Niet vandaag?quote:Op zondag 13 april 2014 05:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik moet morgen nog klussen ook, en een verjaaardag.. ik haat verjaardagen
Birthdays was the worst daysquote:Op zondag 13 april 2014 05:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Jaja.. Ineens in de SC en meneer is ziek/ heeft een RLquote:Op zondag 13 april 2014 05:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 april 2014 05:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Birthdays was the worst days
Now we sip champagne when we thirst-aySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 april 2014 05:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Birthdays was the worst days
Now we sip champagne when we thirst-aylol nog even wachten op het champagne sippenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 flessen rosé.quote:Op zondag 13 april 2014 05:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
jij drinkt toch niet, jij bent anti drugs!
Dat is echt voor mijn tijd en interessergebied ;pquote:
quote:Op zondag 13 april 2014 05:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol erg oude synthesizer iets, zoiets als deze
Die komt uit 2003 oidquote:Op zondag 13 april 2014 05:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat is echt voor mijn tijd en interessergebied ;p
lol we schelen haast niks, heb jij geen NWA bandjes gehad?quote:Op zondag 13 april 2014 05:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat is echt voor mijn tijd en interessergebied ;p
NWA?quote:Op zondag 13 april 2014 05:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol we schelen haast niks, heb jij geen NWA bandjes gehad?
Je wil een bezem op je kale knar?quote:Op zondag 13 april 2014 05:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
oei, gelukkig geen agressieve dronk vandaag
quote:Op zondag 13 april 2014 05:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm ja dat was samen met ICE-T de bandjes die bij mij rondgingen op de basisschool
kaal? dikke bos haar hieroquote:Op zondag 13 april 2014 05:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je wil een bezem op je kale knar?
Ik ga slapen
Verder dan Kris Kros ging het hier niet...Daarna kwam move the housequote:Op zondag 13 april 2014 05:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm ja dat was samen met ICE-T de bandjes die bij mij rondgingen op de basisschool
kriss kross! broek achterstevoren! ook basisschool! u should know betta!quote:Op zondag 13 april 2014 05:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Verder dan Kris Kros ging het hier niet...Daarna kwam move the house
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |