abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 oktober 2002 @ 15:28:49 #1
31795 -Spoon-
There is no Spoon.....
pi_6274776
Zat vandaag even m'n oude mp3's door te bladeren...

Kwam daar een nummertje tegen van Tiesto... hier werd ik erg gelukkig van.

Hij nog niet zo oud maar toch:

DJ Tiesto-BT_Mercury and Solace

Absoluut helemaal goed!

This is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning....................................................... Winston Churchill November 10,1942
pi_6274843
Ik kwam laatst ook weer 't bekende nummer van Flamman & Abraxas - Good To Go tegen.

Heeel leuk idd.

ik ben het mannetje in de chinese kamer
pi_6274853
m'n allereerste mp3, met dos gemaakt indertijd, is natalie imbruglia - torn... en is al een hele tijd van m'n comp af
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_6275071
Mijn oudste mp3 heb ik nog steeds... Het is de leadersong van de Belgische comedy serie FC De Kampioenen...

Heb ik ergens in 1997 gedownload ofzo, en pas máánden later kwam ik erachter hoe ik het moest afspelen...

pi_6296716
ik ben laatste tijd weer eeuwenoude numnmers aan het verzamelen (oude bandjes afluisteren en nummers downen en fikken) heeeeeeeeeeerlijk. good tot go kan ik helaas niet vindeen op i net maar heb die legaal op bandje
pi_6296755
Vorige keer gedownload omdat ik hem op TV hoorde, en hij me ergens aan deed denken:

Barry White - My first, my last, my everything

heerlijk!

(zo heb ik ook een hele zooi Springsteen, Bob Dylan, Clapton, Beegees, Beatles etc staan )

Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 22:56:09 #7
33733 IsaacD
Gevaarlijk exemplarisch
pi_6302438
Hmmm mijn eerste mp3'tje ooit dat ik downloade was een live versie van wonderwall van oasis. Ik heb het eerste deel van m'n mp3 collectie op een 33k6 modem binnengehaald van allerlei sites (jaja, toen stond gewoon alles nog op een site, nix geen napster). Gewoon met altavista (destijds nog een redelijk goede zoekmachine) kon je het meeste wel vinden. Ik wist gewoon niet wat ik meemaakte; muziek met cd-kwaliteit gratis downloaden!
Make waaaaaaaaaay for the firetruck!
  woensdag 16 oktober 2002 @ 12:09:25 #8
37518 M_a_T
tja....dat dan weer wel!
pi_6309080
Even een vraagje hier: hoeveel mp3's hebben jullie??
ikzelf heb er nou 3500 en ben daar best trots op
-=Being beautiful is hard, but someone's gotta do it=-
pi_6310896
quote:
Op woensdag 16 oktober 2002 12:09 schreef M_a_T het volgende:
Even een vraagje hier: hoeveel mp3's hebben jullie??
ikzelf heb er nou 3500 en ben daar best trots op
Hoeveel mp3'tjes heb jij?

Daar kun je patsen met je illegaal gedownloade nummertjes.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')