De combinatie Econometrie en Theoretische Natuurkunde is héél sterk als ik bij CERN onderzoeker zou willen worden. Dat lijkt me wel mooi!quote:Op zondag 13 april 2014 18:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je wil dus sowieso niets met "onderzoeken" doen?
Nice.quote:Op zondag 13 april 2014 18:43 schreef Novermars het volgende:
[..]
De combinatie Econometrie en Theoretische Natuurkunde is héél sterk als ik bij CERN onderzoeker zou willen worden. Dat lijkt me wel mooi!
Wageningen is sowieso een beetje raar, ja toch?quote:Op zondag 13 april 2014 18:45 schreef SiIk het volgende:
http://www.wageningenur.n(...)elatingBScVWOntf.htm
Bio is hier zelfs de enige studie waar je niet op kan komen met E&M/C&M. Onbegrijpelijk. Biotech bijv. lijkt me veel meer bèta. En nog wel een paar andere studies ook.
Gewoon lekker ouderwets en niet moeilijk doen.quote:Op zondag 13 april 2014 18:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wageningen is sowieso een beetje raar, ja toch?
Je woont in Delft en moet in Leiden zijn?quote:Op zondag 13 april 2014 18:55 schreef Rezania het volgende:
Wat een grafrooster volgende periode.Bijna iedere dag om half 7 mijn nest uit.
Andersom, woon net buiten Leiden. En Delft begint ook nog eens een kwartier vroeger dan Leiden.quote:Op zondag 13 april 2014 18:56 schreef themole het volgende:
[..]
Je woont in Delft en moet in Leiden zijn?
Waarom studeer je in Delft als je in Leiden woont?quote:Op zondag 13 april 2014 18:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Andersom, woon net buiten Leiden. En Delft begint ook nog eens een kwartier vroeger dan Leiden.
Dat is naar, daarom kamer zoeken in Delft.quote:Op zondag 13 april 2014 18:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Andersom, woon net buiten Leiden. En Delft begint ook nog eens een kwartier vroeger dan Leiden.
Kan je daar niet zelf ongeveer 101 goede redenen voor verzinnen. Of even terughalen wat ie al tig keer heeft gezegd?quote:Op zondag 13 april 2014 18:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom studeer je in Delft als je in Leiden woont?
Omdat de studie in Leiden en Delft is.quote:Op zondag 13 april 2014 18:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom studeer je in Delft als je in Leiden woont?
Meh, Delft trekt me niet, en reizen moet ik toch wel.quote:Op zondag 13 april 2014 18:58 schreef themole het volgende:
[..]
Dat is naar, daarom kamer zoeken in Delft.
Ben nog steeds een student ja.quote:
Rustig maar.quote:Op zondag 13 april 2014 19:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Kan je daar niet zelf ongeveer 101 goede redenen voor verzinnen. Of even terughalen wat ie al tig keer heeft gezegd?
Sowieso man, nfi, maar met sommige van je opmerkingen vraag ik me echt af hoe je ooit gaat studeren straks. Maar misschien ben je gewoon nog een beetje wereldvreemd.
Ik sta van maandag tm vrijdag tussen kwart voor zeven en zeven uur op en vind dat ook behoorlijk vroegquote:
Tja, het hangt er ook vanaf wat je gewent bent natuurlijk.quote:Op zondag 13 april 2014 19:01 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Ik sta van maandag tm vrijdag tussen kwart voor zeven en zeven uur op en vind dat ook behoorlijk vroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |