Ik ben sinds het updaten nog niet een keer een 'geen flash'-melding tegengekomen. Vrijwel elke website heeft wel een html5-versie.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:59 schreef speknek het volgende:
Ik hoef niet te updaten, ik ben vrij gehecht aan Flash.
Er is een M8 topic dacht ik.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:07 schreef Ireyon het volgende:
M'n hoesje is zojuist vanuit Letland binnengekomen![]()
[ afbeelding ]
Wat is overkill, het hoesje of een apart M8 topic? Ik vind het eigenlijk wel fijn om één algemeen HTC One topic te hebben, zoveel verschil zit er niet in die toestellen en al helemaal niet in de software.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:11 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Er is een M8 topic dacht ik.
Maar dat is wel overkill toch?
Nee, het hoesje.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:17 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Wat is overkill, het hoesje of een apart M8 topic? Ik vind het eigenlijk wel fijn om één algemeen HTC One topic te hebben, zoveel verschil zit er niet in die toestellen en al helemaal niet in de software.
Even dit filmpje volgen:quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:59 schreef speknek het volgende:
Ik hoef niet te updaten, ik ben vrij gehecht aan Flash.
Nouja er zijn gewoon nergens fatsoenlijk sleeves te krijgen. Allemaal van die brakke cases die de prachtige achterkant voorgoed verneuken. Het hoesje is wel wat groot maar er moet dan ook een beest van een toestel inquote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:19 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, het hoesje.
Lijkt meer een tasje.
Het bericht was geplaatst voordat het nieuwe topic aangemaakt was.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 04:46 schreef Slenger het volgende:
[..]
[..]
Het M8 topic is er al, DIG / HTC ONE M8 | The second One.
Werkt nietquote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Even dit filmpje volgen:
Ofwel voor die paar dingen waar Flash nodig is; Dolphin Browser gebruiken.
Ik ga wel updaten zo; ben die pop-ups op de telefoon spuugzat.
Ja, onedroid. Bevalt uitstekend, stock Android vind ik toch een stuk fijner dan HTC Sense.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:10 schreef Ezechielk het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die ene custom rom draaien op hun M7? Zo ja, welke en hoe bevalt 'ie?
heb gelijk die stockrom er af gegooid en geroot. Draai ViperOne. Naar mijn mening de beste custom rom die je kan hebbenquote:Op maandag 5 mei 2014 17:10 schreef Ezechielk het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die ene custom rom draaien op hun M7? Zo ja, welke en hoe bevalt 'ie?
Op de m7 is deze optie verdwenen sinds Android 4.3quote:Op zondag 11 mei 2014 00:59 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ik kan me herinneren dat je eerst een afbeelding als je beginscherm kon kiezen. Als je deze vervolgens omhoogschoof kwam je pas bij je apps etc. Je kon toen dus apart een beginscherm afbeelding kiezen en een achtergrond. Weet iemand of dit nog mogelijk is? Nu is mijn wallpaper gelijk mijn beginschermafbeelding, maar ik wil niet dat deze hetzelfde zijn.
USB-connector even schoonmakenquote:Op maandag 12 mei 2014 15:57 schreef Iemand91 het volgende:
Ik had gisteravond wel zoiets raars.[ afbeelding ]
Ik was nog even met de telefoon bezig terwijl die aan
de oplader zat (stopcontact); maar ik had hele rare problemen:
- Telefoon kreeg regelmatig dit in beeld.
Even scherm aanraken en het ging weer weg maar WTF?
- Telefoon ging random naar Car Mode; net zo random als bovenstaand probleem.
Kon ik dat afsluiten en weer verder gaan.
Heb telefoon opnieuw opgestart en lijkt
vooralsnog niet meer problemen te geven, maareh...
Thanks, uitgezet. (Hoe die überhaupt aan is gegaanquote:
Dan is er binnen 24 uur wel heel veel stof/vuil op die connector gekomen aangezien ik er nooit last van had.quote:
Staat standaard aan (bij veel andere toestellen ook).quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:06 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Thanks, uitgezet. (Hoe die überhaupt aan is gegaan)
Maar ik had er nooit last van...quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:04 schreef HexHunter het volgende:
Staat standaard aan (bij veel andere toestellen ook).
Het gaat ook aan als je telefoon in een dock geplaatst wordt (net als de automodus). Daarom zeg ik dus, maak je USB connector even schoon want een van die pinnetjes wordt nu verbonden met een andere waardoor de telefoon denkt dat hij in een dock gezet wordt. Dagdromen uitzetten in de instellingen verhelpt dit probleem niet.quote:
idem hier. Heb het tijdelijk met mijn Sensation moeten doen. Maar meneer....quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
nu pas kom ik erachter hoe gelukkig ik ben met mijn M7
Toestel was teruggestuurd om cameramodule te vervangen en kreeg in de tussentijd een leentoestel. Een Samsung galaxy s4 mini
Leek wel een stuk plastic, zo licht en breekbaar, klein scherm, slecht geluid, traag in gebruik.
Hoewel ik hun fotoalbum qua sorteren enzo wel erg prettig vond.
Camera werkt weer top, zal straks eens voorbeelden van voor en na posten
Het ergste van dat leentoestel was nog dat ie gloed en gloednieuw was zonder enige screenprotectors of hoesje en ik dus verantwoordelijk was voor krasjes of beschadigingenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
idem hier. Heb het tijdelijk met mijn Sensation moeten doen. Maar meneer....
Ik kreeg destijds voor mijn M7 ook een S3 te leen, wat een crackding is dat zeg.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
nu pas kom ik erachter hoe gelukkig ik ben met mijn M7
Toestel was teruggestuurd om cameramodule te vervangen en kreeg in de tussentijd een leentoestel. Een Samsung galaxy s4 mini
Leek wel een stuk plastic, zo licht en breekbaar, klein scherm, slecht geluid, traag in gebruik.
Hoewel ik hun fotoalbum qua sorteren enzo wel erg prettig vond.
Camera werkt weer top, zal straks eens voorbeelden van voor en na posten
Heb je hem ook gekocht/gekregen via Hi? Welke versie heb je nu? Al handmatig geprobeerd te updaten?quote:Op zondag 18 mei 2014 18:50 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Ik heb gewoon nog steeds niet de nieuwe android versie (4.4) gekregen op mijn M7 (provider Hi). Hebben meer mensen de update nog niet ontvangen of weet iemand een mogelijke oplossing?
Wat mij wel opvalt is dat op de s4 ik geen zwarte vlakken kreeg tijdens het surfen op FOK.nl en met de m7 wel tijdens het scrollen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:02 schreef blup het volgende:
[..]
Ik kreeg destijds voor mijn M7 ook een S3 te leen, wat een crackding is dat zeg.
Los gekocht bij studentmobiel, met een sim-only abbonement van Hi, zit nu op versie 4.3. Als ik handmatig update geeft telefoon aan dat er geen nieuwe versie is.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Heb je hem ook gekocht/gekregen via Hi? Welke versie heb je nu? Al handmatig geprobeerd te updaten?
Ah, dan heeft Hi er dus niks mee te maken. Misschien heb je een buitenlands model gekregen. Heb je hem geroot?quote:Op maandag 19 mei 2014 10:55 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[..]
Los gekocht bij studentmobiel, met een sim-only abbonement van Hi, zit nu op versie 4.3. Als ik handmatig update geeft telefoon aan dat er geen nieuwe versie is.
Ja, meer mensen hebben daar last van. Met m'n M8 heb ik dat overigens nog steeds.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat mij wel opvalt is dat op de s4 ik geen zwarte vlakken kreeg tijdens het surfen op FOK.nl en met de m7 wel tijdens het scrollen.
Iemand daar ervaring mee?
Nope, toestel is geheel standaard. Ik twijfel of ik hem moet rooten of niet - en of ik op die manier de nieuwe software er zelf op zetquote:Op maandag 19 mei 2014 11:04 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ah, dan heeft Hi er dus niks mee te maken. Misschien heb je een buitenlands model gekregen. Heb je hem geroot?
Dat is wel naar hoor, T-Mobile is altijd heel laat met updaten.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:03 schreef DeLachendeVierde het volgende:
grappig, zojuist uitgevonden dat mijn m7 t-mobile branded is. Op het forum van t-mobile werd vandaag bekend gemaakt dat 4.4 live is. Telefoon is nu aan het updaten
Wanneer staat die gepland? Eind mei hoorde ik?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:09 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat is wel naar hoor, T-Mobile is altijd heel laat met updaten.
De update met Sense 6 zit er al weer aan te komen.
Tegen de tijd dat t-mobile die dan uitbrengt heb ik waarschijnlijk al een nieuwe telefoon :pquote:Op maandag 19 mei 2014 20:09 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat is wel naar hoor, T-Mobile is altijd heel laat met updaten.
De update met Sense 6 zit er al weer aan te komen.
Ja, eind mei/begin juni, dus verwacht hem maar in juni.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:18 schreef warp995 het volgende:
[..]
Wanneer staat die gepland? Eind mei hoorde ik?
Voor West-Europa komt ie nog deze maand beschikbaar, dus ze hebben nog 10 dagenquote:Op maandag 19 mei 2014 20:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, eind mei/begin juni, dus verwacht hem maar in juni.
4.2?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:42 schreef Skillstorm het volgende:
Godverark zeg, eindelijk de update van 4.2.
Nu aan het binnenhalen.
Ja, bedoel ik ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |