" KLB SC "quote:Op maandag 14 april 2014 20:41 schreef Gridlok het volgende:
Open anders lekker effe een topic en ga daar verder.
Zie deze quote.quote:Op maandag 14 april 2014 20:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
" KLB SC "
" Open anders ff een ander topic en ga daar verder "
Zie eerste Quote.
quote:Op maandag 14 april 2014 20:41 schreef Gridlok het volgende:
Open anders lekker effe een topic en ga daar verder.
Nee.quote:
quote:It's our party we can do what we want (no drama) It's our party we can say what we want
Aandacht aandacht aandachtquote:Op maandag 14 april 2014 20:45 schreef Chloroform het volgende:
Gewoon niet door hebben dat echt iedereen je een mongool vindt.
Jammer dat het geen " troll " is, faith in humanity lost.quote:Op maandag 14 april 2014 20:45 schreef Chloroform het volgende:
Denken dat ik dat niet door hebquote:Op maandag 14 april 2014 20:45 schreef Chloroform het volgende:
Ja, kksad wel.quote:
Dayum.quote:Op maandag 14 april 2014 20:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Denken dat ik dat niet door heb
Ik heb er gewoon schijt aan, ik kom hier niet voor andere, ik kom hier voor mezelf.
Kun je dat niet ergens anders gaan doen?quote:Op maandag 14 april 2014 20:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Denken dat ik dat niet door heb
Ik heb er gewoon schijt aan, ik kom hier niet voor andere, ik kom hier voor mezelf.
Best simpel hoor, gewoon niet zo mongool doen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:45 schreef Braddie het volgende:
Lekker boeiend dat mensen mij een mongool vinden, wat kan je er aan doen? Helemaal niks.
Jammer genoeg voor jou niet nee. Verzuurde kut.quote:Op maandag 14 april 2014 20:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kun je dat niet ergens anders gaan doen?
Haha wow, onverwachte sneer.quote:Op maandag 14 april 2014 20:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jammer genoeg voor jou niet nee. Verzuurde kut.
Ja, wat boeit het mij nou wat een aantal users van mij vindenquote:
Ach gossie, meteen weer zo. Ik heb medelijden met jou en met iedereen die met jou te maken krijgt. Snap gewoon niet hoe je zó onwetend en achterlijk kunt zijn. 1800% done.quote:Op maandag 14 april 2014 20:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jammer genoeg voor jou niet nee. Verzuurde kut.
3 maanden te vroeg geboren, dan kan dat.quote:Op maandag 14 april 2014 20:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ach gossie, meteen weer zo. Ik heb medelijden met jou en met iedereen die met jou te maken krijgt. Snap gewoon niet hoe je zó onwetend en achterlijk kunt zijn. 1800% done.
3.5quote:Op maandag 14 april 2014 20:48 schreef Chai het volgende:
[..]
3 maanden te vroeg geboren, dan kan dat.
Chromosoompje te veel zeker ook.quote:Op maandag 14 april 2014 20:48 schreef Chai het volgende:
[..]
3 maanden te vroeg geboren, dan kan dat.
Al die "vrienden" van je die je in de steek laten, nergens voor uitnodigen etc. dan?quote:Op maandag 14 april 2014 20:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Pas als je mij in het echt kent mag je een oordeel over mij vellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |