Ligt het aan mij of is de orkestband anders dan anders?quote:Op maandag 14 april 2014 09:16 schreef ato het volgende:
Mooi filmpje Grazz, ik hoor van diverse landen dat zij in previews en bij ESH experts goed vallen of zeker een outsider zijn.
Ik begin weer positief te worden. Over 2 weken de rehearsals en dan kunnen wij een inschatting maken.
Haha! Goede morgonquote:Op maandag 14 april 2014 12:40 schreef Jif het volgende:
haha shit never mind, er staat nog een andere gitarist op het podium
Ik vrees met je mee.quote:Op maandag 14 april 2014 18:33 schreef Elfletterig het volgende:
Misschien zit ik er heel erg naast, maar ik zie het echt niks worden. Ik denk dat zo'n 70-80 procent van Europa überhaupt niet zit te wachten op een Amerikaans klinkend countryliedje. Alles oostelijk van de lijn Duitsland / Italië hoort veel liever dat Balkan-gejengel.
En wat er nog bij komt, is dat het nummer do-de-lijk saai is. Het begint, er gebeurt drie minuten nagenoeg niks en dan is het afgelopen. Dat nummer van Anouk vorig jaar had echt iets, het nummer van dit jaar is veel te generiek en bleek.
Dit nummer kun je volgens mij ook niet anders ten gehore brengen. Het is saai en duidelijk iets waar Ilse een natte slip van krijgt en Waylon is blij dat hij mee mag doen. Haar meest recente solowerk heeft wél internationale allure, maar het moest toch weer dat countrygeneuzel zijn. Past niet bij Waylon, en ook niet bij het ESF.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:07 schreef Greys het volgende:
Als er een aantal andere optredens live flink tegenvalt in de eerste semi en Ilse en Waylon zetten live een topoptreden neer, dan zou het idd nog nét kunnen.
Maar ik ben bang dat het 'ogen dicht en mompelen' wordt.
Och, nee joh, dit wordt echt een laatste plaats, hoor.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:23 schreef CommanderKeen het volgende:
Als ze een goed optreden neerzetten, waarbij de chemie tussen Ilse en Waylon van het scherm spat, dan schrapen we nog wel een negende plekje in de halve finale binnen. Maar ik ben bang dat het plekje numero 12 of iets dergelijks wordt.
Eén na laatste in de semi, denk ik....quote:Op woensdag 16 april 2014 15:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och, nee joh, dit wordt echt een laatste plaats, hoor.
Laat ik nou ook net dát nummer ideaal vinden voor het songfestival. En het had gekund want het is na 1 september vorig jaar uitgebracht. Ook 'Love you more' en 'Oceaan' waren hele goede geschikte nummers geweest. Volgend jaar Racoon sturen dusquote:Op woensdag 16 april 2014 16:59 schreef Greys het volgende:
Ik hoorde net Shoes of Lightning van Racoon op de radio.
Goddomme, waarom gaan DIE niet een keer met zo'n nummer?
Nah, als ik moet gokken dan ergens tussen plek 8 en 12. Dus net niet of net wel kwalificatie.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Eén na laatste in de semi, denk ik....
Portugal is echt afgrijselijk
Daar zit ik ook mee in m'n hoofd. Het wordt een grensgevalletje.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:01 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Nah, als ik moet gokken dan ergens tussen plek 8 en 12. Dus net niet of net wel kwalificatie.
Laten we dan maar voor 10e plek gaan. 11e is te sneuquote:Op woensdag 16 april 2014 19:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Daar zit ik ook mee in m'n hoofd. Het wordt een grensgevalletje.
Echt veel slechtere liedjes die in aanmerking komen voor kwalificatie zijn er ook weer niet. Hoewel er ongetwijfeld iets als Moldavië doorheen zal glippen.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:15 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Laten we dan maar voor 10e plek gaan. 11e is te sneuEn dan krijg je weer dat geneuzel over liedjes die zoveel slechter waren en zich toch gekwalificeerd hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |