hallo. Alsof het daar niet om draait binnen dit topic. Beetje de muscles flexxen toch. Weet je wel.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:19 schreef nattermann het volgende:
[..]
Gespierd worden!!
Gewoon normaal doen.
Jawel hoor, alleen duurt het wat langerquote:Op woensdag 16 april 2014 00:18 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Van normaal eten is nog nooit iemand gespierd geworden anders.
Dat is dan wel weer waar.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:22 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen duurt het wat langer
soberso is geleen tyfus..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |