Soms ook als ik bijna slaap, dan kan ik toch ineens een vlaag van misselijkheid krijgen..
't duurt maar een minuutje of zo, maar ik vroeg me af of anderen dit ook wel eens hebben..
quote:Yep ik ook... maar ik zal wel moeten als ik s'nachts om 1 uur ga slapen (online-spelletjes
Op maandag 14 oktober 2002 13:38 schreef ikke_ook het volgende:
Als ik overdag ff een uurtje of een paar uurtjes slaap, dan word ik echt superbrak wakker, en dan ben ik dus ook echt wel misselijk.
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 13:40 schreef DJKoster het volgende:[..]
Yep ik ook... maar ik zal wel moeten als ik s'nachts om 1 uur ga slapen (online-spelletjes
) en de volgende ochtend om 5 uur moet kranten-wandelen
's ochtends heb ik dat niet zo sterk, als ik 's nachts maar een paar uurtjes slaap voel ik me niet zo misselijk als wanneer ik overdag ga slapen.
quote:Ik bedoelde eigenlijk ook overdag... want na mijn krantenwijk duik ik er soms nog een paar uurtjes in.. (soms ga ik dan wel 3 x slapen op 1 dag
Op maandag 14 oktober 2002 13:41 schreef ikke_ook het volgende:[..]
's ochtends heb ik dat niet zo sterk, als ik 's nachts maar een paar uurtjes slaap voel ik me niet zo misselijk als wanneer ik overdag ga slapen.
Martin
quote:Ahhh... je bent zwanger
Op maandag 14 oktober 2002 13:50 schreef AEJT het volgende:
Ik ben altijd misselijk als ik wakker wordt... gaat na een uur of zo pas over
Maar als ik echt tegen mijn slaap moet vechten, bijvoorbeeld tijdens mijn nachtdienst rond de klok van 4 uur,dan wordt ik juist wel misselijk.....Dit gaat meestal pas over als ik ga slapen........
quote:Met zo'n misselijkheid krijg ik geen 2 kannen weg
Op maandag 14 oktober 2002 13:51 schreef kastanova het volgende:
Ik heb weleens dat het net lijkt of ik aan het trippen ben, ik zie allemaal verschillende kleuren en lig echt overal helemaal dubbel om...
Het effect wordt versterkt als je echt onwijs moe bent en lichamelijk slaapt nodig hebt en je dan 2 kannen koffie opdrinktMartin
quote:FF de tandjes op elkaar jochie, (sowieso wel handig i.v.m. het filteren van de harde stukken
Op maandag 14 oktober 2002 17:04 schreef dolle_hond het volgende:[..]
Met zo'n misselijkheid krijg ik geen 2 kannen weg
![]()
Martin
quote:LOL
Op maandag 14 oktober 2002 17:49 schreef kastanova het volgende:[..]
FF de tandjes op elkaar jochie, (sowieso wel handig i.v.m. het filteren van de harde stukken
) des te groter is de trip namelijk
Martin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |