quote:Op maandag 14 april 2014 20:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]godverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.speciaal voor jou enzulks
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Ja ik zag dat braddie weer terug was en wilde even checken waar hij zichzelf deze keer voor schut aan het zetten was. Toen kwam ik hier terecht.quote:
Mortie net nog ingemaaktquote:Op maandag 14 april 2014 20:54 schreef Chloroform het volgende:
Mortie, gaan we straks cf doen? Heb geoefend.
Dat is dan heel erg jammer, als mensen mij niet mogen dan zal dat wel een reden hebben, zal wel door bepaalde aspecten in mijn karakter komen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom steek je dan wel tijd in deze SC? Niemand hier mag jou.
hoe weet jij datquote:
Heb ik al gedaan vanavondquote:Op maandag 14 april 2014 20:54 schreef Chloroform het volgende:
Mortie, gaan we straks cf doen? Heb geoefend.
Jij zat mij elke keer uit te lachen ook.quote:
Neequote:Op maandag 14 april 2014 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij zat mij elke keer uit te lachen ook.
Oké.quote:
Stop, dit wil ik allemaal niet weten.quote:
Mooi toch, de natuurquote:Op maandag 14 april 2014 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Stop, dit wil ik allemaal niet weten.
Oh. Dan is het goed.quote:
Eigenlijk bashte ik jou nooit, die paints zie je maar als een soort ode. Maar dan maak je zo'n aidstopic en ga je mij daarin afzeikenquote:
Down the road snijden, niet across the street.quote:Op maandag 14 april 2014 20:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is dan heel erg jammer, als mensen mij niet mogen dan zal dat wel een reden hebben, zal wel door bepaalde aspecten in mijn karakter komen.
Het is een forum, wauw, een stel anonieme internet gebruikers mogen mij niet, laat ik even mijn polsen door snijden.
Jij snijdt ze toch across the street door in plaats van down the road.quote:Op maandag 14 april 2014 20:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is dan heel erg jammer, als mensen mij niet mogen dan zal dat wel een reden hebben, zal wel door bepaalde aspecten in mijn karakter komen.
Het is een forum, wauw, een stel anonieme internet gebruikers mogen mij niet, laat ik even mijn polsen door snijden.
Daar weet jij alles van he?quote:Op maandag 14 april 2014 20:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Down the road snijden, niet across the street.
quote:
Hij vond je paints toch juist cool?quote:Op maandag 14 april 2014 20:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Eigenlijk bashte ik jou nooit, die paints zie je maar als een soort ode. Maar dan maak je zo'n aidstopic en ga je mij daarin afzeikendan faal je wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |