abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138902905
In dit topic kunnen verslagen geplaatst worden die een live weergave zijn van wat er op de streams gebeurt. Dit is handig omdat mensen die het één en ander gemist hebben zo in een oogopslag kunnen lezen wat er allemaal gebeurd is. Daarom willen we dit topic schoon houden van andere commentaren. Reacties op de verslagen kun hier kwijt.

Streamverslagen deel 1
UTO / Streamverslagen

[ Bericht 7% gewijzigd door Dottey op 15-04-2014 14:19:14 ]
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_138903033
Mijn stream blijft iets wat hangen steeds:

Gio: Drie stemmen.
1 voor jou Ruudje, sorry. Puur niet drie omdat je mijn maat bent. Acties zoals een kachel in de hens. Ik begrijp dat het een grapje is. Maar als iemand anders het had gedaan dan hadden we het die ook niet vergeven. De trekker verkopen en naar het goede doel verkopen. Een mooi gebaar maar helaas moet ik daar 1 stem voor geven.

2 blijven er over en die gaan naar Andrea. Naarmate de stemmingen vorderen dan ga je een promotie van jezelf geven. Dan denk ik Dre waar ben je mee bezig. Je gaat dan ineens heel onzeker over jezelf doen en extra praten en doen .. zo voelde dat voor mij. Het is niets persoonlijks. Ik mag je graag en leerde veel van je. Je bent heel afhankelijk van anderen. Niet iedereen kan gelijk helpen en als dat dan niet gaat, dan horen we JA jij wil nooit helpen... daar heb ik mijn stem op gebaseerd. Sorry.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_138903110
Ron: Voor mij der eerste keer en ik ben er nog maar net natuurlijk. Ik zat te twijfelen. of ik drie keer een zou geven aan vrienden als in een boks, maar dat heb ik niet gedaan. Ik heb een lijstje gedaan wie zit inmijn Utopia en met wie wil ik verder tot aan het einde. Zodat we trots op elkaar kunnen zijn. ik houd het kort. 1 robin: minste raakvlakken en weinig van je meegekregen. 2 op andrea: je bent manipulatief. Je weet wanneer je zielig moet doen of vrolijk.
Zo dat zijn ze. ik sta te shaken als een rietje man.
pi_138903149
Joey: minder spannend nu. Ik heb goed nagedacht over wie ik erbij wil hebben en wie niet. Hij kijkt naar Isabella. Je gaat midden in een discussie keihard lachen. Dat vind ik niet kunnen.
Isa: Waar heb je het over?
Joey: centraal
Je bent veranderlijk. De ene keer heel positief en negatief. Zakelijk staan we tegen over elkaar. Je krijgt van mij mijn drie stemmen.
pi_138903161
Ruud:Ik houd het kort. De balans van mannen en vrouwen moet in evenwicht zijn. Robin jij krijgt drie stemmen.

iedereen lacht.
pi_138903309
Emil: Goed, ik heb eerst mijn drie stemmen nog te vergeven. Ik begin bij jou Ruud. Ik zie je als mijn vriend een van mijn beste vrienden hier en ook als een klein broertje. Misschien moet je eens op je donder krijgen zei je al. Dat ga ik nu ook doen.
De kachel was een fout, dat zou ik je heel goed kunnen vergeven. Maar iets verkopen achter de rug om waarvan ik zei. please bewaar dat voor mij. En dan toch stiekem doen dat kan ik niet goed keuren.
En dan dat je zegt vlak voor de eliminatie ga ik dat doen en dan zie ik het wel.
Ga ik dan je een vrijbrief geven omdat je mijn vriend bent? Of trek ik een grens?
Ik trek mijn grens. Je krijgt zo min mogelijk stemmen van mij. 1 stem voor jou.
2 stemmen voor Andrea. Er is verbetering, maar zoals Rienk al zei. Je bent op de achtergrond gebleven. Dat wil niet zeggen dat je vooruit gaat. De vertrouwensbreuk is er nog. De pil aan Ruud. Het vertrouwen van mij is nog niet hersteld. je krijgt daarom toch twee stemmen.
pi_138903399
drie publieksstemmen: alle drie zijn een stem waard. we hebben nu:

dank Capaja

robin aan kop 15
andrea 9
en ruud met 5 stemmen.

kijkerstemmen gaan we nu bekijken
1e voor : robin
2e voor: andrea
3e stem is voor: ruud

dus dan krijgen we
Robin 16
Andrea 10
Ruud 6

Ruud: verwacht.

[ Bericht 12% gewijzigd door Dottey op 15-04-2014 13:49:51 ]
pi_138903462
Emil: dus dit is het Andrea, Robin en Ruud zijn genomineerd.
Andrea: geweldig jongens bedankt. Vrienden bedankt.
Ruud: maakt niet uit.
Andrea: manipulatief! Bedankt.
Isa: ik snap er niets van. Ik zag het niet aankomen. Dat praatje, maar dat komt zo wel.
pi_138905839
Billy is een beetje bang dat Ruud naar huis gaat.
Ruud: Ik heb 33,33 % kans, maak je niet druk. Ik wil blijven, maar als ik naar huis moet.
Ik heb in de drie maanden hier gezeten voor veel vermaak gezorgd. Was het hiervoor dan niets waard? Als ik weg ben zal er een hoop niet meer gebeuren. En dan krijg ik zo op mijn flikker, dat vind ik jammer. Aan de andere kant begrijp ik het. Ze mogen elimineren. Ik ben blij met de groep, super blij met de groep.
Billy: maar ik vind het niet leuk
Ruud: lieve schat, daar moet je nog niet over nadenken.
Hij wrijft over haar neus. Billy hapt in een appel.
pi_138906105
Andrea staat zielig in de keuken tegen Aike en Isa te brabbelen.
Ik word manipulatief genoemd, niet eerlijk. Ik maak een hele pan eten voor iedereen. Ik sta in de min, dat maakt mij helemaal niets uit.

stream valt er bij mij steeds uit :(

Andrea loopt naar buiten.
pi_138906194
stream 1 robin, laura en Lot.
Robin staat te huilen. Laura zegt : Dat is echt iets waar ik jou bij kan helpen.
Robin: ik kwam hier met iets wat al klaar was en dacht nou dat is mooi en daar ging al mijn energie naar toe en nu moet ik iets nieuws vinden. Dat is heel moeilijk.
Laura: Dat weet ik wel. Ik wil je er ook echt mee helpen. Ik vind het echt heel k*t.
Robin: ik probeer me heel stoer te houden. Doet me niets, maar natuurlijk raakt het mij wel. het komt ook wel goed.

Ze knuffelen elkaar.

Robin: ik vind het moeilijk om aan de punten te werken die ik heb gekregen. Ik had het idee dat ik wel al initiatief name. net als met de bio-markt toen ik ben gaan knippen. ik moet nu echt weer iets goed vinden.
Lot: willen jullie een bitterballetje?
Robin: ja lekker.
pi_138906330
Andrea komt langs gelopen.
Ik wil eten, maar er is nergens plaats. Dat bedoel ik. Het is heel vervelend.
Lot: Lieve schat je moet niet in dat negatieve spiraal zitten.
Andrea: Dat probeer ik maar het valt niet mee.
Lot: je moet niet iedereen aan gaan vallen hoor. Wil je een balletje?
Andrea: Ja lekker.
Laura gooit nog een ronde ballen of aardappel in de friteuse.

Robin en Lot verplaatsen naar het B&B terras met een bakje om te eten. (friet?)
Laura roept Vanessa: Ik heb frietjes.
Nicolien: Ik ben een slang aan het aansluiten.

ze keuvelen nog wat en dan krijgen we op vier streams de koeien te zien.
pi_138907134
De publieksstem, daar snap ik weinig van. Ik heb voor leuk vermaak gezorgd de afgelopen maanden en dat zou dan allemaal teniet zijn gedaan door dit? Ik heb daar weinig begrip voor.
Billy: maar die stemmen.. ik heb er al meer gehad.
Ruud: ja en jij bent populair.
Billy: Populair? Nee joh.
Ruud: jawel ze gillen hier op de bio-markt allemaal het hardste om je.
Billy: ja dat is..

Isa: Als Ruud weg moet dan kom ik wel bij je slapen. Lekker warm.
Billy: Maar jij hebt geen grote piemel.
pi_138907413
Billy: de volgende keer zeg ik echt nee hoor Ruud (over een grap)
Ruud vertelt dat hij eigenlijk al een andere grap in werking wilde stellen maar dat die nog niet kon. Hij wilde s'nachts een derde koe erbij weg laten zetten en dat Isa dan bij de koeien kwam in de ochtend en er ineens drie aan zou treffen.
Isa: dan had ik denk ik 9 stemmen omdat ik heel de week keihard zou lachen.

Dre komt eraan en Billy uit haar teleurstelling ivm de stemmen van Andrea.
Isa geeft Andrea de raad dat ze de volgende keer beter niets kan zeggen voor het stemmen, omdat het niet eerlijk over komt.

Ruud: de volgende keer kan er iemand binnen komen die mij niet leuk vind.
Isa: ik kan ook net als Robin mijn borsten in de strijd gooien en te zeggen Hey hier is het puur natuur, let een op!
Ruud: maar het kan echt zijn dat hij mij niet leuk vind of mijn grappen niet waardeert.
pi_138907473
Isa; Je had een stoel en een spiegel neer kunnen zetten en al 100 mensen kunnen knippen. Met haar poging tot heeft ze de kern van utopiatop willen om laten vallen. Hierbuiten vinden ze haar denk ik ook niet zo top!. Zo niet dan hebben we een probleem.

Wat gaan we doen? Kasten bouwen? Ik doe mee.
Stream gaat naar Robin die staat te kwasten in haar gezicht voor de spiegel.
pi_138908172
Andrea: Moet zij ook niet nog eens beginnen! Met dat geschreeuw.
Vanessa; Doe eens normaal! (stem verheffing)
Andrea: kijk dat bedoel ik! JA!
vanessa; je shit opruimen!
Isa: reageer er niet op.
Andera: schreeuw eens niet zo.
Vanessa: reageer niet eens als een klein kind van vier. Jij hebt spagetthi gemaakt, ruim je rommel dan op in de wasbak. Ik heb je de stemmen niet gegegeven. Doodziek word ik er van. Ik wilde naar binnen om het normaal te vragen. Ik zei Andrea? en zij JA :( Doe toch normaal. Ik word er doodziek van. Kijk naar die shit in de wasbak. Het is elke keer hetzelfde. Ik werd al afgesnauwd voor ik binnen kwam.
Emil: ze heeft een klein lontje vandaag.
Vanessa; Daar heb ik niets mee te maken. Ze loopt overal zielig te doen.
Emil: ik vraag mij af of ze morgen net als Robin poeslief gaat lopen doen.
Vanessa: poeslief poeslief daar kan je niets mee. Ze doen nooit niks. Houd toch op. Heb je het gezien die shit? Ga maar kijken. Ik wilde alleen maar vragen hoe of wat. Ik heb niet eens op haar gestemd en dan snauwt ze mij toch af. Houd toch op man.
Emil: ik zal even kijken hoe of wat.
Vanessa: nee ze moet het zelf opruimen. Diegene die de rommel maakt, ruimt het op.
de stream gaat weg.
pi_138908197
Ruud en Billy in gesprek, Als Ruud gaat, dan gaat Billy met hem mee.
Ruud > ik ben veels te leuk om weg gestemd te worden.
Billy vind dat er nu tussen Ruud en de groep een breuk is ontstaan. Billy, Hoge bomen vangen veel wind, als je afwezig bent, Billy > Kijk naar Aike, heeft nog nooit een publiekstem gehad, om dat ze altijd op de achtergrond blijft.
Billy > het zegt iets meer over degene die op je gestemd heeft dan op jou tegen Ruud.
Ruud is tevreden voor de stemmen die hij heeft gehad..............
Billy . snap je nou, dat geld precies als voor jou, weet je nog dat ik stemmen had gehad.
Billy . Ik had het allang gezegd, hier mee kan je zien dat je me nog meer kan vertrouwen, Ruud ik vertrouw jou 100 %.
Billy denkt dat Andrea naar huis gaat, er zijn nog wel andere akkefietjes, Ruud weet dat niet, Billy > nee dat kan je niet weten.
Billy > hoop dat ik post krijg vandaag.
Billy vloekt, ruft,tuft,kutzooi nadat ze diep zicht.
Ruud > je stinkt, Billy > ja naar de koeien, ik stink ook naar de koeien.
Dan gaat Billy een stukje zingen, Paul de Leeuw ik hou me hele leven lang of je in mijn bloed zit etc.
Gio heeft ook nog op je gestemd begint Billy weer tegen Ruud.

Andrea is zwaar beledigt, ze is geen komediant zegt ze, eerder zei ze al dat ze niemand heeft, er zijn allemaal stelletjes.
Nu zit ze buiten met Charlotte, Isabella te praten, Andrea > Je zegt net je bent mijn grootste vriendin, Isabella > nee in de buitenwereld..............
Andrea wil dat iedereen ziet dat ze een echt mens is, Rienk heeft gezegd dat ze steeds liegt.
Andrea > deze mensen zeggen van alles maar ze liegen.
Vanessa nu boos op Andrea, die kut is 53 jaar, heb niet eens op haar gestemd, Emil, ja Andrea heeft een beetje spanningen, Vanessa riep alleen of Andrea wilde kijken in de wasbak, lag spagetti, Vanessa, ach dat kind is net 5 jaar, Vanessa wilde alleen netjes vragen of Andrea wilde komen kijken naar de rotzooi, flikker toch op man zegt Vanessa, ik laat me niet meer afsnauwen.

Stream gaat weer over naar Ruud en Billy die zitten te kaarten, Nicoline en Rienk in de kas.

Vanessa vraagt aan Gio of hij spagetti heeft gegeten, Nee antwoord Gio, Ruud.......Nee antwoord Vanessa, ,,,,die is nog aan het eten,Andrea zegt Gio, het gaat om een bord dat zo in de wasbak is gezet en puinhoop op aanrecht en het fornuis
Vanessa, nog ff en ik flip de pan uit. Ze liegt dus weer.
Vanessa nu in de keuken, Ruud erbij, echt, dat heb ik niet gedaan, nu iedereen eruit, de keuken moet geschrobd worden.
Vanessa vraagt of er vrouwen zijn die willen helpen de keuken uit te schrobben, mannen mogen ook zegt ze er achter aan.
Isabella en Joey nu over het stemgedrag.

Nicoline, we gaan aardbeien planten............De aardbeien boer is in de loods.
Aike wil dat iedereen zijn eigen aardbeien plant gaat planten met een bordje met je naam erop, kijken wie het hards gaat groeien, hoe leuk is dat gilt ze.

[ Bericht 3% gewijzigd door Toverheks op 15-04-2014 16:05:50 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_138909033
Rienk, Nicolien en Robin in de kas.
Nicolien eet wat sla blaadjes uit de kas.

Nicolien: maar ik wil ook leuk voor de dag komen.
rienk: maar het is niet jouw prio.

Ze hebben het er even over waarom Billy op haar heeft gestemd en andersom.
Echt liefde: zegt Rienk.
Aike haar stemmen zijn omdat ze echt gekwetst is dat jimmy weg is. Ze mist Jimmy nog steeds enorm. Ze mist de mannelijke aandacht die Jim haar gaf en dat besefte ze eerst niet.

De aardbeien man komt plantjes brengen. Doorbloeiers. Ze moeten eerst de witte bloemetjes eruit halen zodat de plantjes beter groeien. Daarna kunnen ze door blijven plukken van vruchten tot als het meezit november.
Hij heeft ook aardbeien mee genomen om te proeven. Dan kunnen ze het verschil merken tussen de rassen.

Niet iedereen heeft meegedaan om aardbeien te bestellen; zegt Nicolien.
pi_138932535
Ruud is een schatkaart aan het maken, hij is van plan de kluis te verstoppen en deze via een route weer terug te vinden

pi_138933344
Woensdagochtend..................
Isabella is weer vroeg haar bed uit, ze heeft de koeien gedaan, Aike en Vanessa zijn ook al vroeg aan de koffie, Aike achter de laptop.
Andrea ook aan tafel, ze heeft de telefoon in haar handen, ze wil iets maken voor koningsdag, * met een stok en dan in een ring proberen te prikken, oud hollands spelletje zegt ze
Andrea > dat wil ik wel doen, als ik hier blijf zegt ze er vlug achter aan.
Aike aan de telefoon ze belt over een advertentie die ze geplaatst heeft gisteren.

Visite, een zekere Marco, komt i.v.m. het optreden van de 3 J`s......
Ook bij het optreden is er een VIP gedeelte, de VIP`s mogen een uur eerder in de loods, Aike wil het net zo regelen als toen met Gerard Joling.
Ze vertelt dat Gerard gewoon bleef al die tijd, dat Miss Montreal Sanne zich even terug trok om zich voor te bereiden, dus de 3 J`s mogen dat ook zelf beslissen wat ze willen doen.
Wel met de VIP`s bubbels en een hapje eten, en met de fans op de foto........
De 1e keer waren ze nog niet zo professioneel, maar ze wil telkens een stapje professioneler gaan doen.
Aike > ze gaan vandaag een test doen met veilen van kaartjes, deel kaartverkoop doen ze zelf, en ze laat de site zien die nog de lucht in moet.
Ze laat foto`s zien, t - shirts van Lieve in de Loods staan er onder andere op.
Ze gaat eerst beginnen met de reguleren kaarten, heeft al kaarten verkocht aan die hard fans van de 3 J`s. Aike wil ook kaarten veilen en zo gaat de zakelijke bespreking verder.
Aike laat Marco het terrein zien, de koeien en kippen, de blokhut, Marco vind het wel cill. zegt hij.

[ Bericht 26% gewijzigd door Toverheks op 16-04-2014 09:36:20 ]
pi_138938971
De nieuwe twee bewoners zijn de loods in gestapt, Ze mogen in de B&B slapen, Dennis 44 jaar een Amsterdammer, drie kinderen en een kleinkind, zit in de bouw.Mike 31 jaar klusjesman uit Breda, Dennis 44 jaar en aannemer ( Mike zijn binnenkomst praatje heb ik even gemist )
Bewust geworden van het feit, leven in de natuur, mooi voorbeels aan de buitenwereld geven.
Mooi statement maken, heeft een bouwplan opgezet voor Utopia, ook betreft het eten in de loods. Hij wil bace to basic starten en dingen anders zien.
We gingen hier heel hard in het begin zegt Emil.
Dennis > Je hebt hier te maken met 15 verschillende mensen, Dennis is veel in het buitenland geweest en vind je kan best leven van de natuur.
Dennis, zonneenergie, windmolens neer zetten, dauwwater opvangen.
regenwater gebruiken voor het toilet............Nicoline of Dennis ervaring heeft met het bouwen van een Earth Ship.
Vanessa > of ze zelf een vraag hebben voor de bewoners.
Dennis, het is heel heftig, ik ken jullie ego`s wel maar ook weer niemand, ik zie 15 verschillende ego`s op televisie maar niet de mens er achter.
Mke > Jullie zijn de 1e dag om tafel gaan zitten om regels te maken, maar volgens mij zijn er geen regels in Utopia.
Vanessa > regels zijn dat er respect voor elkaar is.
Emil > welke regels zijn er dan gemaakt, het zijn afspraken die gemaakt zijn. Charlotte > bord opruimen etc.
Emil > afspraken en regels zijn toch verschillende dingen.
Dennis en Mike willen de eerste 4 dagen de mensen leren kennen, niet de buitenkant maar het innerlijk.
Dennis heeft het over de vaste lasten, daar alles van af trekken , luister, het is toch niet koud hier.
Robin > jij bent warm van de adrialine..Vanessa > smorgens als je wakker wordt is het koud, jij kan het wel niet koud hebben maar andere mensen wel.
Billy > ik kan julie een tip geven, het is hier anders dan wat je ziet
Aike vraagt of ze ergens tegen op zien tijdens hun verblijf in de loods.
Dennis grabbelt in zijn kist, heeft iets voor Nicoline en Vanessa mee genomen, Vanessa krijgt een bikini, bovenstukje past ze wel zegt Laura, broekje is iets aan de grote kant.
Mike grabbelt in zijn kist, heeft een joggingbroek voor Ron mee genomen, en een doos chocola. gegil alom.
Of ze al maanden geen chocola hebben gegeten, en leeg is het doosje.
Vanessa vraagt of ze buiten mogen gaan zitten, het voorstel kwartiertje is om...........
Charlotte laat Dennis het terrein zien.......Charlotte vind het hartstikke leuk dat Dennis en Mike er zijn vertelt ze.

[ Bericht 8% gewijzigd door Toverheks op 16-04-2014 13:08:01 ]
pi_138944313

Billy grapt dat ze zich zo veel vrouw voelt dat zij alle vrouwen haat. Ze is labielie.
Ze hebben het over hard lopen dat het vaak doodlopen is (binnen komen met veel plannen). Zelf houd Billy niet van dat drukke aanwezige. Dat is ze zelf al.
Ze vinden het zelfvoorzienend best leuk, maar niet echt haalbaar.

Ze gaat een trekje nemen van een sigaret.
Rienk: Niet doen Bill! Je bent gestopt.
Bill gaat toch.
pi_138944405
Er is een barretje in de keuken gemaakt waar Ron aan hangt en wat naar binnen werkt.
Vanessa gaat eerst een peukje doen en dan de boodschappen opruimen. Ze is weer gehaast in haar gedrag.

Ruud zit met een boterham achter de laptop aan het bureau. Hij bekijkt de inbox nog eens van de e-mail.

Joey staat vlakbij de kazen druk te snuiven. (adem uitstoten) Hij kijkt naar de ipad en zoekt iets in de loods. Fluitend gaat hij heen en weer door de woonkamer.
Billy komt bij Ruud zitten achter het bureau.
Billy: jij zit mij te pesten!
Joey: Wat?
Billy: dan hoorde ik het zeker verkeerd. Doe jij even aardig!
Joey: ik ben toch altijd aardig? Toch?

De camera zoemt in op een andere camera

De stream weer naar buiten.
Andrea zit in het zonnetje op een boomstronk in haar neus te peuteren. Naast haar zit Mike.
Vanessa staat iets verder op tegen de kast met lege flessen een peukie te roken.
Ze loopt weer weg als hij op is. Andrea kletst wat met Mike.
Haar zender staat erg zacht. Ze hebben het over therapie met water. Ze heeft dat in Bonaire gedaan (gaat op haar cv). Ze worden er dan helemaal rustig van.
Mike; ja, ik snap het.
Andrea gaat verder. Ik geef dan behandelingen en massages. wraps en hot stone. Alles deed ik op Bonaire. Ik had een soort strandhutje die ik een beetje had verbouwd. Leuk met van die bladeren. Palmbladeren. Dat was heel erg leuk.

[ Bericht 65% gewijzigd door Dottey op 16-04-2014 15:37:02 ]
pi_138944879
Ze vind het zo mooi dat je na zo een korte tijd elkaar zo leert kennen en een band hebt. De ene band is sterker dan de andere. Ze heeft met iedereen een goede band, ook al was de stemmingsronde gisteren. Het is zo mooi dat we geen rancune hebben.
Mike: denk je dat het niet is?
Andrea: nee, ik niet in ieder geval.
Mike: jullie zijn geen love, peace and happyness.
Andrea: Nee?
Mike: nee dat zijn jullie niet.
Andrea: Dat kan ook niet
Mike: ja dat kan wel
Andrea: Nou je kunt niet BAM gelijk...
Mike: Dat kan wel.
Andrea: Nou hier niet
Mike: je moet elkaar gunnen..
Andrea: ik gun iedereen alles.
Mike: Dat zeg ik niet, maar het is hier niet.
Andrea: Nou in het begin was het erger.. we zijn al zo veel rustiger.
Mike: daar kan ik niet over oordelen, ik kan alleen kijken naar nu.
ANdrea: maar dat is door de stemming natuurlijk.
Mike: Dat is toch steeds weer?
Andrea: Ja.. maar..

Andrea: Als de cabana er is dan gaat het zo rustig worden.
Mike: heb je al een tekening gemaakt?
Andrea: Ja, ik heb alles al klaar liggen. Het is wachten op Ron..
Mike: Waarom doen jullie niet meer samen?
ANdrea: zeg jij het ze? Ik sta ook steeds op de akker. Oh ja Nicolien is er ook veel. maar de samenwerking. .. mensen willen dat niet zo snel. Ze willen ook "Mijn" utopia. De een wil om 2 uur de ander om 10 uur slapen. We zitten met 15 mensen. Ik snap het experiment wel een beetje, dat is ook wel leuk hoor als je dat door krijgt. We zien dat wel. Wat is er?
Mike: Ik zit gewoon na te denken en te genieten van de rust. Ik heb een hectisch leven en nu is het rustig.
Andrea: wat doe je in het leven?
Mike: gewoon lekker hectisch.
Andrea: Hier doen we ook leven hoor. (zegt ze "zalvig") Met de Biomarkt is het ook leuk. Handtekeningen te zetten.
Mike: vind je dat leuk?
Andrea: Ja fans zijn leuk. brieven en fans. Daar doe je het toch voor? Liefde is het belangrijkste hoor. Daar doen we het toch voor? Zonder was er maar armoede hoor. One love.. Ik ga naar de kinderen toe. Ga jij roken?
Mike: nee ik ga niet roken.

Andrea richt zich op Isa.
pi_138945000
Mike loopt naar binnen.
Joey sleurt met armen vol bij de kast.
Joey: Hoe gaat het?
Mike: het is relaxter dan ik had gedacht.

Andrea doet een lippenstiftje op. Isa moet zender check.
Vanessa is bijna klaar met haar lijstjes en nakijken wat ieder heeft gepakt en had besteld.
Mike pakt een glas water in de keuken en bekijkt het tafereel.
Vanessa gaat met Joey over zijn lijstje heen. Pandanrijst. Gio een kilo kip.. hebben we die gezien?
Joey: nee
Vanessa: Een brocolli, hebben we die gezien?
joey: nee
zo gaan ze even verder.
Mike wast zijn glas af en zet het weer in de kast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')