Je overleeft het.quote:Op maandag 14 april 2014 20:55 schreef mootie het volgende:
Zometeen ga ik haar uitgebreid ondervragen. Stiekem ben ik gewoon echt benieuwd wie ze leuk vindt.![]()
Het is al begonnen heur. Doe je even iets anders aan voor het eten? (Nee, All Stars, jeans en t-shirt zijn prima) Even een beetje bruin op je gezicht doen! (Heb ik heul niet bij me)
quote:
Met hoeveel mummies ben je dan???quote:Op maandag 14 april 2014 21:02 schreef mootie het volgende:
Ik voel me wel nuttig. Zeker al 6 mobieltjes en tablets aan de wifi gehangen voor al die mummies.
quote:Op maandag 14 april 2014 21:08 schreef Copycat het volgende:
En nu ga ik even een filmpje kijken.
Eens zien of Ripper Street wat is.
Als ik bruin van mijn moeder op doe ben ik een negerquote:Op maandag 14 april 2014 20:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Zometeen ga ik haar uitgebreid ondervragen. Stiekem ben ik gewoon echt benieuwd wie ze leuk vindt.![]()
Het is al begonnen heur. Doe je even iets anders aan voor het eten? (Nee, All Stars, jeans en t-shirt zijn prima) Even een beetje bruin op je gezicht doen! (Heb ik heul niet bij me)
Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 14 april 2014 20:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb nog nooit een kloon aangemaakt,en volgensmij ben ik de enige met een viercijferige User-ID hiern ik val zelfs onder het groupje users die in Oldbies Only mogen komen.
En bedankt! Nou krijg ik dat nummer niet meer uit mijn hoofdquote:
Ik heb wel een nummer om dat nummer uit je hoofd te krijgen hoor.quote:Op maandag 14 april 2014 21:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
En bedankt! Nou krijg ik dat nummer niet meer uit mijn hoofd
met 3 cijfers???quote:Op maandag 14 april 2014 21:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb wel een nummer om dat nummer uit je hoofd te krijgen hoor.
Dat is mijn ringtonequote:Op maandag 14 april 2014 21:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
4 lettergrepen, en het blijft de rest van de week in je hoofd zitten.
Ik voel de liefdequote:Op maandag 14 april 2014 21:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet! Jullie 2 zijn MEANT TO BE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |