abonnement Unibet Coolblue
pi_402907
Het valt me op dat 'de stem' in de regiekamer die in de dagboekkamer bijna nooit meer op TV is te horen, ze knippen deze er steeds uit waardoor de gesprekken in de dagboekkamer soms toch raar lijken te verlopen.

Wie weet waarom VOO dat tegenwoordig doet?

Willen ze geen kijkers verliezen omdat de stem kijkers zou afschrikken

  donderdag 19 oktober 2000 @ 14:24:33 #2
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_402922
Misschien zijn ze bang dat de "stem" nog populairder wordt dan de bewoners zelf i.v.m. het inteligentie gehalte van de bewoners?????
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_402950
quote:
Op 19 oktober 2000 14:24 schreef Jumparound het volgende:
Misschien zijn ze bang dat de "stem" nog populairder wordt dan de bewoners zelf i.v.m. het inteligentie gehalte van de bewoners?????
ROLF
pi_402976
Als je beetje BB in de gaten houdt dan weet je ook wel waarokm de 'stem' niet uitgezonden wordt....

Want dat is namelijk Hummie, ok niet altijd maar voor een deel wel zie bv. deze weekopdracht!! 8)

  donderdag 19 oktober 2000 @ 15:04:54 #5
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_402995
Ik denk dat voornamelijk de stem niet meer uitgezonden wordt, omdat mensen dan horen hoe Big Brother op de bewoners reageert en hoe ze soms naar de grond gepraat worden en hoe ze geslijmt hebben om de week opdracht toch door te laten gaan.
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 09:47:48 #6
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_404259
Of: de stem is overspannen geraakt nadat het de spanning van vorig jaar niet meer aankon. Ik bedoel: "bewoners.........de weekopdracht..........is............................................................................................................................. ...................................................................... .................................................... ...................................... ................................... ................................................... ........................... ...................... ...............................mislukt."
En als hij dat dit jaar ook weer moest doen.......
Daar zou je toch zwaar moe van worden, en dan ook nog dat trom geroffel aan je hoofd, ik zelf personlijk zou het denk ik niet kunnen 3 maanden lang.

[Dit bericht is gewijzigd door Jumparound op 20-10-2000 09:52]

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')