Ja sinds donderdag. Ik voel me hoogzwanger. En het doet zeer. Wég met die dikke buik!quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
He bah![]()
Maar wel al lekker thuis dus?
bah, sterktequote:Op dinsdag 15 april 2014 12:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja sinds donderdag. Ik voel me hoogzwanger. En het doet zeer. Wég met die dikke buik!
Je bent al bijna op de helft van de week. Nog ff volhouden.quote:
Komt goed, schatje.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je bent al bijna op de helft van de week. Nog ff volhouden.
Fijnquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja sinds donderdag. Ik voel me hoogzwanger. En het doet zeer. Wég met die dikke buik!
Dat is volgens mij wel de bedoeling. Drain plaatsen en na een paar dagen naar huis en het vocht vervolgens zelf aftappen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn![]()
En stom van je buikMet een permanente drain kan je ook gewoon naar huis?
Beter! En hoe voel je je verder?quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wel de bedoeling. Drain plaatsen en na een paar dagen naar huis en het vocht vervolgens zelf aftappen.
quote:Je bént Gordon
Je maakt er geen geheim van: stiekem zou je best Gordon willen zijn. Je zit te schateren voor de buis wanneer hij weer eens een Chinees, een bejaarde of een andere bevolkingsgroep afzeikt. In het café probeer je je idool te imiteren, tot plezier van je vrienden die ook best Gordon zouden willen zijn. Bij de afhaalchinees maak je gewoon luidkeels grappen over afhaalchinezen. Leuk toch? Nou dan! WHOEHAHAHAAA!
Je scoorde 5 van 5 op de Schaal van Gordon
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:03 schreef rulerofdeath het volgende:
http://www.quest.nl/test/hoe-scoor-jij-op-de-schaal-van-gordon
[..]
quote:Je bent Gordon-fan
Je verheugt je wanneer Gordon op tv komt. Wie zou hij nu weer gaan afzeiken? Je lacht mee met zijn aanstekelijke lach, je vindt dat zijn slachtoffers maar bestand moeten zijn tegen een beetje platte humor. Stiekem heb je wel bewondering voor zijn openhartigheid. Dat er dan wel eens iemand gekwetst wordt, is het risico van het vak.
Je scoorde 4 van 5 op de Schaal van Gordon
Mooie scorequote:Op dinsdag 15 april 2014 17:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://www.quest.nl/qq-test
[ afbeelding ]
Mja, bij Logisch-wiskundig en Ruimtelijke intelligentie was het vooral op de gok, ik ben daar zo slecht inquote:
Het probleem met mij is dat ik het op een gegeven moment zat ben en ga afraffelenquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, bij Logisch-wiskundig en Ruimtelijke intelligentie was het vooral op de gok, ik ben daar zo slecht in
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Het probleem met mij is dat ik het op een gegeven moment zat ben en ga afraffelen
Idd \m/quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |