Heb je bewijs?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:08 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
Ja ik ben de echte, ik had fok aangemaakt vanwege dat twittershit.
quote:
naaktpics?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:08 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
Hier verderquote:Op woensdag 16 april 2014 21:08 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me wel ook... Maar zij is het wel echt, tenzij ze eerder al onder iemand anders op fok zat.....quote:Op woensdag 16 april 2014 21:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, beetje raar wel voor iemand die net een half uur op FOK! zit.
Toch vond ik Maak me Gek beterquote:Op woensdag 16 april 2014 21:55 schreef De_Dorstige het volgende:
Geef het gewoon op, Braddie. Jouw talenten liggen hier:
Mja, dat twitter account heeft ook al 36k tweets en daar is het ook op bevestigd, zal dus wel gewoon echt zijn idd.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me wel ook... Maar zij is het wel echt, tenzij ze eerder al onder iemand anders op fok zat.....
Ja dat is wat ik bedoel ja.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mja, dat twitter account heeft ook al 36k tweets en daar is het ook op bevestigd, zal dus wel gewoon echt zijn idd.
quote:
aightquote:Op woensdag 16 april 2014 21:57 schreef shirleyhendrika het volgende:
Nee ik heb net pas sinds een uur fok. Ik weet amper wat fok inhoudt. Ik weet alleen dat er achter me rug om over me werd gelult en dat wilde ik even zien.
Ahzo. We geloven je wel hoor, alleen is een nieuw deel maken niet meteen iets wat de gemiddelde user zo snel doetquote:Op woensdag 16 april 2014 21:57 schreef shirleyhendrika het volgende:
Nee ik heb net pas sinds een uur fok. Ik weet amper wat fok inhoudt. Ik weet alleen dat er achter me rug om over me werd gelult en dat wilde ik even zien.
nooit meer aan de bak komen omdat elke werkgever tegenwoordig Google gebruikt voor het screenen van iemand. Hopelijk voor bradstar kan ie zn wajong houden tot zn 70e.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:57 schreef BozeHaas het volgende:
Lijkt me zo zuur, je hele privéleven bekend op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |