Er staan nogal pittige boetes op 'uit de school klappen'.quote:Op zondag 13 april 2014 04:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm ja vond ik ook wel.. maar dronken klap je toch uit je slof dan?.. En dan met je piemeltje boven water... laat het dan wat mooier lijkenEn dat lekt dan sowieso een keer uit.. Jimmy lijkt van niks te weten
quote:Op zondag 13 april 2014 05:00 schreef Punkman het volgende:
Wie van jullie had dat gifje van dat jochie die zich zo goed vond achter de computer ?
hmmm contracten om echt jaren lang de mond te snoeren zijn niet te betalen, en in Nederland alleen voor bepaalde beroepsgroepen volgens mij. Daarnaast is er een klokkenluiders wet, die kritiek op misstanden zou moeten beschermen..quote:Op zondag 13 april 2014 05:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er staan nogal pittige boetes op 'uit de school klappen'.
Een ieder die ooit heeft meegedaan aan een RLS houdt zijn bek. Zo af en toe zie je hier iets voor de leuk opduiken, maar er komt niks zinnigs uit.
Ene Gert Jan uit BB, ik weet niet BB hoeveel, heeft het ooit geprobeerd, ook zijn mond werd gesnoerd.
quote:Op zondag 13 april 2014 05:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Bah, dat is gewoon bah...
[ afbeelding ]
Heb nog 1 voor je op gesnuffeld voor je:quote:Op zondag 13 april 2014 05:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Bah, dat is gewoon bah...
[ afbeelding ]
Dat is, och...quote:
Dan mag je je gaan inlezen, de bedragen zijn niet misselijk en zeker niet te doen voor een Jan Boerenlul die net zo werkloos is als voor hij aan het 'project' deelnamquote:Op zondag 13 april 2014 05:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmmm contracten om echt jaren lang de mond te snoeren zijn niet te betalen, en in Nederland alleen voor bepaalde beroepsgroepen volgens mij. Daarnaast is er een klokkenluiders wet, die misstanden zou moeten beschermen..
Ahh, trip down memory lane. The times they are a changin'.quote:Op zondag 13 april 2014 05:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
geen,afgezien van dat computer kid ook achter een fossiele machine zat.
Dan nog verloopt het na een aantal jaar toch? Zelfs de regering moet naar 50 jaar staatsgeheimen prijsgevenquote:Op zondag 13 april 2014 05:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan mag je je gaan inlezen, de bedragen zijn niet misselijk en zeker niet te doen voor een Jan Boerenlul die net zo werkloos is als voor hij aan het 'project' deelnam
Coolio, ik ga er ook vandoor.quote:Op zondag 13 april 2014 05:08 schreef Burner82 het volgende:
Boys.. het is 5 uur geweest, ik ga maar eens slapen.. sc was een leuke afleiding... maar ik het het gevoel dat het net echt werkt,,,
[ afbeelding ]
klok gaat een uur terug toch?quote:Op zondag 13 april 2014 05:08 schreef Burner82 het volgende:
Boys.. het is 5 uur geweest, ik ga maar eens slapen.. sc was een leuke afleiding... maar ik het gevoel dat het niet echt werkt,,,
[ afbeelding ]
uiteindelijk welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |