Onterechte klacht.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:22 schreef Schuimpjes het volgende:
Klacht: Ik heb al weken geen persoonlijke aanbiedingen ontvangen terwijl er wel aankopen op mijn kaart worden geregistreerd
Het is friet.quote:
Als jij daarna uitlegt dat je dat deed om een klant te helpen, dan zie ik het probleem niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
tot de TL langs komt en je met je mobiel ziet kloten
Ik heb eigenlijk geen idee welke we hebben, werkt prima in ieder geval. Uit mijn hoofd hebben we er nu 2. Een in het midden van de winkel en een in het magazijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:20 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wij hebben nu 2 van die AP300. Vroeger hadden we maar een enkele AP100. Wat een drama was dat toen
Bij wie moest er gezeurd worden?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:20 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Gelukkig kwam er (Na lang zeuren) een mannetje met een laptop die ter plekke al het dataverkeer kon zien, en zo direct de probleemgebieden in kaart kon brengen. Nu werkt het bijna feilloos.
http://www.binnenlandsbes(...)wajong.9199139.lynkxquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:20 schreef Donald250 het volgende:
[..]
Oh, nou dan ben ik alsnog heel benieuwd.
Omdat je alleen maar liep te FOKken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:22 schreef exelletor het volgende:
Sinds kort moeten alle mobieltjes bij ons in kluisjes bewaard worden.
Dan zie ik t probleem ook niet om even snel de tijd te bekijken.. Daar kreeg ik ook een keer van op mn donder.. (was zelfs 1 minuut na mijn werktijd 5 meter voor de magazijndeur )quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:22 schreef einschtein het volgende:
[..]
Als jij daarna uitlegt dat je dat deed om een klant te helpen, dan zie ik het probleem niet.
Bij mij ging die standaard in mijn kluisjes, heb sowieso me zakken al redelijk vol altijd.quote:
AP100 is die ronde met dat blauwe lampje. AP300 is die rechthoekige witte met flikkerende lampjes.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:22 schreef einschtein het volgende:
[..]
Als jij daarna uitlegt dat je dat deed om een klant te helpen, dan zie ik het probleem niet.
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee welke we hebben, werkt prima in ieder geval. Uit mijn hoofd hebben we er nu 2. Een in het midden van de winkel en een in het magazijn.
[..]
Bij wie moest er gezeurd worden?
!quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:23 schreef exelletor het volgende:
[..]
Bij mij ging die standaard in mijn kluisjes, heb zo en zo me zakken al redelijk vol altijd.
NCR zeer waarschijnlijkquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:24 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Ehrm....
Geen idee wie het uiteindelijk opgelost heeft eigenlijk..
Het ging meer over het feit van op dat moment kijken, als de klant naast je staat.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan zie ik t probleem ook niet om even snel de tijd te bekijken.. Daar kreeg ik ook een keer van op mn donder.. (was zelfs 1 minuut na mijn werktijd 5 meter voor de magazijndeur )
Hebben wij de A3P300.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:24 schreef mujentas het volgende:
[..]
AP100 is die ronde met dat blauwe lampje. AP300 is die rechthoekige witte met flikkerende lampjes.
Ninja-edit. Het valt me trouwens altijd op dat je alleen om mijn spellingsfouten zeurt, formuleringsfouten kun je zeker nooit uithalen.quote:
BHV Regel 1: Weet hoe 112 werkt en hoe je moet bellen. Bovendien will 112 je nog wel eens terugbellen na een melding, en dat is met een mobiel veel handiger.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:22 schreef exelletor het volgende:
Sinds kort moeten alle mobieltjes bij ons in kluisjes bewaard worden.
Daar lees je wat makkelijker overheenquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:25 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ninja-edit. Het valt me trouwens altijd op dat je alleen om mijn spellingsfouten zeurt, formuleringsfouten kun je zeker nooit uithalen.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:25 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
BHV Regel 1: Weet hoe 112 werkt en hoe je moet bellen. Bovendien will 112 je nog wel eens terugbellen na een melding, en dat is met een mobiel veel handiger.
Gewoon Maizena aanbieden en anders mag de klant ergens anders boodschappen halen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:24 schreef einschtein het volgende:
Het ging meer over het feit van op dat moment kijken, als de klant naast je staat.
Heb ik ook wel eens gedaan, moest die sjonnie consenza maiszetmeel hebben ofzo. Plaatje erbij gezocht, allemaal traag laden. Hielp geen neuq, want we hadden het niet.
Met die telefoons van AH is het nog wel eens de vraag of "112" voldoende is of dat je "0112" moet draaienquote:
Ik bedoel dus eigenlijk, niet meteen roepen "Ik heb een ziekenauto nodig!!!! Maar duidelijk maken waar je bent, wat het probleem is en wat je nodig hebt.quote:
Zou je niet op zo'n moment uit adrenaline / haast alsnog 112 intoetsen? Als een soort automatisme, ookal weet je heel goed dat er een 0 voor moet naar buitenlijnen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:27 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Met die telefoons van AH is het nog wel eens de vraag of "112" voldoende is of dat je "0112" moet draaien
Ja oké, dat kan handig zijnquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:28 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Ik bedoel dus eigenlijk, niet meteen roepen "Ik heb een ziekenauto nodig!!!! Maar duidelijk maken waar je bent, wat het probleem is en wat je nodig hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |