Ze zijn vaak een non-conformist, iemand als Maarten van Rossem.quote:Op zondag 9 november 2014 10:52 schreef Twiitch het volgende:
Mensen die enkel zwart dragen zijn raar. Je eet toch ook niet alleen maar brood.
Nou ja, moet iedereen zelf weten natuurlijk. Ik vind het bijzonder saai.quote:Op zondag 9 november 2014 13:28 schreef Apostrof het volgende:
De laatste jaren is volledig zwart echt niet meer emo hoor. Sterker nog, "monochrome" is definitief een stijl die nu al een tijd in is.
Oh, zo eentje! Nee, niet van buiten iig.quote:Op zondag 9 november 2014 13:18 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ben jij zo'n emo dan?
[ afbeelding ]
High fashion!
Alles is monotoon aan die vent.quote:Op zondag 9 november 2014 13:22 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ze zijn vaak een non-conformist, iemand als Maarten van Rossem.
Sommige mensen hebben wel wat beters te doen dan te beslissen wat ze aan doenquote:Op zondag 9 november 2014 09:40 schreef Gray het volgende:
[..]
Met een enkele kleur kleding moet je meer aandacht aan texturen besteden en daar is niets saai aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat is jouw excuus?quote:Op zondag 9 november 2014 16:22 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben wel wat beters te doen dan te beslissen wat ze aan doen![]()
quote:Ah, dat dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon geen gevoel voor mode hebbenquote:Op zondag 9 november 2014 16:27 schreef Gray het volgende:
[..]
Maar wat is jouw excuus?
[..]
Ah, dat dus.
Jij hipster jij.quote:Op zondag 9 november 2014 16:30 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Gewoon geen gevoel voor mode hebben
Al verbetert het wel naarmate ik er minder om geef, had gisteren rode Puma's aan, een skinny low jeans en een zwart shirt met een sjaal die al 35 jaar oud was en ik kreeg echt veel complimenten.
Insgelijks hoor, maar jij bent de echte hipster hier.quote:Op zondag 9 november 2014 16:35 schreef Gray het volgende:
[..]
Jij hipster jij.
Jij kleedt je echt wel leuk hoor.![]()
![]()
Een echte hipster zou zichzelf nooit hipster noemen.quote:Op zondag 9 november 2014 16:42 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Insgelijks hoor, maar jij bent de echte hipster hier.
Alleen de conscious collectie uiteraard.quote:Op zondag 9 november 2014 16:44 schreef Gray het volgende:
[..]
Een echte hipster zou zichzelf nooit hipster noemen.![]()
Of H&M dragen, bij de weg.
Dat zou misschien nog net door de vintage beugel kunnen.quote:Op zondag 9 november 2014 16:46 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Alleen de conscious collectie uiteraard.
Volgens jou ja... nuff said.quote:Op zondag 9 november 2014 12:45 schreef Mandarijntjes het volgende:
Echt niet, ik heb hele leuke sportlegging en ik lijk er (volgens mijjj) niet dik en lomp in!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |