Jij bent de laatste tijd wel hoink achtige praktijken aan het doenquote:Op woensdag 16 april 2014 21:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, niet eens een ban. Die heeft een nieuw account geloof ik, weet alleen de naam niet.
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Welke van de vrienden van Braddie ben jij? Degene die begeleid woonde en die alcoholverslaafd was of degene die begeleid woonde maar zich niet aan de afspaken hield? Of ben jij die vriendin die ging sporten om vervolgens een Subway broodje te halen?
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:33 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Jij bent de laatste tijd wel hoink achtige praktijken aan het doen
[..]
Welke van de vrienden van Braddie ben jij? Degene die begeleid woonde en die alcoholverslaafd was of degene die begeleid woonde maar zich niet aan de afspaken hield? Of ben jij die vriendin die ging sporten om vervolgens een Subway broodje te halen?
godverdomme hoinkquote:Op woensdag 16 april 2014 21:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geen van alle, maar dat broodje subway lust ik wel.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Even snel de pohi bekeken en dat zou goed kunnen idd.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:34 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
Geen van alle, maar dat broodje subway lust ik wel.
quote:
Mensen ontmaskeren.quote:
Hé daar ben je weer.quote:
Dit nog niet wetenquote:Op woensdag 16 april 2014 21:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Even snel de pohi bekeken en dat zou goed kunnen idd.
Tot nu toe klopt het iedere keer volgens mij.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:35 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Mensen ontmaskeren.
Als moet je wel wat aan je presentatie en bewijs doen. Ik zie vaak te ongefundeerde beschuldigingen en dat maakt jou, als FOK!-detective, niet geloofwaardiger.
Dit was mijn advies
gr gr
Zo dik dat je iemand niet als vriendje wiltquote:Op woensdag 16 april 2014 21:36 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe snel je iemand dik vind.
Had die boi nog nooit zien postenquote:
[..]
doe niet stoerquote:Op woensdag 16 april 2014 21:37 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Het is je vergeven, sherlock.
gr gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |