quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:47 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ze splitsen meteen al op, bij Winterfell. Inderdaad Maester Luwin's idee.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:48 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds aan Ramsay wennen, had zo'n ander beeld voor ogen bij hem. Veel onbehouwener, lelijker, viezer, dommer, boerser.
quote:
Ik denk dat ze Bronn er wat langer in willen houden, populair karakter. Daarnaast nu Wilko Johnson terminale kanker heeft kunnen ze op deze wijze Bronn er in houden en hoeven ze uit respect voor hem het karakter van Ilyn Payne niet te recasten.quote:Op maandag 14 april 2014 14:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee dat is too much, Bronn moet gewoon met Lollys trouwen en er klaar mee zijn.
Net zitten kijken en alhoewel ik de boeken gelezen heb vond ik het beeld van een dode Geoffrey nu al een van de beste uit de seriequote:Op maandag 14 april 2014 20:38 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Bronn er wat langer in willen houden, populair karakter. Daarnaast nu Wilko Johnson terminale kanker heeft kunnen ze op deze wijze Bronn er in houden en hoeven ze uit respect voor hem het karakter van Ilyn Payne niet te recasten.
Shae zal gewoon terug komen, Tywin vroeg niet voor niets of ze naar de tower of the hand gebracht kon worden na het huwelijk, dus die zal wel iemand er achteraan hebben gestuurd om haar van de boot te houden. Olenna Tyrell hint daar nog naar met haar: "je moet eens wat leuks proberen voor je dood gaat".
Overigens is in de serie ook te zien hoe Olenna Tyrell één van de kristalletjes van Sansa's ketting haalt als ze haar condoleert met Rob.
Omdat hij verliefd op d'r is geworden, de sentimentele oude dwaas.quote:Op maandag 14 april 2014 20:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Waarom is hij niet terug gegaan dan?![]()
In het boek komt het pas naar voren als Selmy zichzelf bekend maakt, dat was in de serie ook anders.
Nu snap ik het weerquote:Op maandag 14 april 2014 21:19 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
Omdat hij verliefd op d'r is geworden, de sentimentele oude dwaas.
In het boek wordt alles vanuit POV (Point of view) verteld en daarom kom je er dan pas achter.
Dat idee had ik in de boeken ook hoor, dat Mace een enorme sul is. De hele Tyrell familie wordt door de vrouwen geleid.quote:Op maandag 14 april 2014 21:03 schreef Ethanolic het volgende:
Ik had trouwens best moeite met hoe Mace Tyrell wordt neergezet. Het leek net alsof het een onzeker mannetje is.
Juistquote:Op maandag 14 april 2014 21:43 schreef Poesopstokje het volgende:
Oh dat is zeker omdat s1 t/m s3 een climax hadden in ep9 of niet
Met Stannis!quote:Op maandag 14 april 2014 21:44 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Juist![]()
Dit seizoen zal het wel de battle for the Wall zijn, gok ik.
Met Stannis inderdaadquote:Op maandag 14 april 2014 21:47 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Met Stannis!![]()
Ik ben er nog steeds niet over uit of ik hem wel of niet mag.. dilemma dilemma..
quote:Op maandag 14 april 2014 21:44 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Dat idee had ik in de boeken ook hoor, dat Mace een enorme sul is. De hele Tyrell familie wordt door de vrouwen geleid.
Zonder Melissandre is het best een leuke vent.. Daarom ben ik er nog niet over uit.quote:Op maandag 14 april 2014 21:50 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Met Stannis inderdaad
Ik mag Stannis wel, interessant karakter en niet echt een bad guy zoals Joffrey bv
En natuurlijk vanwege deze scene:
[ afbeelding ]
Niet perse, ik had het gevoel dat Mace zijn dagen vervlogen zijn maar ooit wel een baas was. Hij liet zich niet zo de mond snoeren volgens mij, maar correct me if im wrong.quote:Op maandag 14 april 2014 21:44 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Dat idee had ik in de boeken ook hoor, dat Mace een enorme sul is. De hele Tyrell familie wordt door de vrouwen geleid.
Hij dacht vooral dat hij baas was..quote:Op maandag 14 april 2014 21:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Niet perse, ik had het gevoel dat Mace zijn dagen vervlogen zijn maar ooit wel een baas was. Hij liet zich niet zo de mond snoeren volgens mij, maar correct me if im wrong.
Ze noemen hem in de boeken ook continu big oaf. En altijd als mensen iets van de tyrells willen gaan ze naar margeary en voorel Olenna had ik het idee.quote:Op maandag 14 april 2014 21:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Niet perse, ik had het gevoel dat Mace zijn dagen vervlogen zijn maar ooit wel een baas was. Hij liet zich niet zo de mond snoeren volgens mij, maar correct me if im wrong.
Die had dan toch op de bruiloft moeten zijn? Of herinner ik me dat verkeerd?quote:Op maandag 14 april 2014 22:27 schreef Jivis het volgende:
Gaan ze Penny nou negeren in de serie, offeh? Had haar wel een beetje verwacht.
Hierbij krijg ik gelijk het beeld voor me dat Tyrion de kamer van Tywin insluipt en dat Bronn dan op bed ligt met alleen de chain of the Hand aanquote:Op maandag 14 april 2014 14:22 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Misschien dat Bronn in de serie Tyrion gaat verraden, dat zou de schok nog groter maken (als hij gelogen heeft over dat Shae weg is).
Verkeerde topic much?quote:Op maandag 14 april 2014 22:29 schreef darkmond het volgende:
Waar gaat dit over?![]()
Net klaar met school-gebeuren, nu eindelijk even GoT 2e aflevering van seizoen 4 kijkenHopelijk gaat er veel gebeuren
Was niet één van de dwergen een vrouw misschien?quote:Op maandag 14 april 2014 22:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die had dan toch op de bruiloft moeten zijn? Of herinner ik me dat verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |