abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 16 april 2014 @ 16:54:40 #151
251095 Purdey
Better off alone..
pi_138947069
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 16:47 schreef einschtein het volgende:

[..]

Oude Dijk. :D Mijn boodschappen-doen-winkel. Oude Dijk is inderdaad vrij druk/hectisch, meestal. En de gemiddelde cassiere kan daar wel een schop onder de reet krijgen.

Met pension, ironisch, lijkt wel een onderdeel van jullie klanten-doelgroep. :@ Ik heb volgende week een tweede gesprek voor TL VKK. :)
Haha, ze past er idd goed tussen. Schat van een mens hoor, no offence. Beetje laks, dat wel. Tof dat jij ook een gesprek hebt, fijn dat je toch nog een plekje hebt kunnen vinden! Je was in Groningen nu toch ook al TL?
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_138947159
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 16:54 schreef Purdey het volgende:

[..]

Haha, ze past er idd goed tussen. Schat van een mens hoor, no offence. Beetje laks, dat wel. Tof dat jij ook een gesprek hebt, fijn dat je toch nog een plekje hebt kunnen vinden! Je was in Groningen nu toch ook al TL?
Eerst gesprek had ik afgelopen donderdag, ging wel goed, hij wilde alleen even contact met mijn huidige (A)SM om te kijken wat te ze van mij dachten. Heb maar gemeld dat hij ook het beste contact kan opnemen met mij ex-SM, aangezien die mij 6,5 jaar heeft meegemaakt en de huidige ASM en SM maar een maand of 3.

Nee, in Groningen nog geen TL. Mogelijkheid is er zeker wel, hoef het maar te zeggen. Maar ik start het traject liever in Rotterdam.
pi_138947488
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 16:47 schreef einschtein het volgende:

[..]

Oude Dijk. :D Mijn boodschappen-doen-winkel. Oude Dijk is inderdaad vrij druk/hectisch, meestal. En de gemiddelde cassiere kan daar wel een schop onder de reet krijgen.

Met pension, ironisch, lijkt wel een onderdeel van jullie klanten-doelgroep. :@ Ik heb volgende week een tweede gesprek voor TL VKK. :)
Ik was vandaag bij AH Oude Dijk.
Idd een fijne winkel om je boodschappen te doen. :)
Maar die caissières. :')
Zo waar wat je zegt.
Succes alvast volgende week met je 2e gesprek!
pi_138947529
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 17:09 schreef Donald250 het volgende:

[..]

Ik was vandaag bij AH Oude Dijk.
Idd een fijne winkel om je boodschappen te doen. :)
Maar die caissières. :')
Zo waar wat je zegt.
Succes alvast volgende week met je 2e gesprek!
Vorige week nog een cassiere gewezen op het feit dat de klant voor mij nog een 7-tal blikjes in de kar had staan, wat ze volledig expres deed. Lag een blikje op de band, helemaal voorin, toen ze bijna aan de beurt was pakte ze die weg en legde ze hem in het midden van haar boodschappen. :P

Maar thanks. :)
pi_138947570
Op zulke momenten vind je het jammer dat je geen koekenpan bij je boodschappen hebt zitten.
pi_138947769
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 17:10 schreef einschtein het volgende:

[..]

Vorige week nog een cassiere gewezen op het feit dat de klant voor mij nog een 7-tal blikjes in de kar had staan, wat ze volledig expres deed. Lag een blikje op de band, helemaal voorin, toen ze bijna aan de beurt was pakte ze die weg en legde ze hem in het midden van haar boodschappen. :P

Maar thanks. :)
Dat de klant dan niet het fatsoen heeft om dat even te zeggen en eigenlijk wil stelen vind ik helemaal asociaal.
Maar die caissière heeft toch niet voor niks een camera in de kassa? :?
Of heeft oude dijk nog de oude kassa's, eigenlijk niet op gelet. :P
pi_138947810
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 17:18 schreef Donald250 het volgende:
Dat de klant dan niet het fatsoen heeft om dat even te zeggen en eigenlijk wil stelen vind ik helemaal asociaal.
Maar die caissière heeft toch niet voor niks een camera in de kassa? :?
Of heeft oude dijk nog de oude kassa's, eigenlijk niet op gelet. :P
Denk idd dat ze van die oude kassa's met spiegels hebben. Dat je touchscreen kassa's hebt wil nog niet zeggen dat je ook camera's hebt zitten.
pi_138947889
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 17:19 schreef exelletor het volgende:

[..]

Denk idd dat ze van die oude kassa's met spiegels hebben. Dat je touchscreen kassa's hebt wil nog niet zeggen dat je ook camera's hebt zitten.
Ohw, ja wij wel dat weet ik van het bijdraaien en het was wel touchscreen volgens mij, dus ik dacht 1+1=2 maar dus niet. ;)
pi_138948014
Ze hebben daar wel nieuwe kassa's, dubbele scanner, maar ook nog steeds de oudere spiegels. Maar zelfs dan had ze het gezien. Mevrouw had het in het hoekje van de winkelwagen staan en het kinderzitje 'open' met haar tas erop. :P

Overigens nog een BAARNII winkel.
pi_138948125
Leuk en aardig dat pasen, lekker druk.. Maar dat je dan anderhalf tot 2 container meer hebt aan restanten dan normaal is toch een klein nadeel :')
pi_138948307
quote:
2s.gif Op woensdag 16 april 2014 17:28 schreef d4v1d het volgende:
Leuk en aardig dat pasen, lekker druk.. Maar dat je dan anderhalf tot 2 container meer hebt aan restanten dan normaal is toch een klein nadeel :')
Ja hier ook. :')
En het was idd druk in de winkel vandaag!
Zo even eten koken en dan de trifle proberen. :9
Ben benieuwd!
pi_138949462
Ik merk nog niets van Pasen. Niet in drukte qua klanten, niet in omzet en ook niet in colli ;(
pi_138949523
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 18:13 schreef UncleSam het volgende:
Ik merk nog niets van Pasen. Niet in drukte qua klanten, niet in omzet en ook niet in colli ;(
Hier stond de koelcel heulemaal vol aan t eind van de shift, normaal is dat toch behoorlijk wat minder :')
pi_138949570
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 17:18 schreef Donald250 het volgende:

[..]

Dat de klant dan niet het fatsoen heeft om dat even te zeggen en eigenlijk wil stelen vind ik helemaal asociaal.
Maar die caissière heeft toch niet voor niks een camera in de kassa? :?
Of heeft oude dijk nog de oude kassa's, eigenlijk niet op gelet. :P
Het valt bij ons op dat sommige klanten vooral kijken of er nieuwe kassameiden zitten, en daar dan (niet) afrekenen. Dan hebben ze bijv nog een pak toiletpapier achterop de kar staan of een krat bier. Ze weten dat de nieuwe meiden/jongens toch nog niet zo goed kijken en daar proberen ze dan gebruik van te maken.
pi_138950516
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 18:17 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Het valt bij ons op dat sommige klanten vooral kijken of er nieuwe kassameiden zitten, en daar dan (niet) afrekenen. Dan hebben ze bijv nog een pak toiletpapier achterop de kar staan of een krat bier. Ze weten dat de nieuwe meiden/jongens toch nog niet zo goed kijken en daar proberen ze dan gebruik van te maken.
:') Aso's
pi_138951426
Wie wordt er ook helemaal gek van de retournames :(
pi_138951699
Retournames? Oh? Welke? :?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138952099
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 19:19 schreef einschtein het volgende:
Retournames? Oh? Welke? :?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
  woensdag 16 april 2014 @ 19:35:54 #169
251095 Purdey
Better off alone..
pi_138952514
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 18:13 schreef UncleSam het volgende:
Ik merk nog niets van Pasen. Niet in drukte qua klanten, niet in omzet en ook niet in colli ;(
Wij ook niet inderdaad. Gister en vandaag doodstil, hopen dat het morgen en vrijdag echt flink op gang komt :)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  woensdag 16 april 2014 @ 19:38:39 #170
251095 Purdey
Better off alone..
pi_138952660
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 16:57 schreef einschtein het volgende:

[..]

Eerst gesprek had ik afgelopen donderdag, ging wel goed, hij wilde alleen even contact met mijn huidige (A)SM om te kijken wat te ze van mij dachten. Heb maar gemeld dat hij ook het beste contact kan opnemen met mij ex-SM, aangezien die mij 6,5 jaar heeft meegemaakt en de huidige ASM en SM maar een maand of 3.

Nee, in Groningen nog geen TL. Mogelijkheid is er zeker wel, hoef het maar te zeggen. Maar ik start het traject liever in Rotterdam.
Lijkt me idd een stuk beter. Die heeft een veel beter beeld. Hebben ze er in Rotterdam geen probleem mee dat je meteen TL wilt worden? Wij werken zelden tot nooit met externe TL's
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_138952870
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 19:38 schreef Purdey het volgende:

[..]

Lijkt me idd een stuk beter. Die heeft een veel beter beeld. Hebben ze er in Rotterdam geen probleem mee dat je meteen TL wilt worden? Wij werken zelden tot nooit met externe TL's
Nou ja, ze willen gewoon een goeie keuze maken en daarvoor willen ze ook graag de mening van de leidinggevenden. Hij staat er in ieder geval wel voor open. :Y
pi_138953028
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 18:13 schreef UncleSam het volgende:
Ik merk nog niets van Pasen. Niet in drukte qua klanten, niet in omzet en ook niet in colli ;(
wij wel collis zitten boven de excelprognoses. Omzet iets achter op vorig jaar week 13
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138953110
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 19:38 schreef Purdey het volgende:

[..]

Lijkt me idd een stuk beter. Die heeft een veel beter beeld. Hebben ze er in Rotterdam geen probleem mee dat je meteen TL wilt worden? Wij werken zelden tot nooit met externe TL's
Extern is voor ons meestal geen ah ervaring. Vanuit andere winkels is voor mij gewoon intern.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  woensdag 16 april 2014 @ 20:50:58 #174
251095 Purdey
Better off alone..
pi_138955602
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 19:49 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Extern is voor ons meestal geen ah ervaring. Vanuit andere winkels is voor mij gewoon intern.
Daar heb je idd gelijk in. Ik doelde meer op het punt dat wij niet iemand aannemen als TL als diegene de functie van TL in een ander filiaal ook niet had :) Uiteraard nemen wij af en toe wel TL's over die benoemd zijn en ervaring hebben.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  woensdag 16 april 2014 @ 22:25:27 #175
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138961291
Rustig hier vanavond
Order! Ordeeeeeeeeer!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')