Ik hou van jequote:
haha grapjequote:
Heet je vreind zo? hahaha gekken naam ;Dquote:
Hahahah so funny xDquote:Op maandag 14 april 2014 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heet je vreind zo? hahaha gekken naam ;D
Ok ff serieus.. ben je alweer aan het trainen veertje?
Echt? daarvoor niet meer? want je zei het tijdje terug nog dat je weer moest beginnenquote:Op maandag 14 april 2014 16:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahah so funny xD
Nou toevallig net ff weer hard getraind ja. Gezeik met je partner is kennelijk een goeie motivatie om je agressie eruit te gaan trainen, moet ik vaker doen dus mwahahahah![]()
![]()
Nou als het uitgaat hequote:Op maandag 14 april 2014 16:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahah so funny xD
Nou toevallig net ff weer hard getraind ja. Gezeik met je partner is kennelijk een goeie motivatie om je agressie eruit te gaan trainen, moet ik vaker doen dus mwahahahah![]()
![]()
Jawel daarvoor ook wel, maar elke keer deed ik maar 1x per week ofzo dan trainen en dan weer uitstelgedrag.quote:Op maandag 14 april 2014 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt? daarvoor niet meer? want je zei het tijdje terug nog dat je weer moest beginnen
Gaat minder?agressie is zeker wel een goeie
herkenbaar.
Oh en ib4 Modus.
Was dat niet in de Groeps app?quote:Op maandag 14 april 2014 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
Wie zei dat laatst? over veer?als ze single werd...
Hehequote:Op maandag 14 april 2014 16:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou als het uitgaat he![]()
wink wink nudge nudge
Gridquote:Op maandag 14 april 2014 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
Wie zei dat laatst? over veer?als ze single werd...
quote:Op maandag 14 april 2014 16:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou als het uitgaat he![]()
wink wink nudge nudge
Oja Grid.quote:
wah?quote:
Ohzo... ja 1x heeft weinig zin voor resultaat. Gaat ook beetje om uithoudingsvermogen toch?quote:Op maandag 14 april 2014 16:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jawel daarvoor ook wel, maar elke keer deed ik maar 1x per week ofzo dan trainen en dan weer uitstelgedrag.
Probleem is dat ik toch al slank ben dus hoef niet zoveel te doen voor m'n bodyHet is meer dat ik weer strakker wil worden. Dus nu weer op maandag begonnen, dus woensdag en vrijdag weer bikkelen en dan moet ik weer in m'n routine zitten wel.
Nee gaat niet minder, soms is het gewoon even een botte, lompe, egoïstische rotzak en krijgt hij even de wind van voren, daarna boos opgehangen en toen dus gelijk gaan trainen
Ja maar daarom, als ik deze week volhoud (dus woensdag en vrijdag geen uitstelgedrag vertoon) dan zit ik weer in m'n ritmequote:Op maandag 14 april 2014 16:53 schreef 2NutZ het volgende:
Ohzo... ja 1x heeft weinig zin voor resultaat. Gaat ook beetje om uithoudingsvermogen toch?
Boys will be boys
Klopt, soms heb je van die emo buien (was aan het janken en shitquote:Op maandag 14 april 2014 16:55 schreef 2NutZ het volgende:
Trouwens als je boos bent is trainen niet alleen lekker om je energie in kwijt te raken maar ook om je boosheid te vergeten... al zal dat wel verschillen met mannen en vrouwen hahahaha omdat vrouwen lang boos blijven enzo lol ;D
He Chai, ben jij niet één van die meiden op deze gif?quote:Op maandag 14 april 2014 17:10 schreef Chai het volgende:
!
Hoeveel geld is er wel niet aan dit soort nutteloze spotjes verspild.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 april 2014 17:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
He Chai, ben jij niet één van die meiden op deze gif?Dat onderlijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.: '(
[..]
He Chai, ben jij niet één van die meiden op deze gif?Braddie 2.0 plsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey.quote:
Hey bby. Hoe is het met je chickie?quote:
bij oefeningen die nog echt zwaar vallen terugdenken aan naaiacties die je geflikt zijnquote:Op maandag 14 april 2014 16:55 schreef 2NutZ het volgende:
Trouwens als je boos bent is trainen niet alleen lekker om je energie in kwijt te raken maar ook om je boosheid te vergeten... al zal dat wel verschillen met mannen en vrouwen hahahaha omdat vrouwen lang boos blijven enzo lol ;D
hoe is het met jouw chickies?quote:Op maandag 14 april 2014 17:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey bby. Hoe is het met je chickie?
Gaat goed hoor.quote:Op maandag 14 april 2014 17:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey bby. Hoe is het met je chickie?
Ahw, lief. :$quote:
Ze liggen nu samen in 1 zo'n reismandje.quote:
pics van je pecsquote:Op maandag 14 april 2014 17:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
bij oefeningen die nog echt zwaar vallen terugdenken aan naaiacties die je geflikt zijnlike a charm though
[..]
He Chai, ben jij niet één van die meiden op deze gif?Chai is veel gespierder dan dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De neuk zit er voor verhaal achter deze gif trouwens.∞
Waarschijnlijk een bak met aids en tyfus zo te zien aan de naam.quote:Op maandag 14 april 2014 18:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Chai is veel gespierder dan dat.
De neuk zit er voor verhaal achter deze gif trouwens.
Ahw, dat is wel cute.quote:
Ik kan wel wat dingen voor je bewaren in mijn portemonnee.quote:Op maandag 14 april 2014 18:00 schreef Gridlok het volgende:
M'n portefeuille wil niet meer dicht, first world problems.
Condooms en klantenpasjes?quote:Op maandag 14 april 2014 18:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan wel wat dingen voor je bewaren in mijn portemonnee.
Wil ik er wel diensten voor terug.quote:Op maandag 14 april 2014 18:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan wel wat dingen voor je bewaren in mijn portemonnee.
Oké.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |