ja pas ontmoet tijdens het uitgaan toch? las ergens op fb ook een reactie van hem dat hij haar al heel lang kent gewoon als vrienden en dit gedaan heeft om haar te helpen met haar zelfvertrouwen.quote:
Ja maar goed op tv is alles nog nepper dan een gemiddeld onz/klb topic.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:24 schreef Acteerbeer het volgende:
[..]
ja pas ontmoet tijdens het uitgaan toch? las ergens op fb ook een reactie van hem dat hij haar al heel lang kent gewoon als vrienden en dit gedaan heeft om haar te helpen met haar zelfvertrouwen.
Ja.. Net zoiets als het "betrapt worden" door moeders..quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar goed op tv is alles nog nepper dan een gemiddeld onz/klb topic.
Maar kun jij mij eens wat uitleggen, denk je dat ze bv bij die modeshow zomaar zo mogen filmen. Dat als Marc naar binnen komt die camera ploeg met open armen wordt ontvangen natuurlijk word het gevraagd van te voren etc.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:26 schreef Donder het volgende:
[..]
Ja.. Net zoiets als het "betrapt worden" door moeders..
Natuurlijk wordt dat gevraagd.. Het zou me niet eens verbazen, wanneer ze de modeshow speciaal hebben opgezet voor ons Marcie.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar kun jij mij eens wat uitleggen, denk je dat ze bv bij die modeshow zomaar zo mogen filmen. Dat als Marc naar binnen komt die camera ploeg met open armen wordt ontvangen natuurlijk word het gevraagd van te voren etc.
En lol@ die lesbische die zichzelf het mannetje noemt maar super onzeker is.Het was duidelijk dat die andere veel mannelijker was.
Marc wat een baas.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:30 schreef Donder het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt dat gevraagd.. Het zou me niet eens verbazen, wanneer ze de modeshow speciaal hebben opgezet voor ons Marcie.
Ik ben dat ook maar ik kan wel geilen op vrouwen en geil worden. Alleen om seks zelf geef ik niets, dat wil zeggen ik fap liever achter mijn computer.quote:
Dat is niet aseksueelquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik ben dat ook maar ik kan wel geilen op vrouwen en geil worden. Alleen om seks zelf geef ik niets, dat wil zeggen ik fap liever achter mijn computer.
Waar baseer je dat op? Op het feit dat het langs de hoeren lopen hem helemaal niks doet en hij dat alleen maar smerig vind?quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:40 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dat is niet aseksueel
Als je niet geil wordt van vrouwen ben je dat.
Tim durft het alleen niet zo goed te laten zien denk ik.
Er zijn meerdere soorten van aseksualiteit, maar dat weet jij vast niet!quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:40 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dat is niet aseksueel
Als je niet geil wordt van vrouwen ben je dat.
Tim durft het alleen niet zo goed te laten zien denk ik.
Op de manier waarop hij reageert en een beetje zenuwachtig en schichtig overkomt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:42 schreef -0- het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Op het feit dat het langs de hoeren lopen hem helemaal niks doet en hij dat alleen maar smerig vind?
Je hebt gelijk. excuses. Je hoeft overigens niet gelijk helemaal boos te worden hoor.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Er zijn meerdere soorten van aseksualiteit, maar dat weet jij vast niet!
Personen die wel een seksuele drift ervaren, maar zich niet seksueel tot andere personen aangetrokken voelen. Deze mensen hebben een zeker biochemische ervaring van seks, doen mogelijk ook aan masturbatie, maar zullen nooit met een andere persoon seksuele interactie hebben.
Mwoah mijn reactie leek misschien boos, laten we zeggen dat ik een beetje geagiteerd was. Dit omdat keer op keer mensen roepen. Dat aseksuele geeft drift kunnen ervaren. Maar goed dat is niet anders.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:45 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. excuses. Je hoeft overigens niet gelijk helemaal boos te worden hoor.
Het is ook een vrij breed begrip eigenlijkquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:46 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mwoah mijn reactie leek misschien boos, laten we zeggen dat ik een beetje geagiteerd was. Dit omdat keer op keer mensen roepen. Dat aseksuele geeft drift kunnen ervaren. Maar goed dat is niet anders.
wattan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:48 schreef Acteerbeer het volgende:
ik voel weer een nieuw ewoutshowtje aankomen...
Los van dat vast niemand zich daarvoor gaat opgeven.quote:
Dan regelen ze wel nog een setje acteursquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:52 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Los van dat vast niemand zich daarvoor gaat opgeven.
ze ronselen de deelnemers natuurlijk wel onder het mom van een kennisquizquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:52 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Los van dat vast niemand zich daarvoor gaat opgeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |