SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt nice.quote:
Oh okquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:58 schreef Playin-g het volgende:
Hey lieve mensen. Ik kom hier niet zo vaak maar kijk wel vaker mee. Ik studeer in de media en laatst kregen wij een gastles van de regisseuse van Utopia die interessante dingen kon vertellen. Zo kan ik bijvoorbeeld melden dat er absoluut geen extra kamer is, enkel een zenderkamertje waar zij die dingen verwisselen. Eventueel zouden zij daar ook wat kunnen zeggen, maar de insteek van het programma is juist dat alles op zijn beloop wordt gelaten. En dat is soms spannend voor de programmamakers maar wel de bedoeling en er is dus ook niks gescript.
Denk je dat zo iemand in een gastcollege het achterste van de tong laat zien? Ik geloof best dat de insteek is om dingen op z'n beloop te laten, maar dat betekent niet dat er nooit gestuurd wordt. Ook dat is televisie maken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:58 schreef Playin-g het volgende:
Hey lieve mensen. Ik kom hier niet zo vaak maar kijk wel vaker mee. Ik studeer in de media en laatst kregen wij een gastles van de regisseuse van Utopia die interessante dingen kon vertellen. Zo kan ik bijvoorbeeld melden dat er absoluut geen extra kamer is, enkel een zenderkamertje waar zij die dingen verwisselen. Eventueel zouden zij daar ook wat kunnen zeggen, maar de insteek van het programma is juist dat alles op zijn beloop wordt gelaten. En dat is soms spannend voor de programmamakers maar wel de bedoeling en er is dus ook niks gescript.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:58 schreef Playin-g het volgende:
Neem het vooral serieusquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Denk je dat zo iemand in een gastcollege het achterste van de tong laat zien? Ik geloof best dat de insteek is om dingen op z'n beloop te laten, maar dat betekent niet dat er nooit gestuurd wordt. Ook dat is televisie maken.
Nee, er zijn vast dingen die niet gezien worden maar dat blijft zo.. Dacht dat jullie dit wel leuk zouden vinden om te horen maar ach, je gelooft wat je wil geloven. Televisie is sowieso altijd een neppe wereld.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Denk je dat zo iemand in een gastcollege het achterste van de tong laat zien? Ik geloof best dat de insteek is om dingen op z'n beloop te laten, maar dat betekent niet dat er nooit gestuurd wordt. Ook dat is televisie maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |