Oh gaan we het weer om mijn mentale issues hebben, jij bent echt laag.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
"Een mongool" Want jouw leven is inderdaad perfect, en jij hebt absoluut geen mentale issues...
Braddie begrijpt niet dat heel fok klaar met hem is.quote:
Als ik het zo lees zijn die een stuk kleiner dan die van jou.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
"Een mongool" Want jouw leven is inderdaad perfect, en jij hebt absoluut geen mentale issues...
Feitelijk gezien ben jij lager, aangezien ik 1,81 ben en jij 1,55quote:Op woensdag 16 april 2014 22:09 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
Oh gaan we het weer om mijn mentale issues hebben, jij bent echt laag.
Hij hoeft van mij niet weg te gaan, hij naait zichzelf er alleen maar mee iedere keer opnieuw.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Braddie begrijpt niet dat heel fok klaar met hem is.
Maar serieus... Ik noem je geen "Mongool" ik zeg alleen dat, ik benoem verder helemaal niks, zo laag ben ik nou ook weer niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:09 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
Goed argumentquote:Op woensdag 16 april 2014 22:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Feitelijk gezien ben jij lager, aangezien ik 1,81 ben en jij 1,55
Oeh snapquote:Op woensdag 16 april 2014 22:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Feitelijk gezien ben jij lager, aangezien ik 1,81 ben en jij 1,55
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:11 schreef BozeHaas het volgende:
Ben ik de enige die Braddie een baas vind?
Ja de lol is er wel een beetje vanaf aan het gaan. Elke dag braddie zien langskomen met zn kansloze praatjes was grappig maar word nu gewoon snoeivervelend.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij hoeft van mij niet weg te gaan, hij naait zichzelf er alleen maar mee iedere keer opnieuw.
Jaquote:Op woensdag 16 april 2014 22:11 schreef BozeHaas het volgende:
Ben ik de enige die Braddie een baas vind?
Braadster village city.quote:
Hij moet gewoon eens een keer normaal doen.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja de lol is er wel een beetje vanaf aan het gaan. Elke dag braddie zien langskomen met zn kansloze praatjes was grappig maar word nu gewoon snoeivervelend.
hij noemde je ook nog een domme zeekoe met borderline... pik je dat?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:09 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
Serieus elke keer als jij niet gelijk krijgt, begin je over mijn issues. Ik schreeuw mijn issues tenminste niet van de daken, en het jouw vertellen was ook een domme fout.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Maar serieus... Ik noem je geen "Mongool" ik zeg alleen dat, ik benoem verder helemaal niks, zo laag ben ik nou ook weer niet.
Waarom zou iemand zulke filmpjes online gooien.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:55 schreef De_Dorstige het volgende:
Geef het gewoon op, Braddie. Jouw talenten liggen hier:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |