Als Retaliate een rune is van Punish, dan kun je ze niet los zien. Iets wat +Punish is, is +Punish/Roar, +Punish/Celerity, +Punish/Rebirth, +Punish/Retaliate en +Punish/Furyquote:
Op die manier is het best goed idd, als je een stuk of 10 mobs raakt hebben twee idd een kans om area damage te doen, die dan eigenlijk dubbel alle andere raakt.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja, je moet die area damage een beetje zo zien:
Met je AOE spells raak je bijvoorbeeld 10 mobs tegelijk, als ze niet allemaal in 1x doodgaan, dan is er dus op iedere mob een 20% kans dat alle mobs om hem heen 50% van zijn damage ook krijgen.
Als die mobs bijvoorbeeld 100HP hebben en je AOE raakt ze allemaal voor 50 dmg, dan bestaat de kans dat mobs 1 en 8 50% van de damage die zij kregen ook bij de rest doen. Dan doen zij allebei dus 25 dmg op de rest van de mobs, waardoor je AOE spell eigenlijk van 50 naar 100 damage gaat (want zij krijgen 50+25+25)
Dat dacht ik dus ook, maar gezien punish van zichzelf al een attack is weet ik niet zeker of dat eventuele effecten van de runes daardoor ook beinvloed werden.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als Retaliate een rune is van Punish, dan kun je ze niet los zien. Iets wat +Punish is, is +Punish/Roar, +Punish/Celerity, +Punish/Rebirth, +Punish/Retaliate en +Punish/Fury
Attack speed is toch ook geen damage Die dingen zijn altijd +damage by %, niet +effect by %quote:Op donderdag 17 april 2014 16:57 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar gezien punish van zichzelf al een attack is weet ik niet zeker of dat eventuele effecten van de runes daardoor ook beinvloed werden.
Celerity geeft bijvoorbeeld increased attack speed na een succesvolle punish-block, daarvoor heeft + punish damage dus geen invloed, behalve de initiële attack.
Dat zeg ikquote:Op donderdag 17 april 2014 16:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Attack speed is toch ook geen damage Die dingen zijn altijd +damage by %, niet +effect by %
Ik heb het niet getest of zo hoor, maar normaal gesproken behoort dat wel zo te zijn iigquote:Op donderdag 17 april 2014 17:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Maargoed, als jij het zegt vertrouw ik het. Ik zou het zelf willen testen maar er poppen op mijn crusader zoveel miljoentjes op in mijn scherm op het moment dat ik geattacked wordt dat het lastig is de éne proc van de ander te onderscheiden
Bij andere skills/runes zou het ook duidelijker zijn aangezien die gewoon een rond damage-aantal hebben. Condemn ontploft gewoon voor zoveel miljoen, logisch dat als daar 30% damage van gear bij komt dat dat daar dan direct bij wordt opgeteld. Bij een skill als punish die 90% weapon damage terugdoet als je die punish-buff hebt -na- een attack is het wat vager gezien die +damage dan in theorie alleen bij de punish -zelf- bijgeteld kan worden en de retaliate dan verder niet gemodified wordt.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik heb het niet getest of zo hoor, maar normaal gesproken behoort dat wel zo te zijn iig
Toeval, had dit net voor de eerste keerquote:Op woensdag 16 april 2014 22:38 schreef Black-Hole het volgende:
Pff wat is RoS instabiel op de Mac zeg als het om rifts gaat. Vaak volledige freezes bij het teleporten naar en teleporten uit rifts of het openen van een townportal tijdens het doen van een rift.
Helemaal irritant als je net klaar bent en je XP wil claimen voor het doorlopen van de rift en alles weer eens crasht.... Het is blijkbaar een bekend probleem maar het is te hopen dat het een beetje snel verholpen wordt.
En om het over de volledige willekeurige framedrops maar niet te hebben sinds de release van RoS
Ik weet het nog niet 100% zeker, maar ik had ergens gelezen dat +% op skills van toepassing zijn op alle percentages die in de skills staan, damage-wise.quote:
Dat weet ikquote:Op donderdag 17 april 2014 09:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik speel als wizard juist met een traag wapen. Dan kan ik veel langer disintegrate volhouden voordat mijn Arcane Power op is. 500k dps met een attack speed van 1.15 of 500kdps met een attack speed van 1.50 maakt qua dps geen ruk uit, maar doordat disintegrate veel sterker is dan mijn primary attack is dat in de werkelijke dps veel gunstiger als ik dat onafgebroken kan volhouden. Dus een langzaam wapen is beter dan een snel wapen.
Ik vond het vandaag juist beter gaan dan andere keren. Meestal heb ik last van lange laadtijden naar een level in, maar vandaag dus niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:56 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Toeval, had dit net voor de eerste keer
Muziek reageerde nog wel, maar kreeg Diablo niet afgesloten dus de stroom moest er helemaal af.
Jep, klinkt herkenbaar. Als je windowed speelt kan je nog force quit doen maar anders wordt het rebooten. Vanavond gelukkig nergens last van gehad.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:56 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Toeval, had dit net voor de eerste keer
Muziek reageerde nog wel, maar kreeg Diablo niet afgesloten dus de stroom moest er helemaal af.
Die laadtijden heb ik ook last van, idd vooral een level in. Kom ik er in...zijn degene die 1 sec voor mij er in zijn gegaan, al een half level verder haha. Zelfde met TP naar iemand vanuit bijv new tristam. Binnen in het lvl TP naar iemand gaat wel snelquote:Op donderdag 17 april 2014 23:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik vond het vandaag juist beter gaan dan andere keren. Meestal heb ik last van lange laadtijden naar een level in, maar vandaag dus niet.
En regelmatig een DC omdat mijn eigen netwerk niet meewerkt, maar daar kan Blizzard niks aan doen.
Nee.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:18 schreef FloydSkywalker het volgende:
Kun je je eigen post verwijderen? Per ongeluk op qoute geklikt ipv edit.
Yep, wel lekker, ik heb alleen nog maar 2x de boots gevonden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:16 schreef Sapstengel het volgende:
Heb je dan alle pets actief? De buff van wolf, spider enz? Dat is wel dik sterk dan
Sick, en ook nog alle actives? Klinkt beter dan de tal rasha set voor wizardsquote:
Je moet dan ook Vyr hebben een wizard.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sick, en ook nog alle actives? Klinkt beter dan de tal rasha set voor wizards
Toevallig gisteren begonnen met DH spelen, was hiervoor altijd m'n main. Maar even wat rifts doen voor de grap.
Oja daar had een guildie van me het over inderdaad, die is wel erg nice. Alleen nog niks van gezienquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet dan ook Vyr hebben een wizard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |