Waarom?quote:Op maandag 14 april 2014 00:12 schreef Baconbus het volgende:
Welkom in de SC
[ afbeelding ]
All your base are belong to us.[ afbeelding ]
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
quote:Op maandag 14 april 2014 00:12 schreef Baconbus het volgende:
Welkom in de SC
[ afbeelding ]
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Je maakt je niet populairquote:Op maandag 14 april 2014 00:12 schreef Baconbus het volgende:
Welkom in de SC
[ afbeelding ]
Ik ben vet lief. Groupshug in de SC?quote:Op maandag 14 april 2014 00:16 schreef Peunage het volgende:
Baconbus, doe niet zo vervelend tegen de Mausbaus. Of de Mausbaws.
Nee ik merk het, je bent een naar ventje maar ga je gangquote:Op maandag 14 april 2014 00:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daar hou ik me niet mee bezig. Maar bedankt voor de info.
Maar dat is toch voor homo's?quote:Op maandag 14 april 2014 00:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben vet lief. Groupshug in de SC?![]()
![]()
![]()
Ik had die Falcon Punch er nog wel voor je uitgehaald, maar tevergeefs.quote:Op maandag 14 april 2014 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik merk het, je bent een naar ventje maar ga je gang
Partyboi, je weet toch.quote:Op maandag 14 april 2014 00:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zo, lekkere binnenkomer. Ook goed op feestjes.![]()
Waarom is dat bullshit? Iedere homo wil aan je pielemuis zitten? Of bedoel je dat ze het niet menen?quote:Op maandag 14 april 2014 00:20 schreef Peunage het volgende:
[..]
Partyboi, je weet toch.
"as long as they don't touch" is toch ook gewoon bullshit.
Weet ik niet.quote:Op maandag 14 april 2014 00:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Waarom is dat bullshit? Iedere homo wil aan je pielemuis zitten? Of bedoel je dat ze het niet menen?
WAT DOE JE NOU STOER JONGUH HOU ME TEGUHquote:Op maandag 14 april 2014 00:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus je zegt iets, maar je weet niet wat je ermee bedoelt. Seems legit.
quote:Op maandag 14 april 2014 00:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
WAT DOE JE NOU STOER JONGUH HOU ME TEGUH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |