dat is kut dus, zat op dat schakel kanaal maar dat vind ik niks hoor, wil gewoon mijn eigen wedstrijd zienquote:
Kusje erop, is maar ff daarna ga ik weer weg uit de Scquote:Op zondag 13 april 2014 18:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sht.. voetballe, ik had het kunnen weten
Je hebt UPC?quote:Op zondag 13 april 2014 18:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is kut dus, zat op dat schakel kanaal maar dat vind ik niks hoor, wil gewoon mijn eigen wedstrijd zien
Pas maar op.. Straks loopt iedereen te zeiken over voetbal...quote:Op zondag 13 april 2014 18:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kusje erop, is maar ff daarna ga ik weer weg uit de Sc
KPN, 225 gewoon weer hele wedstrijd, 226 is schakel kanaalquote:
OKquote:Op zondag 13 april 2014 18:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
KPN, 225 gewoon weer hele wedstrijd, 226 is schakel kanaal
als we winnen en Feyenoord verliest dan is het feest, maar jij zegt die staan met 2-0 al voorquote:Op zondag 13 april 2014 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
OK
Maar nog een weekje wachten op dat ene punt
Ja klopt ... dus met max 10 min inc extra gaat het hem niet worden ...quote:Op zondag 13 april 2014 18:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als we winnen en Feyenoord verliest dan is het feest, maar jij zegt die staan met 2-0 al voor
quote:Op zondag 13 april 2014 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt ... dus met max 10 min inc extra gaat het hem niet worden ...
Ik rijst met kip en peultjes net op, gewoon in de rust, en aardbeien met slagroomquote:
Klinkt lekkerquote:Op zondag 13 april 2014 18:16 schreef chufi het volgende:
Bami met zelfgemaakte pikante saus met kip ... Straks
Heerlijk juist pittig, en zo vaag, als ik de griep heb wil ik alleen pittig etenquote:Op zondag 13 april 2014 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je van pikant houdt.. Gisteren brande ik mn bek ,,, Maar wel lekker
Stad in puinquote:
quote:Op zondag 13 april 2014 18:18 schreef Toverheks het volgende:
Ach, het kneusje wil ook mee doen in de COS, wat een trieste wijven heb je toch op FOK........
quote:Op zondag 13 april 2014 15:30 schreef Toverheks het volgende:
ROT OP kan ook wel vriendelijker lijkt mij, of verwijs je degene naar de SC maar om zo met users om te gaan, walgelijk
Haar panty zit te strak met Ajaxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |