bij twentekanaal ofniet?quote:
Eh.. denk het? Bij afslag Hengelo Zuid. Dichtsbij Haaksbergen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bij twentekanaal ofniet?
heb je daar een vaste functie die je uitvoerd?
ja, oke 14.gifquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eh.. denk het? Bij afslag Hengelo Zuid. Dichtsbij Haaksbergen.
Hoe bedoel je?
Ik ben allround expert, crewtrainer, etc. Ik word ingezet waar ze me nodig hebbenquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, oke 14.gif
doe je altijd de mcDrive, of ben je altijd zo'n kassasletje?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben allround expert, crewtrainer, etc. Ik word ingezet waar ze me nodig hebben
je deed toen altijd McDrive, toen ben ik nog een keertje langs gekomenquote:
Ik doe niet altijd hetzelfde. Iedereen wisselt van positie. Het is maar net wie 'ace at their place' is op dat moment. Dat wisselt per dag, per dienst, per manager.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je deed toen altijd McDrive, toen ben ik nog een keertje langs gekomen
maar hoe lang werk je nu al niet bij de Mac?
ah, oke.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik doe niet altijd hetzelfde. Iedereen wisselt van positie. Het is maar net wie 'ace at their place' is op dat moment. Dat wisselt per dag, per dienst, per manager.
Ik werk er nu 6 jaar.
Juniquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, oke.
dat is al een mooie tijd
wanneer ging de Mac bij de zuiderval los?
Bij mij in de buurt dusquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
BOP, altijd BOP.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik doe niet altijd hetzelfde. Iedereen wisselt van positie. Het is maar net wie 'ace at their place' is op dat moment. Dat wisselt per dag, per dienst, per manager.
Ik werk er nu 6 jaar.
is dat de mac bij al die auto handelaren en zo'n texaco station vlakbij de macro enzo?quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Jaquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:54 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
is dat de mac bij al die auto handelaren en zo'n texaco station vlakbij de macro enzo?
Nathquote:
He bahquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nath
Vanmiddag naar het ziekenhuis ivm dikke buik. Waarschijnlijk meteen opname en hopelijk een permanente drain zodat ik van deze ellende ben verlost.
Hoi meis, sterkte weer ermeequote:Op dinsdag 15 april 2014 11:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nath
Vanmiddag naar het ziekenhuis ivm dikke buik. Waarschijnlijk meteen opname en hopelijk een permanente drain zodat ik van deze ellende ben verlost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |