Ja maar dit is karton weet niet of dat werktquote:Op zondag 13 april 2014 20:03 schreef LittleLady het volgende:
Ja dat weet ik wel, je kan bij zo'n verhuurbedrijf een tapijtverwijderaar huren, dan heb je het er zo uit, voor de hoekjes heb je een ander apperaatje, zit ook een blad op wat snel heen en weer gaat.
Bij mij zat het hele tapijt muurvast geplakt en hebben alles eraf gekregen
Jawel want hij snijd zich onder de laag door door middel van als het ware trillen, mijn vader waarschuwde me wel niet te dicht bij de radiatorbuizen te komen, die kun je er ook heel gemakkelijk mee door ' snijden' dat zelfde apperaatje hebben ze wel gehad bij tell sell of amazing discovery iets in die geest, ik was wel dolblij met het ding, de betonvloer is verder niet beschadigd of zoquote:Op zondag 13 april 2014 20:05 schreef hoas het volgende:
[..]
Ja maar dit is karton weet niet of dat werkt
Nee helaas niet, bij het verwijderen van de 'bovenvloer' (gespijkerd parket) en het verwijderen van een muurtje is de ondervloer op diverse plekken dusdanig beschadigd geraakt dat we m er helemaal uit moeten halen.quote:Op zondag 13 april 2014 19:58 schreef quo_ het volgende:
Ondervloer laten liggen is dat wellicht een optie?
quote:Op zondag 13 april 2014 20:02 schreef hoas het volgende:
Je word er wel creatief van, ik denk nu ineens aan een behangstoom apparaat.
dit...overgieten met benzine en affikken.quote:Op zondag 13 april 2014 20:28 schreef De_Melkboer het volgende:
Haakse tol met staalborstel of wegbranden.
quote:Op zondag 13 april 2014 20:45 schreef awiebo het volgende:
[..]
dit...overgieten met benzine en affikken.
weinig lijmsoorten die bestand zijn tegen benzine hoorquote:Op woensdag 16 april 2014 22:10 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]Ik geloof niet dat ik je zou inhuren voor de klus
Goed dat het gelukt is!quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:29 schreef Scissor het volgende:
Het is de tapijtstripper geworden. Nog steeds bijna de hele dag bezig geweest om het goed schoon te krijgen maar anders hadden we er echt weken over gedaan. Wij werken namelijk allebei fulltime dus weinig tijd om te klussen.
Last van mn schouders dat die rotvloer eruit is! Bedankt voor alle tips!
Nou inderdaad! Had hierboven ergens ook al een reactie dat ik maar een dagje moest bikkelen. In een dagje bikkelen heb ik misschien 4 m2 schoon.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:35 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Goed dat het gelukt is!
Ik zit in 't zelfde bootje... mensen vragen altijd waarom ik al bijna 2,5 jaar bezig ben. Dat dus. Snappen ze niet.
daar heb ik tapijtlijm mee losgekregen iddquote:Op zondag 13 april 2014 20:02 schreef hoas het volgende:
Je word er wel creatief van, ik denk nu ineens aan een behangstoom apparaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop