Ruud en Billy in gesprek, Als Ruud gaat, dan gaat Billy met hem mee.
Ruud > ik ben veels te leuk om weg gestemd te worden.
Billy vind dat er nu tussen Ruud en de groep een breuk is ontstaan. Billy, Hoge bomen vangen veel wind, als je afwezig bent, Billy > Kijk naar Aike, heeft nog nooit een publiekstem gehad, om dat ze altijd op de achtergrond blijft.
Billy > het zegt iets meer over degene die op je gestemd heeft dan op jou tegen Ruud.
Ruud is tevreden voor de stemmen die hij heeft gehad..............
Billy . snap je nou, dat geld precies als voor jou, weet je nog dat ik stemmen had gehad.
Billy . Ik had het allang gezegd, hier mee kan je zien dat je me nog meer kan vertrouwen, Ruud ik vertrouw jou 100 %.
Billy denkt dat Andrea naar huis gaat, er zijn nog wel andere akkefietjes, Ruud weet dat niet, Billy > nee dat kan je niet weten.
Billy > hoop dat ik post krijg vandaag.
Billy vloekt, ruft,tuft,kutzooi nadat ze diep zicht.
Ruud > je stinkt, Billy > ja naar de koeien, ik stink ook naar de koeien.
Dan gaat Billy een stukje zingen, Paul de Leeuw ik hou me hele leven lang of je in mijn bloed zit etc.
Gio heeft ook nog op je gestemd begint Billy weer tegen Ruud.
Andrea is zwaar beledigt, ze is geen komediant zegt ze, eerder zei ze al dat ze niemand heeft, er zijn allemaal stelletjes.
Nu zit ze buiten met Charlotte, Isabella te praten, Andrea > Je zegt net je bent mijn grootste vriendin, Isabella > nee in de buitenwereld..............
Andrea wil dat iedereen ziet dat ze een echt mens is, Rienk heeft gezegd dat ze steeds liegt.
Andrea > deze mensen zeggen van alles maar ze liegen.
Vanessa nu boos op Andrea, die kut is 53 jaar, heb niet eens op haar gestemd, Emil, ja Andrea heeft een beetje spanningen, Vanessa riep alleen of Andrea wilde kijken in de wasbak, lag spagetti, Vanessa, ach dat kind is net 5 jaar, Vanessa wilde alleen netjes vragen of Andrea wilde komen kijken naar de rotzooi, flikker toch op man zegt Vanessa, ik laat me niet meer afsnauwen.
Stream gaat weer over naar Ruud en Billy die zitten te kaarten, Nicoline en Rienk in de kas.
Vanessa vraagt aan Gio of hij spagetti heeft gegeten, Nee antwoord Gio, Ruud.......Nee antwoord Vanessa, ,,,,die is nog aan het eten,Andrea zegt Gio, het gaat om een bord dat zo in de wasbak is gezet en puinhoop op aanrecht en het fornuis
Vanessa, nog ff en ik flip de pan uit. Ze liegt dus weer.
Vanessa nu in de keuken, Ruud erbij, echt, dat heb ik niet gedaan, nu iedereen eruit, de keuken moet geschrobd worden.
Vanessa vraagt of er vrouwen zijn die willen helpen de keuken uit te schrobben, mannen mogen ook zegt ze er achter aan.
Isabella en Joey nu over het stemgedrag.
Nicoline, we gaan aardbeien planten............De aardbeien boer is in de loods.
Aike wil dat iedereen zijn eigen aardbeien plant gaat planten met een bordje met je naam erop, kijken wie het hards gaat groeien, hoe leuk is dat gilt ze.
[ Bericht 3% gewijzigd door Toverheks op 15-04-2014 16:05:50 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam