Is niet zo gezond dit, ga even langs de huisarts..quote:Op zondag 13 april 2014 13:19 schreef mapima het volgende:
Ik ben verdorrie al ruim een maand ongesteld. Het begon met eerst snachts doorlekken rn dus elke ochtend met koud water onderbroeken wassen.
Op een gegeven moment kon ik zonder tampon slapen en overdag met 1x vervangen want hygiene een tampon dragen.
Sinds vorige week is de bloeding weer heviger en moet ik snachts weer een tampon dragen. En overdag meerdere keren verwisselen.
het verwelende is vooral dat hdt never ophoudt en ik weer wil genietem van de ongesteldloze life
Wat is dit.
1. als ik even probeer zonder tampon rond te lopen merk ik hoe chill zonder tampon is en dat met tampon ik te gewend ben aan dat touwtje
2. ik moet steeds tampon verwisselen
3. ik moet geld uitgeven aan tampons
4. ik moet letten op dat ik genoeg tampons in mijn huis heb en in mn tas
5. ik ben steeds bang dat ik onverwacgt ineens leeg ga lekken en dat ik dan perongeluk doorlek
6. wekenlang ongesteld zonder uitzicht op einde is klachtwaardig
nee op de eerste dag van de menstruatiequote:Op zondag 13 april 2014 13:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dus je was 3 weken aan het bloeden en met de pil begonnen en nu na 3 weken bloedt je nog steeds continue? Terwijl het eerst 'gewoon' was? Zou wel even vragen om een kuurtje om tijdelijk te laten stoppen.
jawel maar sindsdien bloed ik nonstopquote:Op zondag 13 april 2014 14:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ze is niet aan de pil terwijl die al haar issues had kunnen voorkomen.![]()
je sais ik bedoelde ook dat touwtjequote:Op zondag 13 april 2014 16:39 schreef pepper_961 het volgende:
Als je voelt dat een tampon niet lekker zit dan zit ie niet diep genoeg. Goed diep ingebrachte tampon voel je niet zitten namelijk.
Kan, maar kan ook na het inbrengen. Als je niet enorme lappen hebt hangen moet dat blindelings kunnen als je het touwtje op spanning houdt.quote:Op zondag 13 april 2014 16:50 schreef mapima het volgende:
[..]
voordat je de tampon indoet bedoel je?
maar dan voel je een prop zitten lijkt mijquote:Op zondag 13 april 2014 16:57 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Touwtje kun je er ook een beetje bij infrotten toch?
Een prop!? Zitten er aan jouw tampons scheepskabels?!quote:Op zondag 13 april 2014 17:04 schreef mapima het volgende:
[..]
maar dan voel je een prop zitten lijkt mij
en hoe krijg je de tampon er dan makkelijk uit
Ik kan zien dat jij dit topic waardeert.quote:
quote:Op zondag 13 april 2014 17:51 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Ik kan zien dat jij dit topic waardeert.
Speciaal een gedicht voor jou, nee echt niet verkeerd.
Elke maand een kut vol bloed.
Nee dat is niet verkeerd, dat is juist goed.
Slijm en slierten stromen in mijn slip.
Ook hele brokken en klonten zorgen voor een kleurrijke dip.
Het stroomt en golft tot aan mijn lies.
Maar jij stoere rakker vindt dat niet vies!
Ik sluit af met een rijmpje van een beroemd Amerikaans poëet.
Hij maakt gedichten als deze bij de vleet!
To finger paint is not a sin
I put my middle finger in
Your monthly blood is what I win
I'm in your house now let me spin!
Het kan altijd erger:quote:Op zondag 13 april 2014 19:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je zou mischien wel de eerste zijn van fok die dat doet en beroemd word
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |