Is een optie! Wil wel graag weer sporten, maar goed, zit wat met mijn hiel die soms zit te kutten, maar goed. Dit roep ik ook al langer, maar dat laatste zetje doet het hem steeds weer..quote:
Tjah, goed punt. Eigenlijk voornamelijk dan een maatje in de vorm van een vriendin. Dat is dan voornamelijk het 'gemis'.quote:Op maandag 14 april 2014 19:02 schreef CherryOnTop het volgende:
Bedoel je nu dat je een maatje in de vorm van een vriendin wil, of zijn dit 2 aparte issues in 1 topic: je zoekt een maatje en een vriendin?
quote:Op maandag 14 april 2014 19:37 schreef Seam het volgende:
Een echte man heeft alleen maar goede vrienden en geen beste vriend. Is gewoon een beetje gay.
Had inderdaad beter beta ipv gay kunnen zeggen.quote:
Dit ja.quote:Op maandag 14 april 2014 19:37 schreef Seam het volgende:
Een echte man heeft alleen maar goede vrienden en geen beste vriend. Is gewoon een beetje gay.
Nee, je moeder is je moeder, dat is gewoon iets anders.quote:Op maandag 14 april 2014 20:38 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS je beste maatje is als het goed is je moeder.
Ga je mond spoelenquote:Op maandag 14 april 2014 20:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, je moeder is je moeder, dat is gewoon iets anders.
Niet echt emotioneel of verdrietig, baal er wel keihard van dat wel. Juist doordat je het nog altijd tof met elkaar omgaat op het werk. WIl nog wel is blijven knagen, maar goed, we zijn gewoon goed bevriend nu.quote:Op maandag 14 april 2014 20:38 schreef SpaceTox het volgende:
Ben je wel eens emotioneel, verdrietig? Doordat je een leuke meid mist waar je een relatie mee wilt hebben?
Heb je ooit al een vriendin gehad?
Misschien is het ook verstandig vanwege, dat jij je nu in een drukke periode bevindt, eerst is te gaan wachten. En wanneer je klaar bent met die tentamens etc, zal het vast beter zijn om dan is te gaan focussen op een relatie met een meid.
Bij deze succes met je tentamensquote:Op maandag 14 april 2014 21:27 schreef ForzaCaptian het volgende:
[..]
Niet echt emotioneel of verdrietig, baal er wel keihard van dat wel. Juist doordat je het nog altijd tof met elkaar omgaat op het werk. WIl nog wel is blijven knagen, maar goed, we zijn gewoon goed bevriend nu.
Verder nooit een relatie gehad dusja.
Njah, nog een weekje tentamens, donderdag klaar. Dus dat is zo klaar.
Het valt me wel op dat het stikt van de eenzame mensen, ook op FOK, er zijn meer van ditquote:Op maandag 14 april 2014 21:27 schreef ForzaCaptian het volgende:
[..]
Niet echt emotioneel of verdrietig, baal er wel keihard van dat wel. Juist doordat je het nog altijd tof met elkaar omgaat op het werk. WIl nog wel is blijven knagen, maar goed, we zijn gewoon goed bevriend nu.
Verder nooit een relatie gehad dusja.
Njah, nog een weekje tentamens, donderdag klaar. Dus dat is zo klaar.
De contacten die ik heb wil ik zeker ook wel goed gaan onderhouden. Maar ik pendel nog wat heen en weer tussen mijn ouderlijk huis en mijn studentenkamer. Ben een beetje bang dat als ik stop bij het werk de contacten van het werk verwateren, ook omdat er een aantal al weg moesten of nog weggaan. We hebben wel een vast groepje waarmee we regelmatig wat doen, dus zal wel niet zo erg zijn en misschien wel blijven, maar toch.quote:Op maandag 14 april 2014 22:22 schreef Jandirk het volgende:
Je hebt hier toch fokking veel vrienden. Onderhou de contacten die je hebt iedergeval goed. Ontmoet nieuwe mensen en neem initiatief door dingen te regelen. Zorg er voor dat je niet alleen altijd gevraagd word.
En het initiatief nemen is een goeie overigens, niet teveel afwachten. Wil ik wel eens doen, zelf dingen regelen enzo. Wel is gedaan een paar keer, maar kan ansich wel vaker het voortouw nemen wat dat betreft.quote:Op maandag 14 april 2014 22:22 schreef Jandirk het volgende:
Je hebt hier toch fokking veel vrienden. Onderhou de contacten die je hebt iedergeval goed. Ontmoet nieuwe mensen en neem initiatief door dingen te regelen. Zorg er voor dat je niet alleen altijd gevraagd word.
Wel eigenlijk het plan om te gaan sproten, al heel lang. maar eens kijken na de zomer hoe ik ervoor sta met de opleiding of dat ik mogelijk moet stoppen. Wat voor sport moet ik dan nog maar eens zien.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:10 schreef Bargehassus het volgende:
Ga op korfbal. En nee, dat is geen geintje. Daar leer je op een heel natuurlijke manier omgaan met meiden omdat je wel moet, want het zijn je teamleden. En wie weet vind je de sport nog leuk ook.
Of zometeen kijken?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:17 schreef ForzaCaptian het volgende:
[..]
En het initiatief nemen is een goeie overigens, niet teveel afwachten. Wil ik wel eens doen, zelf dingen regelen enzo. Wel is gedaan een paar keer, maar kan ansich wel vaker het voortouw nemen wat dat betreft.
[..]
Wel eigenlijk het plan om te gaan sproten, al heel lang. maar eens kijken na de zomer hoe ik ervoor sta met de opleiding of dat ik mogelijk moet stoppen. Wat voor sport moet ik dan nog maar eens zien.
Eenzaam wel in de zin van liefde ja, dat dan toch zeker. Opzich mij wel sterk herpakt wat betreft het aantal vrienden van de wat mindere periode die er aardig inhakte. Wat dat betreft wel een kwestie van voeden en houden zo natuurlijk, moet ik wel mee oppassen.quote:Op maandag 14 april 2014 21:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat het stikt van de eenzame mensen, ook op FOK, er zijn meer van dit
soort topics, misschien zou er een apart subforum moeten komen![]()
eenzaam zijn is niet leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |