hahahahah met je moeder in Hamburg?quote:Op maandag 14 april 2014 17:42 schreef mootie het volgende:
Fuckingtyfusteringhotelzonderwifiopdekamer.
Tong80 heeft z'n eigen smileyquote:Op maandag 14 april 2014 18:51 schreef Joezi het volgende:
Zijn er nog meer verborgen smiley's op fok? [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
Cadeautje voor z'n 500.000e post, volgens mij.quote:Op maandag 14 april 2014 18:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
okay zelfs, met lettercode dushoe krijgt ie dat dan voor elkaar
lol wat een legendequote:Op maandag 14 april 2014 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Cadeautje voor z'n 500.000e post, volgens mij.
Met m'n moeder in de Witte Bergen om ze een lesje te lerenquote:Op maandag 14 april 2014 17:42 schreef mootie het volgende:
Ahhh, sterktequote:Op maandag 14 april 2014 17:42 schreef mootie het volgende:
Waar heb je het over? je zit in van der valk met je moeder? wie zitten er niet?quote:Op maandag 14 april 2014 19:04 schreef Smootzig het volgende:
[..]
Met m'n moeder in de Witte Bergen om ze een lesje te leren![]()
Zitten ze hier helemaal niet. Helemaal klaar mee, met jullie allemaal, teringlijers. Jullie in de cos draaien Utopia de nek om. Fuck jullie![]()
Grappigquote:Op maandag 14 april 2014 19:04 schreef Smootzig het volgende:
[..]
Met m'n moeder in de Witte Bergen om ze een lesje te leren![]()
Zitten ze hier helemaal niet. Helemaal klaar mee, met jullie allemaal, teringlijers. Jullie in de cos draaien Utopia de nek om. Fuck jullie![]()
jaaa dat zijn images! zo kun je alles wel doen, ik zocht verborgen fok smileys! dze nog gevonden :quote:Op maandag 14 april 2014 19:08 schreef Inodder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 19:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
jaaa dat zijn images! zo kun je alles wel doen, ik zocht verborgen fok smileys! dze nog gevonden :![]()
14 april 2014quote:
mootie is ontspoord?quote:Op maandag 14 april 2014 19:07 schreef Smootzig het volgende:
Bek houden, softie! De cos is om te cossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |