Henk de Haan op de trompet is mijn favoriete artiest.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij oor voor goede muziek hebt
Hm, misschien willen ze in de Groninger kroegen speciaal voor jou een keer Henk de Haan opzettenquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Henk de Haan op de trompet is mijn favoriete artiest.
Ik zal eens kijken waar hij met koningsdag live optreedt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hm, misschien willen ze in de Groninger kroegen speciaal voor jou een keer Henk de Haan opzetten
Stukken beter dan de eerste uitzending.quote:
Zeker, ik had overigens nog nooit van The Motions gehoord maar dat was wel erg toffe muziek.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Stukken beter dan de eerste uitzending.
Alleen de laatste twee kende ik reeds.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:33 schreef golfer het volgende:
The Motions, The Shoes, @65, The Outsiders, ZZ and the Maskers, The Bintangs, Cuby and The Blizzards....allemaal bandjes uit mijn jeugd, die heel veel Fok!ertjes waarschijnlijk niet kennen.
Deze topshow maar eens bekijken, als opwarmertje voor Pieter Derks en VI.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)92d-e17d74a66426.mp4
Helemaal mee eens, heel mooi programma. Derksen komt veel beter tot zijn recht hier.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:19 schreef golfer het volgende:
Uitzending van afgelopen maandag bekeken.
Wat een steeds beter programma wordt het eigenlijk.
Jan de Hont en ZZ and The Maskers.
En al die zijpaden: Rob de Nijs, Freek etc..
Derksen is zoveel beter als muziekliefhebber dan als VI-commentator.
twitter:tweethenny twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 00:10:46Muziekprogramma van @JohanDerksen is een verademing, ik blijf er voor op! reageer retweet
Geen idee.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:16 schreef Tonton het volgende:
Welk nummer is dat Santana deuntje dat op de achtergrond wordt gebruikt in Derksen on the Road?
Klinkt wel erg Santana-achtig inderdaad, maar gezien dat het zo 'clean' klinkt kan het wel eens van z'n latere albums afkomen, die ik dus niet zo goed kenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:14 schreef Tonton het volgende:
Welk nummer is dat Santana deuntje dat op de achtergrond wordt gebruikt in Derksen on the Road?
afl 4 Theo van Es als hij aankomt bij optreden locatie (38.05)
afl 6 Johnny Kendall als ze uit de gameshop komen en Amsterdam rondgaan (24.05)
Komt zo bekend voor
Nu ik de laatste heb gezien denk ik dat het dus King of the World is met die geweldige gitarist Erwin Java.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:16 schreef Tonton het volgende:
Komt zo bekend voor
ps: en Kendall echt haarstukkie, ziet er niet uit 10e bij de Lidl denk ik
bij VI zaten ze er ook al om te grappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Ff opgenomen met mijn telefoon van de tvquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:14 schreef Tonton het volgende:
Komt zo bekend voor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |