Dat ja, dus echt veel zin heeft zijn bijdrage hier ook niet. Niet dat ik zo nuttig ben, maar soit.quote:Op zondag 13 april 2014 04:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Huub probeert dom te houden, het schijnt aardig te lukken. 'Oh, Huub was here' .
Ik snap geen pepernoot van de structuur van FOK.quote:Op zondag 13 april 2014 04:39 schreef Joezi het volgende:
UTOPIA SC RULES FOK!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die wijsheid mag je dan weer houdenquote:Op zondag 13 april 2014 04:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet ouder, wel wijzer, het is 'dan ik'.
Ja en alles wat even kritisch leek in de COS is meteen in katzwijm, want 'Huub zegt dat het zo is'quote:Op zondag 13 april 2014 04:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
niks, DGK vond ik sowieso te triest, maar helaas is Utopia dat ook.. maar wel grappig dat ie ook echt gaat lobbyen in de COS
Het maakt dat ik mij niet eenzaam voel .quote:Op zondag 13 april 2014 04:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat ja, dus echt veel zin heeft zijn bijdrage hier ook niet. Niet dat ik zo nuttig ben, maar soit.
Zit ook in die richting.quote:Op zondag 13 april 2014 04:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb iets van 13 cd's... gekocht he, niet gedowndingest
Daar valt ook geen bal van te begrijpen, en dat zeg ik als een user met 5 jaar mod ervaring.quote:Op zondag 13 april 2014 04:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik snap geen pepernoot van de structuur van FOK.
Kritisch in de cos? was geoorloofd binnen de van te voren gestelde perkenquote:Op zondag 13 april 2014 04:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja en alles wat even kritisch leek in de COS is meteen in katzwijm, want 'Huub zegt dat het zo is'![]()
Mijn groenteboer verkoopt ook de lekkerste peren.
Het is gratis hoor en ik weet ook niet alles maar dat dan weer net wel.quote:
hmm ja maar twijfel ook echt nog steeds, sturing zeker, gescript ziet er heel anders uit meestal, of het zijn wel hele goede acteursquote:Op zondag 13 april 2014 04:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja en alles wat even kritisch leek in de COS is meteen in katzwijm, want 'Huub zegt dat het zo is'![]()
Mijn groenteboer verkoopt ook de lekkerste peren.
Ik vond het al een beetje raar, omdat ik normaal best snel ben met dat soort dingen, maar heel veel logica kan ik er niet in vinden. Dus blijf ik lekker in het Utopia stukje, en andere dingen google ik dan. Voel me net een digibeet hier soms.quote:Op zondag 13 april 2014 04:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daar valt ook geen bal van te begrijpen, en dat zeg ik als een user met 5 jaar mod ervaring.
Is deze dan weer triest, want deze heb ik wel eens gekaraooktquote:Op zondag 13 april 2014 04:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zit ook in die richting.
En ook allemaal gekocht en n iet gejat.
98 % van mijn muziek die ik heb zijn op de legale manier verkregen.
Betaald met bloed,zweet en tranen.
Maar omdat je er over begon:
Ik heb ooit op Texel eens een rel meegemaakt omdat een Duitser 'De Vlieger' wilde karaoken.quote:Op zondag 13 april 2014 04:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Is deze dan weer triest, want deze heb ik wel eens gekaraookt![]()
Populaire fora trekken rare mods aan.... Topchef-forum was lachen gieren brullen en compleet gesprekken houden in de gifs...(mods, redactie, users, alles door elkaar)quote:Op zondag 13 april 2014 04:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vond het al een beetje raar, omdat ik normaal best snel ben met dat soort dingen, maar heel veel logica kan ik er niet in vinden. Dus blijf ik lekker in het Utopia stukje, en andere dingen google ik dan. Voel me net een digibeet hier soms.
Zong er een vrouwelijk iemand met je mee of deed je het solo ?quote:Op zondag 13 april 2014 04:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat is sturing? Wat is script?quote:Op zondag 13 april 2014 04:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm ja maar twijfel ook echt nog steeds, sturing zeker, gescript ziet er heel anders uit meestal, of het zijn wel hele goede acteurs
Echt de slechtste plaat die hij ooit gemaakt heeft, maar wel de meest succesvolle...quote:Op zondag 13 april 2014 04:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee wel samen met een dame! die lage stem is best zuiver te houden als valszingerquote:Op zondag 13 april 2014 04:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zong er een vrouwelijk iemand met je mee of deed je het solo ?
lol dat kan ook echt nietquote:Op zondag 13 april 2014 04:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb ooit op Texel eens een rel meegemaakt omdat een Duitser 'De Vlieger' wilde karaoken.
Niet doen, niet anti-nick-cave doen...quote:Op zondag 13 april 2014 04:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee wel samen met een dame! die lage stem is best zuiver te houden als valszinger
Real Life Soaps zijn in zekere zin onrealistisch zodra de deelnemers dingen gaan doen die ze normaal gesproken laten zitten, niet?quote:Op zondag 13 april 2014 04:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat is sturing? Wat is script?
Neem een Ruud, het neukt, het kaart, het slaapt, dat is zijn Utopia.
Het pleegt grappen te maken waar niemand om lacht. Dat is een maand 'leuk'.
Die krijgt echt wel te horen 'als je hier langer wil blijven is er meer nodig'.
Dan is er al geen sprake meer van spontane acties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |