Te veel zon is niet goed voor jequote:
Lurken.quote:
Uhuh. Ze zien me aankomen hier.quote:Op maandag 14 april 2014 20:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar jij bent mod, je moet de discussie sturen oid
Oud.quote:Op maandag 14 april 2014 20:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik hoorde via via da jij een 3 cijferig userid hebt, hoe voelt zoiets nou?
VIquote:Op maandag 14 april 2014 20:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Oud.![]()
Nu ga ik VI kijken weer in de lurkstand.
Energieverspilling.quote:Op maandag 14 april 2014 20:41 schreef Soury het volgende:
Zet ik de tv aan voor Utopia. Is het al half negen
Wtfquote:Op maandag 14 april 2014 19:04 schreef Smootzig het volgende:
[..]
Met m'n moeder in de Witte Bergen om ze een lesje te leren![]()
Zitten ze hier helemaal niet. Helemaal klaar mee, met jullie allemaal, teringlijers. Jullie in de cos draaien Utopia de nek om. Fuck jullie![]()
Is al weer uitquote:
Ich bin in Hamburg, mit Mummies.quote:Op maandag 14 april 2014 20:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
La Place in laren zit nog dichter bij AZC Crailo dan de Witte Bergen.
quote:
Geen streams?quote:Op maandag 14 april 2014 20:46 schreef mootie het volgende:
Cc, ineens voel ik je! Mijn moeder kijkt ook Utopia, op tv.
Dat lukt haar echt niet! Ze vindt Billy stom.quote:Op maandag 14 april 2014 20:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen streams?
Mijn moeder streamt zich suf.
Mijn moeder heeft na haar jeugdzonde Billy volledig uitgekotst. En Ruud ook. Ze vindt Emil leuk. En Nicoline steeds stommer worden.quote:Op maandag 14 april 2014 20:48 schreef mootie het volgende:
Dat lukt haar echt niet! Ze vindt Billy stom.
Zometeen ga ik haar uitgebreid ondervragen. Stiekem ben ik gewoon echt benieuwd wie ze leuk vindt.quote:Op maandag 14 april 2014 20:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft na haar jeugdzonde Billy volledig uitgekotst. En Ruud ook. Ze vindt Emil leuk. En Nicoline steeds stommer worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |