Hier fluiten die eikels al.quote:Op zondag 13 april 2014 05:45 schreef Joezi het volgende:
pff denk telkens dat de vogels al fluiten, maar het is van de streamsduurt niet lang meer
lol nextlover ervaring hiero,.. wat een wanhopige vrouwen zijn er tochquote:Op zondag 13 april 2014 05:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Datingsite ervaringen doen het nou eenmaal goed in het weekend.
Dan ruil ik een oldskooltje terugquote:
lol denk dat we 5 jaar schelen, dit was ook basisschool voor mij, fuck konden we al verstaanquote:
mijn geboortedatum staat gewoon in mijn profiel hoorquote:Op zondag 13 april 2014 05:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol denk dat we 5 jaar schelen, dit was ook basisschool voor mij, fuck konden we al verstaan
lol okay dan schelen we 3 jaarquote:Op zondag 13 april 2014 05:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
mijn geboortedatum staat gewoon in mijn profiel hoor
Hou ook wel van oude shizzle, niet alleen rap.. muziek van NU en de laatste 10 jaar hou ik niet meer bij, raar is dat..quote:Op zondag 13 april 2014 05:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
en alles voor 87, heb ik pas later ontdekt.
Ik heb tegenwoordig geen tijd en geld om de muziek van tegenwoordig bij te houden.quote:Op zondag 13 april 2014 06:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hou ook wel van oude shizzle, niet alleen rap.. muziek van NU en de laatste 10 jaar hou ik niet meer bij, raar is dat..
hmm ja maar vroeger had je ook echte hitlijsten en MTV die nog gewoon constant clips draaide, YO MTV RAPS bijvoorbeeldquote:Op zondag 13 april 2014 06:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig geen tijd en geld om de muziek van tegenwoordig bij te houden.
roflol jij wintquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |