ja heb ik maar dat is meer een unspoken agreement ^^quote:Op maandag 14 april 2014 16:25 schreef gallemiezen het volgende:
hallo,
Mijn relatie van 3 jaar is nu zo'n 2 maanden uit. Al ben ik 31, dit was mijn eerste en enige vriend. Sexueel heb ik naast hem nauwelijks wat uitgevoerd.
Nu ben ik gisteren, naar volle tevredenheid, naar bed gegaan met een vriend. We hebben besloten friends with benefits te gaan proberen. Denken jullie dat dit kan werken? Ik moest erg wennen aan een nieuwe man in bed.
Ik denk niet dat ik op deze man verliefd kan worden en hij heeft hetzelfde over mij gezegd. Eigenlijk kan ik me dat zelfs niet voorstellen, verliefd op hem worden. Hij wilde alleen vandaag al weer afspreken en zelfs uiteten.....Dit lijkt me wel een slecht teken voor friends with benefits? Of kan het ook zijn dat hij vooral gewoon weer zin heeft. Dit is bij mij ook het geval, maar ik wil zeker niet gelijk weer afspreken.
Hebben jullie ervaring met friends with benefits? En hoe is dat bevallen?
wtfquote:Op maandag 14 april 2014 20:55 schreef Myrr het volgende:
Uit eten niet doen. Je kunt het nog een keer proberen maar ren weg zodra hij aan knuffelen begint.
Een seksrelatie mag hooguit neuken, douchen en wegwezen zijn. Althans, zo probeerde ik het. Toen gaf het me een knuffel terwijl 't met rode wangen in de spiegel aan het kijken was, dat was dan ook de laatste keer dat ik er ben geweest. Later.
Ja wat, naja dat was meer een fuckbuddy (alhoewel.. na de tweede keer was ik er alweer klaar mee) dan friends with benefits. Ik moest niets van emotie/gevoel weten op dat moment, alleen neuken, klaarkomen en weggaan. Dit was na een relatie van ruim drie en een half jaar, dan heb je geen trek in gevoelens en valse hoop geven e.d.quote:
ik had altijd het idee dat vrouwen het niet erg vonden om minimaal nog iets gezelligs samen te doen.quote:Op maandag 14 april 2014 23:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja wat, naja dat was meer een fuckbuddy (alhoewel.. na de tweede keer was ik er alweer klaar mee) dan friends with benefits. Ik moest niets van emotie/gevoel weten op dat moment, alleen neuken, klaarkomen en weggaan. Dit was na een relatie van ruim drie en een half jaar, dan heb je geen trek in gevoelens en valse hoop geven e.d.
Een soort van hoe mannen het doen/willen maar dan zonder het hele toneelspelletje eromheen om iemand zich zogenaamd 'speciaal' te laten voelen. Zo wist 'ie tenminste waar 'ie aan toe was.
Goed duidelijk geweest inderdaad.quote:Op maandag 14 april 2014 23:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja wat, naja dat was meer een fuckbuddy (alhoewel.. na de tweede keer was ik er alweer klaar mee) dan friends with benefits. Ik moest niets van emotie/gevoel weten op dat moment, alleen neuken, klaarkomen en weggaan. Dit was na een relatie van ruim drie en een half jaar, dan heb je geen trek in gevoelens en valse hoop geven e.d.
Een soort van hoe mannen het doen/willen maar dan zonder het hele toneelspelletje eromheen om iemand zich zogenaamd 'speciaal' te laten voelen. Zo wist 'ie tenminste waar 'ie aan toe was.
Hier kan ik me inderdaad ook wel in vinden maar het moet niet klef gaan worden.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:11 schreef Moeraskat het volgende:
Friends with benefits is juist dat je ook leuke dingen samen doet of kan doen. Anders heet het een Fuckbuddy in mijn ogen. Dus dat hij met je uit eten wil zegt helemaal niets.
Overigens kan het prima werken. Maar niet voor iedereen.
Nee, maar ik hou sowieso niet van te klef.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:39 schreef piere het volgende:
[..]
Hier kan ik me inderdaad ook wel in vinden maar het moet niet klef gaan worden.
FBs komen daar wat mij betreft niet in de buurt. Veel neuken en weer weg is mijn motto dan
Te klef is helemaal niets nee voor FBs en FWBs. En sowieso hoeft het al niet zo klef.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, maar ik hou sowieso niet van te klef.
Neuken en weg is wmb toch echt Fuck Buddy achtig. Maar goed, dat moet iedereen zelf bepalen.
quote:Op woensdag 16 april 2014 13:43 schreef piere het volgende:
[..]
Te klef is helemaal niets nee voor FBs en FWBs. En sowieso hoeft het al niet zo klef.
En ik ben het met je eens betreffende de FBsIk houd er wel van
Tsja, zat vrouwen die dat denk ik wel willen maar ik hoefde dat dus niet haha. Hooguit nog ff snel en stuk pizza naar binnen en dan toch echt weg! Als je blijft chillen wordt het gezellig en bij gezelligheid krijg je een 'band'.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:49 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
ik had altijd het idee dat vrouwen het niet erg vonden om minimaal nog iets gezelligs samen te doen.
Hoe naïef kan een mens wezen he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |