Geenquote:Op zaterdag 19 april 2014 14:33 schreef nickhguitar het volgende:
HTC One m7 besteld:D Nog aanraders wat hoesje betreft?
Mwah, vind zo jammer van de behulzing danquote:
Juist geen behuizing omdat het de m7 is die zo mooi is. Vind ik.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:54 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Mwah, vind zo jammer van de behulzing danIk heb m'n mobiel sowieso altijd in m'n zak waar ook o.a. sleutels e.d. zitten.
http://www.ebay.com/itm/K(...)&hash=item2ecf8bd1bcquote:Op zaterdag 19 april 2014 14:33 schreef nickhguitar het volgende:
Ik gebruik dat hoesje dat erbij zat, dus geen last van. Wel lekker knullig hoe dat gaat met dat magneetje danquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:51 schreef St3fan het volgende:
Ik heb de flipcover, dus de normale, zonder dot-view. Wat een irritant ding is dat, die magneet is zo gevoelig, dat wanneer je hem dubbelklapt, het scherm uitgaat.... Ben ik de enige , of hebben meer mensen dit probleem?
En dan nog even een foto:
Gister bij zonsondergang gemaakt met de HTC One M8, onbewerkt:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:03 schreef BeamofLight het volgende:
je hebt toegang tot KPD in ieder geval
Prachtig toestel inderdaad. Mooiste die nu verkrijgbaar is maar zelf niet de batterij kunnen vervangen vind ik wel jammer.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ongelofelijk wat een kwaliteit. De nieuwe HTC One M8 is echt indrukwekkend. Wat klinkt boomsound geweldig zeg een stuk beter dan de M7, echt een premium smartphone.
Dit idd. Heb alleen een folie over het scherm tegen krasjes. Ooit wel een hoesje gehad bij een andere telefoon. Veel te irritant. Wil gewoon gelijk mijn tel in handen hebben en niet een lelijk onpraktisch hoesje.quote:
Kheb nog wel een zwart leer belkin wallet case mocht je interesse hebben.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:33 schreef nickhguitar het volgende:
Ik sluit nooit tweejarige abonnementen af. Altijd een jaar en een losse smartphone. En als je je smartphone verkoopt is het meestal ¤200,- euro dat je er per jaar bij moet leggen met een sim only van ¤15,- euro.quote:Op zondag 20 april 2014 01:59 schreef Skillstorm het volgende:
Zucht, ik wil gewoon echt een fucking M8 halen terwijl ik een M7 heb. Ik ben al plannen aan het maken over abo's etc.
Help.
Ja, Boombass heten ze, ze zijn ook door HTC voor de One gemaakt.quote:Op zondag 20 april 2014 15:56 schreef nickhguitar het volgende:
Zijn er voor de HTC One (M7) ook een soort mini speakersetjes te koop met een redelijk geluid? Gewoon voor op de kamer?
Thanks! Even research gedaan en die 'boosten' alleen de lage tonen (dus Bass inderdaadquote:Op zondag 20 april 2014 17:20 schreef warp995 het volgende:
[..]
Ja, Boombass heten ze, ze zijn ook door HTC voor de One gemaakt.
Daarom altijd 1 jaar abbo's afsluiten.. Bovendien vind ik de overstap M7 - M8 geen giga verschil.quote:Op zondag 20 april 2014 01:59 schreef Skillstorm het volgende:
Zucht, ik wil gewoon echt een fucking M8 halen terwijl ik een M7 heb. Ik ben al plannen aan het maken over abo's etc.
Help.
Tja, toch wil ik het.quote:Op maandag 21 april 2014 10:41 schreef blup het volgende:
[..]
Daarom altijd 1 jaar abbo's afsluiten.. Bovendien vind ik de overstap M7 - M8 geen giga verschil.
Je stapt over van de beste naar de beste.
Snap ik, ik heb 't ook gedaan,.quote:Op maandag 21 april 2014 22:40 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Tja, toch wil ik het.En geen overstap, gewoon beiden.
Ja.quote:Op maandag 21 april 2014 23:34 schreef Skillstorm het volgende:
Kan de M8 battery trouwens ook veel langer mee dan de M7? Of valt dat wel mee?
he-le-maal te-recht.quote:
Toch is het waarschijnlijk niet zo slim om te doen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:03 schreef blup het volgende:
[..]
Snap ik, ik heb 't ook gedaan,.
[..]
Ja.
[..]
he-le-maal te-recht.
Voor hoeveel had jij je Nexus 5 verkocht?quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:14 schreef Skillstorm het volgende:
Toch maar mijzelf ingehouden bij de Hi winkel.
150, maar die gozer nam ook het abonnement over he.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Voor hoeveel had jij je Nexus 5 verkocht?
Ach, had hem al een half jaar zowat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hehe best een waardevermindering. Ik verkocht het vorige week nog voor ¤300,- euro.
Maar waarom zou je je HTC One M8 uit een Hi winkel halen. Kan veel goedkoper.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:32 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ach, had hem al een half jaar zowat.
Ik haal geen M8 meer denk ik om eerlijk te zijn, ik maak te haastige beslissingen qua abonnementen. Mijn M7 doet het nog helemaal perfect.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Maar waarom zou je je HTC One M8 uit een Hi winkel halen. Kan veel goedkoper.
Ja, nogmaals ik moet eerlijk zijn, van M7 naar M8 moet je geen wonderen verwachten...quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:35 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik haal geen M8 meer denk ik om eerlijk te zijn, ik maak te haastige beslissingen qua abonnementen. Mijn M7 doet het nog helemaal perfect.
Ik ging ook in de winkel kijken hoe het in de hand voelt, viel echt reuze mee de verschillen allemaal, instant turn off om M8 er bij te nemen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:41 schreef blup het volgende:
[..]
Ja, nogmaals ik moet eerlijk zijn, van M7 naar M8 moet je geen wonderen verwachten...
Hij is nog mooier, als je je zinne erop gezet heb ben je verliefd, als je twijfelt niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:42 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik ging ook in de winkel kijken hoe het in de hand voelt, viel echt reuze mee de verschillen allemaal, instant turn off om M8 er bij te nemen.
Ja, mooi is hij wel, maar niet genoeg om hem er bij te nemen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:43 schreef blup het volgende:
[..]
Hij is nog mooier, als je je zinne erop gezet heb ben je verliefd, als je twijfelt niet.
Maar dat is niet omdat de M8 tegenvalt, maar omdat de M7 al een beest wasquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:41 schreef blup het volgende:
[..]
Ja, nogmaals ik moet eerlijk zijn, van M7 naar M8 moet je geen wonderen verwachten...
Was dat die ene die je voor 160 kon overnemen? Dat is opzich geen geld mits die in redelijk.conditie is. Misschien is t ook mogelijk als je rond kijkt op de markt voor hoeveel je hem evt kan doorverkopen.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:16 schreef Skillstorm het volgende:
Denk er aan een tweede M7 te nemen in het blauw.
Maar dat is waarschijnlijk erg dom om te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |