Dus je hebt het gelezen mooi, want jaren stond JIJ bij mij op een voetstuk, maar je bent er super snel van af geflikkert, je denkt echt dat je heel wat bent, maar geloof me, met alleen dure woorden kom je er niet, en met je opschepperij, want in mijn ogen ben je nog te min om mijn reet te mogen afvegen. en hier laat ik het bij.quote:
Gejank in de marge.quote:
Jij niet! En dan toch, mag je mijn schouder hebben!quote:
Tof niet fysiek plaatje iddquote:Op zondag 13 april 2014 15:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij niet! En dan toch, mag je mijn schouder hebben!
Hoe vind jij Departure van Yasiin -Mos Def- Gaye?
Ik draai 'm grijs. Overdrachtelijk, want niet op fysieke schijf te krijgen.
Ik kijk nu al uit naar Arrival.quote:
Wat een mooi nummer! Kende het niet, maar heb 'm meteen favoriet gemaakt. Is dat een eenmalige collaboration op een album of hebben ze een heel album samengewerkt?quote:Op zondag 13 april 2014 15:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Toch blijft dit mijn favo nummer van mos:
Nu krijg ik zin om Treme te gaan kijken!quote:Op zondag 13 april 2014 16:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ook als Fela Kuti doet Mos het best aardig
Ga beffen.quote:Op zondag 13 april 2014 16:08 schreef Xaxax het volgende:
kan dat kut utopia niet gewoon van de buis...
wat een mongolen programma....
Dan moet ik weer een andere SC opzoeken...quote:Op zondag 13 april 2014 16:08 schreef Xaxax het volgende:
kan dat kut utopia niet gewoon van de buis...
wat een mongolen programma....
Ik refereer enkel aan zijn summiere posthistorie. Vol uitingen van de Engelse ziekte.quote:
Vergeet dan maar wat ik gezegd hebquote:Op zondag 13 april 2014 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik refereer enkel aan zijn summiere posthistorie. Vol uitingen van de Engelse ziekte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |