Was die al.quote:Op maandag 14 april 2014 20:52 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Klopt, weet ik. Maar nu is wel ineens deze SC verpest
Nah hij vond dat ik kansloos was en wilde me in elkaar meppenquote:Op maandag 14 april 2014 20:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij vond je paints toch juist cool?
quote:Op maandag 14 april 2014 20:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Down the road snijden, niet across the street.
quote:Op maandag 14 april 2014 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij snijdt ze toch across the street door in plaats van down the road.
Ik vond die paints hartstikke tof gedaan juist ja, serieus.quote:Op maandag 14 april 2014 20:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij vond je paints toch juist cool?
Algemene kennis, maar zelfs dat mis je.quote:
quote:
Wat ga je zeggen dat je toto wil slaan dan.quote:Op maandag 14 april 2014 20:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vond die paints hartstikke tof gedaan juist ja, serieus.
Er is een verschil tussen " Je er niks van aantrekken " en er echt super serieus op in gaan, en " Je er niks van aantrekken " Maar er tóch op in gaan maar dan wat minder serieusquote:Op maandag 14 april 2014 20:59 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
''je er niks van aantrekken'' heb je nog geen halfuur wolgehouden
Oké.quote:Op maandag 14 april 2014 20:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik meen het, ja echt waar. Ze laat'n die pitbulls ook op mens'n biet'n.
[ afbeelding ]
Goedzoquote:Op maandag 14 april 2014 20:59 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
''je er niks van aantrekken'' heb je nog geen halfuur wolgehouden
Noem je blondje nou een autist? Zaterdag vond ej d'r nog lievvvvvquote:Op maandag 14 april 2014 21:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen " Je er niks van aantrekken " en er echt super serieus op in gaan, en " Je er niks van aantrekken " Maar er tóch op in gaan maar dan wat minder serieus
Al ben jij helaas een autist, en zie jij alleen vooruit/achteruit en niet links/rechtsJe denkt ook alleen maar zwart wit.
Pot, ketel.quote:Op maandag 14 april 2014 21:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen " Je er niks van aantrekken " en er echt super serieus op in gaan, en " Je er niks van aantrekken " Maar er tóch op in gaan maar dan wat minder serieus
Al ben jij helaas een autist, en zie jij alleen vooruit/achteruit en niet links/rechts
Dit is echt mijn life coach ja.quote:Op maandag 14 april 2014 21:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goedzodie jongen heeft iemand zoals jou nodig
zo wispelturigquote:Op maandag 14 april 2014 21:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Noem je blondje nou een autist? Zaterdag vond ej d'r nog lievvvvv
Een mens kan heel snel van gedachtes veranderen blijkt maar weer.quote:Op maandag 14 april 2014 21:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Noem je blondje nou een autist? Zaterdag vond ej d'r nog lievvvvv
Alsjeblieft nietquote:Op maandag 14 april 2014 21:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Soort borderlinequote:Op maandag 14 april 2014 21:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een mens kan heel snel van gedachtes veranderen blijkt maar weer.
Ik heb iemand als jij nodig.quote:Op maandag 14 april 2014 21:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |