quote:Op donderdag 17 april 2014 14:31 schreef 100% Tukker het volgende:
Spelende kinderen in de wachtkamer.
Watskeburt?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik was vorige week ook bij de tandarts en mag volgende week én die week erop weer
Werkt dat ook ja?quote:Op donderdag 17 april 2014 14:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ook nietIk doe na het typen altijd tab, tab, spatie om te posten
Pekalskiquote:Op donderdag 17 april 2014 15:11 schreef 100% Tukker het volgende:
Seizoen 2013-2014.
[ afbeelding ]
Kwartfinale Champions League, jonguh!
[ afbeelding ]
De 11 eindbazen.
Ik heb paradontitis, waarvoor ik volgende week weer een behandeling krijgquote:
niet zo heel raar als die pas vanaf 2012 in productie isquote:Op donderdag 17 april 2014 14:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
ik ook. Zit ook veel lekkerder. Kost alleen wel 18000 euro, nieuw. 2e hands bijna niet te vinden.
Hij doet het redelijk goed hier.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
PekalskiDie haalde ik ook vaak in 12, maar viel altijd tegen...
Weet je waar je trouwens aan moet werken? Deze opstelling:
----------- S ------------ S ---------------
AML ---------- AMC ------------ AMR
-----------------------------------------------
------------------ VMC --------------------
VL ------ VC ----------- VC -------- VR
Very Fluid - Attacking
In 13 is het drama, maar in 12 pwnde ik ZO HARD met Twente
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*noteert*quote:Op donderdag 17 april 2014 15:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog ff doorgaan voor Tuk
De rollen van de spelers:
SL (spits links): afmaker (poacher in het Engels, dacht ik)
SR: Target Man
AML: Chadli, Advanced Playmaker
AMC: Attacking Midfielder
AMR: Winger / Inside Forward
VMC: Controlerende middenvelder (Anchor man?)
Ploeg denderde het hele veld over en iedereen was overal
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hij doet het redelijk goed hier.De eerste keer dat ik die gast heb gekocht.
Danny Wilson is toch wel één van mijn beste aankopen ooit in FM12! Kost ¤4,2 miljoen, maar dan heb je ook een prima DC naast Douglas.
Ik zal die opstelling zo eens proberen, al heb ik niet een echt goede AMC in de selectie.Fer dan maar en Pekalski als DMC?
Heb je Willem Janssen nog? Die is fantastisch op AMCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook een goeie VL om in de gaten te houden: Kieran Gibbs. Oh, en er was nog zo'n Schot die het altijd goed deed bij mij... eentje van de Rangers of ex-Rangers, even zien of ik aan z'n naam kan komen... die kerel kan overal op het middenveld (behalve VMC) en 50% spits spelen, ideale stand-in
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Dat is niet zo heul tof.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb paradontitis, waarvoor ik volgende week weer een behandeling krijg
Willem heb ik voor ¤1,8 miljoen verkocht aan Vitesse. Kon het niet aanzien dat hij weg zat te rotten op de bank. Gibbs is best aan de prijs en speelt bij Arsenal.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je Willem Janssen nog? Die is fantastisch op AMC
Ook een goeie VL om in de gaten te houden: Kieran Gibbs. Oh, en er was nog zo'n Schot die het altijd goed deed bij mij... eentje van de Rangers of ex-Rangers, even zien of ik aan z'n naam kan komen... die kerel kan overal op het middenveld (behalve VMC) en 50% spits spelen, ideale stand-in
Deze vent bedoelde ik:quote:Op donderdag 17 april 2014 15:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Willem heb ik voor ¤1,8 miljoen verkocht aan Vitesse. Kon het niet aanzien dat hij weg zat te rotten op de bank. Gibbs is best aan de prijs en speelt bij Arsenal.
Neequote:Op donderdag 17 april 2014 15:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is niet zo heul tof.![]()
Nieuwe vulling staat hier voor over 2 weken ook in de agenda!En dan ben ik weer helemaal spik en span!
quote:Op donderdag 17 april 2014 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NeeWeek geleden de eerste behandeling gehad.. Niet fijn. Echt niet fijn.
ik kan er absoluut niet tegen als ze met allerlei apparatuur in mijn mond gaan zitten en dan ook bijna de hele hand in mijn mond stoppen.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NeeWeek geleden de eerste behandeling gehad.. Niet fijn. Echt niet fijn.
Dus eh... je ging bijna nekken omdat je twee tieten tegen je gezicht had hangen?quote:Op donderdag 17 april 2014 16:20 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
ik kan er absoluut niet tegen als ze met allerlei apparatuur in mijn mond gaan zitten en dan ook bijna de hele hand in mijn mond stoppen.
gelukkig nog maar een paar keer een gaatje gehad.
maar alle keren lukte het niet echt om normaal door de neus te ademen.
en kreeg ook kokhals neigingen, omdat ik niet goed kon slikken enzo.
1 keer kwam het denk ik omdat de tandarts achter me stond en over de stoel hing en ik 2 flinke bloemkolen op mijn schouders of bijna in mijn gezicht had liggen.![]()
Maar dat wroeten in mijn mond kan ik gewoon niet tegen.
quote:Op donderdag 17 april 2014 16:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus eh... je ging bijna nekken omdat je twee tieten tegen je gezicht had hangen?
I have bad news for you, sonny-boy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |