Ik ben lostquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
aaah heb je de blues? gaat ie wel?quote:
Gaat prima. Is meer een kwestie van eb en vloed.quote:
Ik kan gaan zeiken dat mijn haar niet goed zat, ik doe het niet; prima dag! En jij, ouwe spekkoper?quote:
Ik vond het een prima dagje, maar mijn haar zat vandaag niet goed. En dat meen ik oprecht.quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kan gaan zeiken dat mijn haar niet goed zat, ik doe het niet; prima dag! En jij, ouwe spekkoper?
Mijn interesses variëren, momenteel (Nederlandse) misdaad, maar dan om te lezen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 02:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee, soort van compilatie. Extreem ontspannend, Muddy Waters.![]()
Wat vind jij leuk?
Wat lezen betreft ben ik meer van de afdeling filosofie.quote:Op dinsdag 15 april 2014 02:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn interesses variëren, momenteel (Nederlandse) misdaad, maar dan om te lezen.
Baantjer, daar heb ik mij nooit aan gewaagd.quote:Op dinsdag 15 april 2014 02:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat lezen betreft ben ik meer van de afdeling filosofie.
Maar wat jij leest, waar moet ik aan denken? Ik denk direct aan Baantjer etc, maar dat zal het wel niet zijn.![]()
Jammer. Heb je misschien een ander topic dan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 02:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Baantjer, daar heb ik mij nooit aan gewaagd.![]()
Waar je aan moet denken....
Ik vraag bedenktijd.![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |