Ik deel dit vermoeden.quote:Op zondag 13 april 2014 10:51 schreef CherryOnTop het volgende:
Zoek je naar de beste manier om je ex terug te krijgen ofzo?
Hier ook niet, uiteindelijk kom je er toch weer achter dat het inderdaad je ex was om een redenquote:Op zondag 13 april 2014 10:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik deel dit vermoeden.
Geen succesverhalen hier.
Ik ben gewoon benieuwd hoe anderen dat aangepakt hebben.quote:Op zondag 13 april 2014 10:51 schreef CherryOnTop het volgende:
Zoek je naar de beste manier om je ex terug te krijgen ofzo?
Het gaat niet om vertrouwen, niemand heeft gecheat.quote:Op zondag 13 april 2014 10:50 schreef TheMercenary976 het volgende:
Nah ik geloof er niet in. Zeker als het vertrouwen kapot is kun je zo iemand beter uit je leven bannen. Once a cheater always a cheater.
Zij blijft wel proberen maar ik negeer alles.
Als het zo goed was was er ook niks tussen jullie in kunnen komen denk ik dan maar....
Ok, maar is niet alleen al de relatie beeindigen een vorm van geen vertrouwen meer?quote:Op zondag 13 april 2014 10:59 schreef gezamelijk het volgende:
Het gaat niet om vertrouwen, niemand heeft gecheat.
Is TS jouw ex?quote:Op zondag 13 april 2014 11:06 schreef SaYszz het volgende:
Er is echt no way dat ik een ex terug neem het is niet zomaar uit.
Hij schijnt het nogsteeds niet helemaal te begrijpen en na 2 jaar nog hoop te hebben.
Het werkt gewoon niet.
Nou TS: Zo denken vrouwen dusquote:Op zondag 13 april 2014 11:09 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Oh haha neee zo bedoelde ik het niet haha ha
Wauw! Echt helemaal geen contact tijdens die 4 maanden? Ook niet kleine berichtjes op Whatsapp/FB?quote:Op zondag 13 april 2014 11:18 schreef Skv het volgende:
4 maanden geen contact (helemaal niet) en er allebei van overtuigd dat het toch niks meer zou worden. Toen ben ik aan de andere kant van het land gaan wonen. En dan weer eens afspreken. En nog eens.. En nu wonen we weer samen
Gefeliciteerdquote:Op zondag 13 april 2014 11:21 schreef Jandirk het volgende:
Relatie uit na een jaar. Na 4 maanden weer aan. Na een jaar uit. Na een half jaar weer aan. Nu na 5 jaar verloofd en dit jaar trouwen. Het begin was een knipperlichtrelatie, maar goed we waren toen ook 16.
quote:Op zondag 13 april 2014 11:15 schreef FF_Serieus het volgende:
Ik heb een cursus spelling gevolgd en daarna was het weer als vanouds!
quote:Op zondag 13 april 2014 11:15 schreef FF_Serieus het volgende:
Ik heb een cursus spelling gevolgd en daarna was het weer als vanouds!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |