Dat wel jaquote:Op maandag 14 april 2014 14:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, wel frappant ja.
maar je krijgt wel een MRI?
Succes homeboy. Eigen cdtje mee?quote:Op maandag 14 april 2014 14:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat wel jaWord over ongeveer een uurtje opgehaald.
Goeie, misschien neem ik een cd van Lantlos meequote:Op maandag 14 april 2014 14:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Succes homeboy. Eigen cdtje mee?
succes!quote:Op maandag 14 april 2014 14:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat wel jaWord over ongeveer een uurtje opgehaald.
de vriendin eens flink onder tafel zuipenquote:Op maandag 14 april 2014 18:48 schreef rulerofdeath het volgende:
wat zal ik eens gaan doen vanavond?
S04E02 kijkenquote:Op maandag 14 april 2014 18:48 schreef rulerofdeath het volgende:
wat zal ik eens gaan doen vanavond?
ik gok dat dit over Game of Thrones gaat?quote:
die gaat heen zwemmen.quote:Op maandag 14 april 2014 19:10 schreef Redbaron het volgende:
[..]
de vriendin eens flink onder tafel zuipen
nope, boeit niet; je zit er gelijk weer midden inquote:Op maandag 14 april 2014 19:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik gok dat dit over Game of Thrones gaat?
ik heb S01E01 en verder gemist, is dat erg?
Marloes werkt er nu een paar maanden en ze heeft in die maanden hem daar niet gezien. Dusquote:Op maandag 14 april 2014 19:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst van Aniek dat hij daar wel weer werkte
dus t viel mee? Wanneer krijg je de uitslag?quote:Op maandag 14 april 2014 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeau, ook weer achter de rug. Was wel een milfje hoor, die chick die me hielp, pfoehKon haar mooi een half uur lang via zo'n spiegelding bekijken.
edit: en tegelijkertijd de neiging tot headbangen op Iced Earth bedwingen
Ik heb de 23e gesprek met de neuroloog. Daarna ga ik op zoek naar een andere.quote:Op maandag 14 april 2014 22:46 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
dus t viel mee? Wanneer krijg je de uitslag?
ok nou k duim voor je!quote:Op maandag 14 april 2014 23:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb de 23e gesprek met de neuroloog. Daarna ga ik op zoek naar een andere.
Senkjoequote:
Helaas ging ons rellen niet al te bestquote:
tsss en jullie waren zo goed samen... valt me beetje tegen hoorquote:Op maandag 14 april 2014 23:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Helaas ging ons rellen niet al te best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |