quote:Op zondag 13 april 2014 10:05 schreef Tja..1986 het volgende:
Ze komt gewoon andere mannen tegen die ze wil neuken. Vrouwen lijken best veel op mannen.
Hypocriete vrouwen ookquote:Op zondag 13 april 2014 10:05 schreef Tja..1986 het volgende:
Ze komt gewoon andere mannen tegen die ze wil neuken. Vrouwen lijken best veel op mannen.
Schoolrelaties zijn ook weinig waard.quote:Op zondag 13 april 2014 10:02 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
Zojuist maakte ik een situatie mee, die ik tot nu toe alleen nog maar op het Fok! forum voorbij heb zien komen. Regelmatig openen jongens/mannen met liefdesverdriet hier topics over het feit dat hun vriendin het heeft uitgemaakt, omdat ze beiden zijn gaan studeren. Het motief: Zij wilde meer vrijheid tijdens hun studententijd en twijfelde of ze wel bij elkaar passen.
Zoals gezegd, maakte ik deze situatie gister van dichtbij mee. Een 'maat' van mij (alhoewel ik hem nog maar zelden zie) had al ruim drie/vier jaar een relatie. Zij was gaan studeren in een andere stad en hij in zijn eigen stad. Ze leken heel gelukkig met elkaar en ik verwachtte dat ze de studententijd wel door zouden komen. Een relatiestatus update op Facebook () bewees echter het tegendeel. Het was uit, zomaar opeens. Toen ik hem vroeg wat de reden was kreeg ik 'de reden' te horen die ook zo vaak op het Fok! forum wordt vermeld. Mevrouw wilde meer vrijheid, wilde zich niet binden tijdens haar studententijd enz. Deze situatie(s) verbazen met enigszins en ik vraag me af of de relatie dan wel ooit veel waard is geweest.
Had zij tijdens haar middelbare schooltijd alleen een relatie uit verveling? Of is haar 'studentenleven' zo overweldigend dat haar 'serieuze' relatie toch minder belangrijk werd?.
Als het laatste het geval is, wat o wat gebeurt er dan in het studentenleven waardoor je 'serieuze' relatie en gevoelens voor de ander ineens verdwijnen?. Stijgt de behoefte om een ander te neuken dan plotseling zo erg? Want dit gebeurt heel vaak.
quote:Op zondag 13 april 2014 10:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Schoolrelaties zijn ook weinig waard.
Sommige vrouwen kunnen daarbij heel berekenend zijn: de relatie stelde inderdaad niet zoveel voor (gewoon voor de heb en seks) dus dan is de beslissing in de studententijd snel gemaaktOf ze vinden dat een vriendje uit de schoolperiode niet bij een cosmopoliet past en dus een vriendje uit de collegebanken wel (lekker gaan met de praeses van de roeiclub, dan pas ben je als vrouw echt wat
)...
Achja, allemaal beslissingen van een jong meisje die denkt alles van de wereld al te weten. Uiteindelijk gaan er nog 3 vriendjes voorbij en niet zelden gaat men na het afstuderen terug naar het kutdorp waar ze vandaan komen en trouwen ze alsnog hun schoolvriend
Dat dus.quote:Op zondag 13 april 2014 12:43 schreef Re het volgende:
het hoort allemaal bij het proces van volwassen worden, relaties uit je tienerjaren houden zelden stand ook al denk je je soulmate gevonden te hebben, such is reality
Ervaring mee?quote:Op zondag 13 april 2014 10:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Schoolrelaties zijn ook weinig waard.
Sommige vrouwen kunnen daarbij heel berekenend zijn: de relatie stelde inderdaad niet zoveel voor (gewoon voor de heb en seks) dus dan is de beslissing in de studententijd snel gemaaktOf ze vinden dat een vriendje uit de schoolperiode niet bij een cosmopoliet past en dus een vriendje uit de collegebanken wel (lekker gaan met de praeses van de roeiclub, dan pas ben je als vrouw echt wat
)...
Achja, allemaal beslissingen van een jong meisje die denkt alles van de wereld al te weten. Uiteindelijk gaan er nog 3 vriendjes voorbij en niet zelden gaat men na het afstuderen terug naar het kutdorp waar ze vandaan komen en trouwen ze alsnog hun schoolvriend
Bij meiden op de studievereniging vroeger welquote:
quote:Op zondag 13 april 2014 15:09 schreef Godshand het volgende:
omdat het met hem nergens naar toe gaat. X de praeses, assessor is een man met toekomst
Jij ziet een kakker met een net truitje, een meisje ziet geld.quote:Op zondag 13 april 2014 17:31 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]![]()
Met alle respect, maar ik zie direct een enorme kakker met een net truitje voor me
Logisch wel toch? Ten opzichte van een gast die de hele week druk bezig is met mooie dingen doen steekt de gemiddelde bankhangende sjonnie vrij karig af.quote:Op zondag 13 april 2014 15:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Bij meiden op de studievereniging vroeger wel![]()
Als ik dan vroeg waarom ze met die bestuursjongen gingen nadat ze hadden verteld dat ze hun vriendje thuis hadden verlaten was het: omdat het met hem nergens naar toe gaat. X de praeses, assessor is een man met toekomst
Internationale Vrouwendag is al geweest, dus toen hebben we weer genoeg de vrouwen in het zonnetje gezetquote:Op zondag 13 april 2014 17:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jij ziet een kakker met een net truitje, een meisje ziet geld.
Hoeren zijn het, allemaal! Hoe durven ze te genieten van hun vrijheid.
waarom is elke vrouw nou zo sletterig zegquote:Op zondag 13 april 2014 10:02 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
Zojuist maakte ik een situatie mee, die ik tot nu toe alleen nog maar op het Fok! forum voorbij heb zien komen. Regelmatig openen jongens/mannen met liefdesverdriet hier topics over het feit dat hun vriendin het heeft uitgemaakt, omdat ze beiden zijn gaan studeren. Het motief: Zij wilde meer vrijheid tijdens hun studententijd en twijfelde of ze wel bij elkaar passen.
Zoals gezegd, maakte ik deze situatie gister van dichtbij mee. Een 'maat' van mij (alhoewel ik hem nog maar zelden zie) had al ruim drie/vier jaar een relatie. Zij was gaan studeren in een andere stad en hij in zijn eigen stad. Ze leken heel gelukkig met elkaar en ik verwachtte dat ze de studententijd wel door zouden komen. Een relatiestatus update op Facebook () bewees echter het tegendeel. Het was uit, zomaar opeens. Toen ik hem vroeg wat de reden was kreeg ik 'de reden' te horen die ook zo vaak op het Fok! forum wordt vermeld. Mevrouw wilde meer vrijheid, wilde zich niet binden tijdens haar studententijd enz. Deze situatie(s) verbazen met enigszins en ik vraag me af of de relatie dan wel ooit veel waard is geweest.
Had zij tijdens haar middelbare schooltijd alleen een relatie uit verveling? Of is haar 'studentenleven' zo overweldigend dat haar 'serieuze' relatie toch minder belangrijk werd?.
Als het laatste het geval is, wat o wat gebeurt er dan in het studentenleven waardoor je 'serieuze' relatie en gevoelens voor de ander ineens verdwijnen?. Stijgt de behoefte om een ander te neuken dan plotseling zo erg? Want dit gebeurt heel vaak.
Dit eigenlijk.quote:Op zondag 13 april 2014 10:42 schreef StrawberrySwing het volgende:
Vrijheid is niet alleen buiten de deur neuken... wat je vaak ziet bij je studententijd is dat mensen voor het eerst zelfstandig worden en er een wereld voor ze open gaat. Ze denken dat ze de hele wereld aan kunnen en dat er zoveel mogelijkheden zijn dat ze amper kunnen kiezen. Het hebben van een relatie ontneemt een deel van die vrijheid, omdat je altijd enigszins rekening met iemand moet houden. Je wil vaak op twee plaatsen tegelijk zijn en dat werkt frustrerend. Tijdens de middelbare school periode ervaar je dit veel minder en zit je vast in een bepaald ritme. Vandaar dat veel relaties uit gaan. Daarnaast groeien mensen op deze leeftijd gewoon snel uit elkaar.
En die schoolvriendjes maar wachten zeker. Meh, geloof er niet zo in. Je ontwikkelt je als mens en je komt tijdens je studententijd en werktijd nog heel veel leuke mensen tegen. Schoolvriendjes worden dan wel vergeten lijkt me.quote:Op zondag 13 april 2014 10:48 schreef Godshand het volgende:
Uiteindelijk gaan er nog 3 vriendjes voorbij en niet zelden gaat men na het afstuderen terug naar het kutdorp waar ze vandaan komen en trouwen ze alsnog hun schoolvriend
Ik vind dit altijd zo'n arrogante uitdrukking..quote:Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Fierce. het volgende:
[..]
En die schoolvriendjes maar wachten zeker. Meh, geloof er niet zo in. Je ontwikkelt je als mens en je komt tijdens je studententijd en werktijd nog heel veel leuke mensen tegen. Schoolvriendjes worden dan wel vergeten lijkt me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |